Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 10 oktober 2016 @ 18:44:

@ charlotte bedoel je die doos die haar schade appt?Ja dat mokkel bedoel ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Deadpool schreef op 10 oktober 2016 @ 18:44:

@ charlotte bedoel je die doos die haar schade appt?ja en dan die man die eerst niet weet wat ze zegt: Heb je schade? En dan toch ineens alle voordelen van het appen oplepelt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Er is nu ook een Tim en Tom voor maagzuurmedicatie en ook tweeling.

Hoe origineel
Die van Het Geluid. Maar meer omdat het me zo frustreert dat ik het zelf nooit weet

Maar, serieus, er is zo'n reclame over een gozer een oudere vrouw en iets met telefoons en dan een stel maffe dansjes of zo. Echt, snap er helemaal niks van.
quote:charlottew88 schreef op 10 oktober 2016 @ 18:32:

Elke reclame met dat mens van FBTO. Die stem van die vrouw en dat betweterige toontje En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 10:25:

[...]

En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel

Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?

Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
verkeerde gequote
quote:Fayan schreef op 10 oktober 2016 @ 19:58:

er is zo'n reclame over een gozer een oudere vrouw en iets met telefoons en dan een stel maffe dansjes of zo. Echt, snap er helemaal niks van.Dat is de zoveelste versie van de 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' reclame van Tele2. Als je het geluid uit hebt staan, zoals ik vaak doe tijdens reclame, komt ie nog veel maffer over
quote:dianaf schreef op 11 oktober 2016 @ 11:07:

[...]

Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?

Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 10:25:

[...]

En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel Nou inderdaad
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 11:35:

[...]

Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.

Ken de reismodules niet maar bij de andere modules van dezelfde verzekeraar is er vaak een wachttijd.

Module fysio (bij zorgverzekering) vergoed geen bestaande kwalen en nieuwe kwalen worden pas na 3 maanden vergoed.

Vaak kan je modules ook maar eens per half jaar aan of uit zetten.
De reclame van een Zalando-achtig iets. Lingerie bestellen voor een date met happy end??? En dat kan blijkbaar met 1 klik van je muis
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.

Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!
quote:merano schreef op 09 oktober 2016 @ 22:39:

Door de vaatwas? Haha, nog nooit gezien, maar klinkt fantastisch.

Nog een ergernis: Wat doe jij dit weekend? Denk eens aan Groningen. Trein en hotel altijd voor maar 49 euro.

Nou wil ik niet naar Groningen, maar ik heb om mijn vermoeden te bevestigen toch even in de spoordeelwinkel gekleken. En ja hoor: Alleen te boeken voor twee personen per hotelkamer.

Dus helemaal niet wat doe jij, maar wat doen jullie dit weekend? Trein en hotel kosten dus 98 euro. En dan is het helemaal niet zo goedkoop meer.

En die vrolijke jij uit de reclame die er dit weekend eens uit wil? Die hoeft in ieder geval niet bij de NS aan te kloppen voor deze aanbieding.wij zeggen standaard "ik ga toch geen 49 euro uitgeven voor Groningen?" maarja.. als je er ook al woont..
Later is nu
quote:dianaf schreef op 11 oktober 2016 @ 11:07:

[...]

Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. En die lettertjes zijn dan niet alleen klein, ze zijn alweer weg op het moment dat je je ogen ingesteld hebt op die kleine lettertjes. Ze kunnen zeggen 'we hebben het genoemd' maar meer ook niet. Is ook zo bij banken en veel verzekeringen.. *zoef* kleine lettertjestekst *zoef*
Later is nu
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 13:14:

Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.

Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Daarvoor moet je naar Telsell
Later is nu

Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!

En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.

Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek

Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Nu vind ik de variatie in ontwerpen van veel lingerie sowieso heel erg beperkt. Het is of heel wulps met kantjes en bandjes of effen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Pepermint_Patty schreef op 11 oktober 2016 @ 13:38:

[...]

En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.

Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek

Dus is die lingerie is er alleen maar om volledig onthaarde, gedesinfecteerde en geparfumeerde geslachtsdelen ten toon te stellen.

Want het is heel erg smerig, daar beneden
quote:charlottew88 schreef op 10 oktober 2016 @ 19:18:

[...]

Ja dat mokkel bedoel ik.Met dat haar alsof er een rat aan heeft geknaagd.
Kunnen al die reclametekstschrijvers nu eens een keer rekening gaan houden met de lengte van de reclame.

Eerst was het alleen de tandpasta die helemaal ademloos afgeraffeld werd, nu hoor ik Nicotinepleisters, Hellendoorn en er zijn er vast nog meer in 1 minuut de tekst die bestemd is voor 2 minuten samen te proppen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Deadpool schreef op 11 oktober 2016 @ 15:31:

[...]

Met dat haar alsof er een rat aan heeft geknaagd.
'als ik geniet, dan geniet ik.'
Die man die in die auto al vijf jaar staat te wachten tot hij pech heeft. Walgelijk. En dan dat enge lachje als hij zegt...ik wacht tot ik pech heb ihih.
Heeft iemand de reclame gezien van Haribo kindermix? Degene die daar in spelen kan ik geloof ik niet voor vol aan zien. De bedenker ook niet en Haribo ook niet als ze denken dat dit 'leuk' is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven