Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!!
Ik vind hier dingen van.
Wist je dat van sporten ook je haarwortels uitgeput raken? En daar is een shampoo voor... wtf

Wie verzint die onzin?
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 oktober 2016 @ 20:04:

Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! Ja hier nog 1.. Vreselijk die trailer. Ik heb sowieso al helemaal geen zin in kerst dit jaar dus zodra ik die trailer zie zap ik even verder. Lijkt wel of dat kerstgedoe steeds vroeger komt, bah.
quote:AnAppleADay schreef op 24 oktober 2016 @ 13:17:

[...]

Oh die Young Capital reclames op tv! Daar wordt ik ook depressief van.

'We eat, we sleep and work'

Het komt echt over alsof het leven draait om werken.Nee, het leven draait om whuk. Wat een domme reclame met dat accent.
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 oktober 2016 @ 20:04:

Geen reclame maar ik erger me dood aan de trailer van All you need is love, waarin Robert ten Brink singles aanpraat dat ze zielig zijn als ze met Kerst lekker nergens naartoe hoeven. "Want niemand mag met Kerst alleen zijn". Mogen ze dat lekker zelf uitmaken, meneer Ten Brink!! O ja de normale zondagen van het jaar mag je best alleen zijn, daar doet niemand moeilijk over. Maar ja december is zo'n leuke maand voor de zieligheidsindustrie he. Willen alle zielige mensen zich melden, leuk voor de kijkcijfers en wij voelen ons er zo goed bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die tuc reclame vind ik echt super irritant
quote:pokkewijf schreef op 29 oktober 2016 @ 20:11:

Wist je dat van sporten ook je haarwortels uitgeput raken? En daar is een shampoo voor... wtf

Wie verzint die onzin?Alpecin, cafeïneshampoo. Verschrikkelijk Zeg! Ook die van Haribo!
Van die Look o Look sushi reclame krijg ik een redelijk ongemakkelijk gevoel. Een blanke vent met "spleetoog" eyeliner en dan zo'n stereotype Chinees-achtig accent erbij.
quote:newimprovedkitty schreef op 27 oktober 2016 @ 21:01:

stella fietsen! het muziekje ... klinkt als een foute carnavalskraker.Die van die online fietsenwinkel, zo'n man die met dat karton rondfietst. ????
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 01 november 2016 @ 18:24:

[...]

Die van die online fietsenwinkel, zo'n man die met dat karton rondfietst. ????Nee da's fietsenwinkel.nl... begrijp niets van die reclame.
O man man man, wat is die vent van de jumboreclame toch een sukkel om te zien, ik zou niet gek staan te kijken als hij zwakzinnig is ( en ja, ik weet dat het een acteur is)
AMEN !! @ commentaar whurk reclames van young capital. Echt ik schiet meteen in mn allergiehoek.

En die tut reclame van Stella fietsen met anita witzier in een veel te kort jurkje op een fiets met een gozer achterop... braak!!
quote:SinDudas schreef op 21 oktober 2016 @ 12:36:

en dat 'Aah Haaaa' koortje van een andere autoreclame kan ik ook niet meer horen.Oh vreselijk, mega irritant. Blij dat jij het ook zegt
Ik vind de veel gebezigde termen 'ga naar JE supermarkt' of 'JE reisbureau' zo ontzettend stom. Er is niks van mij bij! En dan kan je ook nog discussiëren over het idee om iedereen maar met JE aan te spreken, maar dat terzijde.
quote:SallySpectra schreef op 01 november 2016 @ 19:40:

[...]

Nee da's fietsenwinkel.nl... begrijp niets van die reclame.Ja, ik weet dat er 2 verschillende zijn. Had niet gezien dat mijn smiley niet gepakt had. Die van fietsenwinkel.nl vind ik ook irritant, dat bedoelde ik
Later is nu
quote:Wojak schreef op 01 november 2016 @ 00:00:

Van die Look o Look sushi reclame krijg ik een redelijk ongemakkelijk gevoel. Een blanke vent met "spleetoog" eyeliner en dan zo'n stereotype Chinees-achtig accent erbij.Ja ik stond er ook een beetje van te kijken...yellowface kan gewoon blijkbaar?
Net de reclame van Becel Plantaardig, maar die voice-over zegt steeds plan-taardig.

En dan niet één keer maar een stuk of acht keer.
De laatste Tuc-reclame komt wel erg amateuristisch over.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Haribo vind ik dan wel weer leuk en die jongen van Trivago vind ik wel aantrekkelijk (vermoedelijk homo want dat zijn de leuksten). Die nieuwe stem die uit dat knappe meisje van Secret Escapes komt heb ik gelukkig al een tijd niet meer gehoord.
De blije bij van Zonnatura vind ik ook wel aardig verzonnen hoewel ik niets heb met Zonnatura.

De reclame van Alna (?) "100% geen rommel" vind ik een aanslag op je intelligentie maar sommigen zullen daar niets van merken.
het pluspakket met dat kind wat rijstewafels zegt
Ik nomineer ook Yogolino, met dat irritante meisje: 'nee, dit toetje is niet voor babies zoals jij'
quote:AnAppleADay schreef op 03 november 2016 @ 18:28:

Ik nomineer ook Yogolino, met dat irritante meisje: 'nee, dit toetje is niet voor babies zoals jij'

Je bent me voor.

Wat een irritant betweterig kind
Ahaaaa koortje is van Renault, vind ik ook best irritant.

Yogolino heb ik nog niet gezien.
De nieuwe van Ariel, zo'n groep mensen die synchroon de was aan doen is en vervolgens het vloeibare wasmiddel zwaar morst. Mensen die niet kunnen doseren zonder ernstig te morsen, hebben niets aan die handig tabachtige dingen, die knijpen ze waarschijnlijk gewoon kapot. En dat dansje aan het eind.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven