Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 22 december 2008 om 21:19
Ik heb een paar rolletjes rolo gekocht (zitten 5 in zon zakkie) en er zijn al 2 rolletjes op .. 1 pak koeken waar er 8 in zaten,
2 flinke borden stampot zuurkool weggewerkt , 2 aardbeientoetjes met slagroom , 2 mokken warme choco met slagroom, cornetto ijsje, halve zak cashewnoten en zit er over na te denken om nog even pannenkoeken te bakken en te eten zo voor ik naar bed ga
(en dit allemaal na mijn thuiskomst rond half 4 )
Ik geloof dat ik ongesteld moet worden
2 flinke borden stampot zuurkool weggewerkt , 2 aardbeientoetjes met slagroom , 2 mokken warme choco met slagroom, cornetto ijsje, halve zak cashewnoten en zit er over na te denken om nog even pannenkoeken te bakken en te eten zo voor ik naar bed ga
(en dit allemaal na mijn thuiskomst rond half 4 )
Ik geloof dat ik ongesteld moet worden
maandag 22 december 2008 om 22:42
Hee ik ben er ook weer eens even. Ik heb dus nog niet veel teruggelezen en volgens mij is het weer onbegonnen werk?
Hoe was jullie weekend? De juffen hier hebben natuurlijk allemaal vakantie?
Ik heb heel druk maar gezellig weekend gehad. Kerstdiner, borrel, verjaardag en uiteten.
WM wat balen van je auto zeg! Kan me voorstellen dat je mega baalt!
Xenia hoe was je galafeest? Was het gezellig? En is je haar gelukt?
Indi hoe gaat het met het internetdaten? nog leuke mails verstuurd?
Ik heb 2e kerstdag een date...ik ga er nog niet veel over vertellen. Het is iemand via Paiq. Eerst maar zien of het wat is. Tot nu toe is het contact erg leuk (gemsnt en gebeld) maar ja je weet het pas als je iemand ziet.
Hoe was jullie weekend? De juffen hier hebben natuurlijk allemaal vakantie?
Ik heb heel druk maar gezellig weekend gehad. Kerstdiner, borrel, verjaardag en uiteten.
WM wat balen van je auto zeg! Kan me voorstellen dat je mega baalt!
Xenia hoe was je galafeest? Was het gezellig? En is je haar gelukt?
Indi hoe gaat het met het internetdaten? nog leuke mails verstuurd?
Ik heb 2e kerstdag een date...ik ga er nog niet veel over vertellen. Het is iemand via Paiq. Eerst maar zien of het wat is. Tot nu toe is het contact erg leuk (gemsnt en gebeld) maar ja je weet het pas als je iemand ziet.
maandag 22 december 2008 om 22:52
maandag 22 december 2008 om 22:58
Ik heb laatste tijd paar keer date gehad wat uiteindelijk op niets uitliep dus om mezelf een beetje te beschermen hou ik slag om de arm.
Uit ervaring weet ik inmiddels dat het online leuk kan zijn en soms in real life zo anders kan zijn, dus tegen kan vallen. Ik sta er wel positief in hoor....vind leuk en heel erg spannend en hopelijk klikt het maar heb ook dit in gedachte.
WM gaat het beetje met je?
Indi dat is jammer dat ie geen interesse had, hele domme man dus!! Nog leuke andere contacten?
MissPoez wat ga je doen met oud en nieuw?
Uit ervaring weet ik inmiddels dat het online leuk kan zijn en soms in real life zo anders kan zijn, dus tegen kan vallen. Ik sta er wel positief in hoor....vind leuk en heel erg spannend en hopelijk klikt het maar heb ook dit in gedachte.
WM gaat het beetje met je?
Indi dat is jammer dat ie geen interesse had, hele domme man dus!! Nog leuke andere contacten?
MissPoez wat ga je doen met oud en nieuw?