Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Aaaaaaaaah..WM!

Komt echt van de schrik denk ik!

Ik wil wel mailen, maar ik moet iets origineels bedenken...
Toch beetje mailvrees gekregen Indi? Ja dat is beetje met die datingsites he....je mist de interactie. Daarom vind ik Paiq leuker.
Nou...Ik heb maar een heel stom kort berichtje gestuurd toen...

Ik heb de tv weer op serious request gezet, maar Paul Rabbering ligt te pitten geloof ik..en die is net zo leuk
Gewoon mailen Indi, wat heb je te verliezen.....???
Erykah, ik snap je voorzichtigheid wel! Ik wil je iig veeeeel plezier wensen en ik hoop echt dat het een leuke kerel is! En met kerst een date.. wel een bijzondere dag!

WM, wat moet jij geschrokken zijn zeg! Ik lees net bij en zie dat je alweer wat gekalmeerd bent. Niet jezelf de schuld geven hoor, zulke dingen gebeuren vaker en gelukkig is het met alleen blikschade afgelopen! Wel lekker slapen straks he?

Ik heb een nieuwe bank! Het is eigenlijk een derdehandsje van een vriendin van me, maar ze wilde hem wegdoen, en de nieuwe bank ligt een stuk lekkerder dan mn oude! Dus nu staat hij bij mij!

Ik ga nog 1 afleveringetje Gooische Vrouwen kijken en dan naar bed. Morgen bij een vriendin op bezoek en s middags alvast toetjes maken voor het kertsavond diner. Heb ik woensdag geen tijd voor, omdat ik eerst naar mn werk ga (er moet nodig wat opgeruimd worden) en daarna pakketten ga rondbrengen voor de armste mensen in de stad. En dan heb ik het etentje waar RP2 ook komt... spannend spannend!!!

Allemaal nog een wijntje?
Niks.... Heb nu even geen zin..maar doe het nog wel hoor!

Ik voel me echt heel happy nu.. *sorry voor deze opmerking tussendoor*
Goed zo Indi

Pop...ik ben inderdaad heel erg geschrokken.... Voel me echt kut.

Jij gaat ook nog een dagje terug....ik ook, 2 januari denk ik...

Wat voor toetjes ga je maken Pop?
Gaan jullie echt naar school????

Ik niet hoor..vakantie is vakantie
Ja....ik ga nu echt even een (half) dagje naar school. Kan ik maandag 5 januari helemaal goed beginnen!
Ik heb ook altijd de neiging om te gaan...nu hoeft het gelukkig echt niet. Heb alles goed achtergelaten vrijdag..

mijn wijn is op
WM wat naar, wordt je autootje wel gemaakt voor je weer meot werken?
Ik ga slapen dus Pop ik sla je wijntje over! En gaat leuk he tussen jou en je RP2!!

Indi fijn dat je je happy voelt!

WM hoop dat het helemaal goedkomt met je autootje!

Truste allemaal!!

x
Ik heb geen auto nodig voor mijn werk.....hoop dat hij gemaakt kan worden.

Ik heb alles ook netjes achtergelaten....maar alles staat sky high omhoog vanwege de schoonmaak....wil verder gewoon nog even tutten
Indi, toch niet de fles...?
[quote]pop1980 schreef op 22 december 2008 @ 23:22:

Erykah, ik snap je voorzichtigheid wel! Ik wil je iig veeeeel plezier wensen en ik hoop echt dat het een leuke kerel is! En met kerst een date.. wel een bijzondere dag!

Dank je wel! Ik had niets gepland met tweede kerstdag en kwam zo uit. Maar als ie echt leuk is, zorg ik wel dat ik een takje misteltoe heb natuurlijk
jawel..maar er zat niet zoveel meer in hoor...
Haha en nu Indi?
Ik heb nog rose...maar weet niet of dat verstandig is..
Gewoon lekker doen
Mijn flesje is op de helft. Hey, tis maar eens per jaar kerstvakantie...
Oh ja..vooruit. De fles hoeft ook niet leeg natuurlijk
Ik heb zo'n leuke man op PAIQ maar hij roept vantevorenal dat hij niet exclusief wil zijn. Mannen stinken!
ach Misspoez, wees blij dat hij gelijk eerlijk is....
Hee meiden,

Wat is er weer veel geschreven!

@WM: wat een schrik! Voel je je al wat beter inmiddels? Ik duim voor je dat je bakkie weer helemaal gemaakt kan worden.

@Erykah: wat speciaal, date met 2e kerstdag!

@Indi: rose al opengetrokken? Doe mij ook nog maar eentje! Ben eigenlijk best moe, maar zit zo lekker hier op de bank met kat+laptop op schoot

Heb vanmiddag, geheel buiten mijn eigen voornemens om, toch even met ex afgesproken op 'neutraal terrein'. Hij zat al tijden te vragen of 'ie me alsjeblieft een kadootje mocht geven wat ie al een hele tijd geleden voor me had gekocht en wat 'ie speciaal voor Kerst had bewaard. Ik wou het eerst niet, beter voor hem mij niet te zien enzo. Maar na toch wel goed gesprek aan de foon vanmiddag maar even afgesproken in cafeetje.

Kadootje was echt heel bijzonder. Nu snap ik waarom 'ie zei dat 'ie het niet wou houden of weggooien of aan iemand anders geven. Dit was echt heel erg op mij van toepassing. Daarbij eindelijk weer eens goed met hem gepraat. 'm ook beetje verteld van PD (vond 'ie wel heel moeilijk om te horen), en hem gehoord over zijn date-perikelen. Goed om nu eens normaal met hem te praten en niet alleen maar in ruziesfeer of hem in de 'waarom geef je me geen kans meer' stand. Geen spijt van dus.

Nu moet ik eigenlijk nog wat voorbereiden voor morgen (gesprek met opdrachtgever over opdracht van volgend jaar).

Maar denk dat ik dat morgenochtend pas doe. Hoef er 's middags pas te zijn.
Dank je wel Mozz..... Lief van je!

Fijn dat gesprek met ex goed is verlopen! Ook heel netjes dat je over PD hebt verteld. Heel eerlijk van je!

Heb je PD ook verteld dat je met ex hebt afgesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven