Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 23 december 2008 om 00:15
dinsdag 23 december 2008 om 00:21
Aangenaam kennis te maken poez! *schudt hand*
Ghehe, niet-exclusieve man er meteen uitgegooid, goedzo!
WM, Ik vond wel dat ex het moest weten van PD. Zeker omdat we elkaar nogal eens tegenkomen bij vriendengroep enzo. Vind het dan niet eerlijk dat 'ie het viavia moet ontdekken. En wellicht helpt het hem ook in te zien dat ik ECHT niet bij hem terugkom. Heb 'm niet veel details verteld hoor...
PD weet het nog niet. Was ook nogal impulsieve actie. Foontje om 4 uur, afgesproken om 6 uur. PD weet wel van ex en het gedoe, hij geeft me de ruimte om dingen 'af te handelen' met ex, als iets tussen mij en ex. (Hij heeft natuurlijk wel eerst uitgebreid gevraagd of ik hem echt niet terug wou, wat ik dus niet wil).
Kadootje was wel echt lief ja. Moest stiekem wel even traantje wegpinken. Ex kent mij natuurlijk erg goed. (hadden 6,5 jaar relatie)
Ghehe, niet-exclusieve man er meteen uitgegooid, goedzo!
WM, Ik vond wel dat ex het moest weten van PD. Zeker omdat we elkaar nogal eens tegenkomen bij vriendengroep enzo. Vind het dan niet eerlijk dat 'ie het viavia moet ontdekken. En wellicht helpt het hem ook in te zien dat ik ECHT niet bij hem terugkom. Heb 'm niet veel details verteld hoor...
PD weet het nog niet. Was ook nogal impulsieve actie. Foontje om 4 uur, afgesproken om 6 uur. PD weet wel van ex en het gedoe, hij geeft me de ruimte om dingen 'af te handelen' met ex, als iets tussen mij en ex. (Hij heeft natuurlijk wel eerst uitgebreid gevraagd of ik hem echt niet terug wou, wat ik dus niet wil).
Kadootje was wel echt lief ja. Moest stiekem wel even traantje wegpinken. Ex kent mij natuurlijk erg goed. (hadden 6,5 jaar relatie)
dinsdag 23 december 2008 om 00:23
dinsdag 23 december 2008 om 00:30
dinsdag 23 december 2008 om 00:35
dinsdag 23 december 2008 om 00:36
Lees nu je post over belazeren door ex pas poez. Da's flink klote. Belazerd met de nieuwe liefde dus? Damn.
WM ik zeg lekker niet wat het kadootje was, maar het heeft iets met mijn lievelingsfilm te maken en is iets waar er niet veel van zijn gemaakt. (en jemig, volgens mij ook echt rete-duur. Nou voel ik me wel schuldig dat ik niks voor hem had, maar ja... de situatie is gewoon zo raar de hele tijd...)
WM ik zeg lekker niet wat het kadootje was, maar het heeft iets met mijn lievelingsfilm te maken en is iets waar er niet veel van zijn gemaakt. (en jemig, volgens mij ook echt rete-duur. Nou voel ik me wel schuldig dat ik niks voor hem had, maar ja... de situatie is gewoon zo raar de hele tijd...)
dinsdag 23 december 2008 om 00:41
Poez, Wat stom van je ex om te denken dat ie daar moet verschijnen met nieuwe liefje. Hij houdt dus totaal geen rekening met jou, bah. Laat je concert er niet door verknallen he. Klinkt namelijk leuk, zo'n kerst pre ding. Stoer, saxofoon!
Knap dat je niet meer boos op hem bent indi. Zou je het niet juist moeilijk vinden hem bijv. weer te zien? Of ben je er wel genoeg overheen?
Knap dat je niet meer boos op hem bent indi. Zou je het niet juist moeilijk vinden hem bijv. weer te zien? Of ben je er wel genoeg overheen?
dinsdag 23 december 2008 om 00:44
Hee pannetje, klinkt goooooeeeedddd! Geniet ervan! (ben even kwijt waar je vriendje van kende en hoe lang al, wil je nog een keer vertellen? Altijd fijn die positieve verhalen)
Wow, poez. Wat KUT. Hoe kwam je erachter? (als je er niet over wil hebben hoeft het niet hoor, maar man, wat een rotverhaal zoiets)
Wow, poez. Wat KUT. Hoe kwam je erachter? (als je er niet over wil hebben hoeft het niet hoor, maar man, wat een rotverhaal zoiets)