
Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 10 oktober 2016 om 19:18
maandag 10 oktober 2016 om 19:49

maandag 10 oktober 2016 om 19:58
dinsdag 11 oktober 2016 om 10:25
quote:charlottew88 schreef op 10 oktober 2016 @ 18:32:
Elke reclame met dat mens van FBTO. Die stem van die vrouw en dat betweterige toontje En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel
Elke reclame met dat mens van FBTO. Die stem van die vrouw en dat betweterige toontje En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:07
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012.
[...]
En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 11 oktober 2016 om 11:33
quote:Fayan schreef op 10 oktober 2016 @ 19:58:
er is zo'n reclame over een gozer een oudere vrouw en iets met telefoons en dan een stel maffe dansjes of zo. Echt, snap er helemaal niks van.Dat is de zoveelste versie van de 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' reclame van Tele2. Als je het geluid uit hebt staan, zoals ik vaak doe tijdens reclame, komt ie nog veel maffer over
er is zo'n reclame over een gozer een oudere vrouw en iets met telefoons en dan een stel maffe dansjes of zo. Echt, snap er helemaal niks van.Dat is de zoveelste versie van de 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' reclame van Tele2. Als je het geluid uit hebt staan, zoals ik vaak doe tijdens reclame, komt ie nog veel maffer over
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:35
quote:dianaf schreef op 11 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.
[...]
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.
dinsdag 11 oktober 2016 om 11:40
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 10:25:
[...]
En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel Nou inderdaad
[...]
En dan op het moment dat je in de draaideur op Schiphol staat besluiten dat je de module Werelddekking voor dit reisje niet nodig hebt. Dát scheelt een slok op een borrel Nou inderdaad
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 oktober 2016 om 12:44
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 11:35:
[...]
Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.
Ken de reismodules niet maar bij de andere modules van dezelfde verzekeraar is er vaak een wachttijd.
Module fysio (bij zorgverzekering) vergoed geen bestaande kwalen en nieuwe kwalen worden pas na 3 maanden vergoed.
Vaak kan je modules ook maar eens per half jaar aan of uit zetten.
[...]
Precies! Ik kan me voorstellen dat die vrouw uit die reclame 3 maanden later naar New York wil gaan en dan toch weer werelddekking nodig heeft. Die dan ineens veel duurder uitvalt. Zo eenvoudig en zonder consequenties als in de reclame is het vast niet.
Ken de reismodules niet maar bij de andere modules van dezelfde verzekeraar is er vaak een wachttijd.
Module fysio (bij zorgverzekering) vergoed geen bestaande kwalen en nieuwe kwalen worden pas na 3 maanden vergoed.
Vaak kan je modules ook maar eens per half jaar aan of uit zetten.
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:14
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:18
quote:merano schreef op 09 oktober 2016 @ 22:39:
Door de vaatwas? Haha, nog nooit gezien, maar klinkt fantastisch.
Nog een ergernis: Wat doe jij dit weekend? Denk eens aan Groningen. Trein en hotel altijd voor maar 49 euro.
Nou wil ik niet naar Groningen, maar ik heb om mijn vermoeden te bevestigen toch even in de spoordeelwinkel gekleken. En ja hoor: Alleen te boeken voor twee personen per hotelkamer.
Dus helemaal niet wat doe jij, maar wat doen jullie dit weekend? Trein en hotel kosten dus 98 euro. En dan is het helemaal niet zo goedkoop meer.
En die vrolijke jij uit de reclame die er dit weekend eens uit wil? Die hoeft in ieder geval niet bij de NS aan te kloppen voor deze aanbieding.wij zeggen standaard "ik ga toch geen 49 euro uitgeven voor Groningen?" maarja.. als je er ook al woont..
Door de vaatwas? Haha, nog nooit gezien, maar klinkt fantastisch.
Nog een ergernis: Wat doe jij dit weekend? Denk eens aan Groningen. Trein en hotel altijd voor maar 49 euro.
Nou wil ik niet naar Groningen, maar ik heb om mijn vermoeden te bevestigen toch even in de spoordeelwinkel gekleken. En ja hoor: Alleen te boeken voor twee personen per hotelkamer.
Dus helemaal niet wat doe jij, maar wat doen jullie dit weekend? Trein en hotel kosten dus 98 euro. En dan is het helemaal niet zo goedkoop meer.
En die vrolijke jij uit de reclame die er dit weekend eens uit wil? Die hoeft in ieder geval niet bij de NS aan te kloppen voor deze aanbieding.wij zeggen standaard "ik ga toch geen 49 euro uitgeven voor Groningen?" maarja.. als je er ook al woont..
Later is nu
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:20
quote:dianaf schreef op 11 oktober 2016 @ 11:07:
[...]
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. En die lettertjes zijn dan niet alleen klein, ze zijn alweer weg op het moment dat je je ogen ingesteld hebt op die kleine lettertjes. Ze kunnen zeggen 'we hebben het genoemd' maar meer ook niet. Is ook zo bij banken en veel verzekeringen.. *zoef* kleine lettertjestekst *zoef*
[...]
Ik vraag mij dan af, wat voor haken en ogen zitten aan het aan en uitzetten van modules?
Ik stoor mij aan de kleine lettertjes die je vaak in beeld ziet. Bijvoorbeeld 9 van 10 vrouwen raden dit aan. Betreft het een onderzoek onder 35 vrouwen in 2012. En die lettertjes zijn dan niet alleen klein, ze zijn alweer weg op het moment dat je je ogen ingesteld hebt op die kleine lettertjes. Ze kunnen zeggen 'we hebben het genoemd' maar meer ook niet. Is ook zo bij banken en veel verzekeringen.. *zoef* kleine lettertjestekst *zoef*
Later is nu
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:22
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 13:14:
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Daarvoor moet je naar Telsell
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Daarvoor moet je naar Telsell
Later is nu
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:38
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 13:14:
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!
En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.
Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!
En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.
Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:49
quote:amarna schreef op 11 oktober 2016 @ 13:14:
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Nu vind ik de variatie in ontwerpen van veel lingerie sowieso heel erg beperkt. Het is of heel wulps met kantjes en bandjes of effen.
Lingeriereclames in het algemeen vind ik zeer eenzijdig. Alleen gericht op sexy en jong. Niks ondersteuning, correctie, comfort, warmte.
Nee nee nee! Verleiden moeten we! Er 24/7 grijpgraag uitzien ! Het ultieme doel waartoe wij vrouwen op deze wereld zijn!Nu vind ik de variatie in ontwerpen van veel lingerie sowieso heel erg beperkt. Het is of heel wulps met kantjes en bandjes of effen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 11 oktober 2016 om 13:56
quote:Pepermint_Patty schreef op 11 oktober 2016 @ 13:38:
[...]
En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.
Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek
Dus is die lingerie is er alleen maar om volledig onthaarde, gedesinfecteerde en geparfumeerde geslachtsdelen ten toon te stellen.
Want het is heel erg smerig, daar beneden
[...]
En aan de andere kant dan weer reclame voor oeps momentjes en andere lekkages.
Dus vrouwen zijn of verleidelijk of lek
Dus is die lingerie is er alleen maar om volledig onthaarde, gedesinfecteerde en geparfumeerde geslachtsdelen ten toon te stellen.
Want het is heel erg smerig, daar beneden

dinsdag 11 oktober 2016 om 19:10
Kunnen al die reclametekstschrijvers nu eens een keer rekening gaan houden met de lengte van de reclame.
Eerst was het alleen de tandpasta die helemaal ademloos afgeraffeld werd, nu hoor ik Nicotinepleisters, Hellendoorn en er zijn er vast nog meer in 1 minuut de tekst die bestemd is voor 2 minuten samen te proppen
Eerst was het alleen de tandpasta die helemaal ademloos afgeraffeld werd, nu hoor ik Nicotinepleisters, Hellendoorn en er zijn er vast nog meer in 1 minuut de tekst die bestemd is voor 2 minuten samen te proppen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 11 oktober 2016 om 19:40