Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 oktober 2016 @ 22:17:

[...]

Het volgende debat tussen Clinton en Trump gaat er over ook.Ja, in Amerika hebben ze hun prioriteiten helder.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Eleonora-1 schreef op 11 oktober 2016 @ 22:17:

[...]

Het volgende debat tussen Clinton en Trump gaat er over ook.Logisch ook. Steken onder water zijn leuk, maar je moet er niet bij verzuipen natuurlijk.
Nog een achievement unlocked! Gisteren iemand geholpen in een 'ik zoek een liedje'-topic, vandaag in dit topic besproken. Ik ga eindelijk vooruit in mijn forumcarrière.

En als hier voor het eerst posten ook als achievement mag worden gezien dan heb ik er nog eentje.
quote:Liadan schreef op 12 oktober 2016 @ 00:46:

Nog een achievement unlocked! Gisteren iemand geholpen in een 'ik zoek een liedje'-topic, vandaag in dit topic besproken. Ik ga eindelijk vooruit in mijn forumcarrière.

En als hier voor het eerst posten ook als achievement mag worden gezien dan heb ik er nog eentje.

Yeeeeeeh!

Ik hoop ook altijd dat ik nog een liedjes mysterie kan oplossen, maar tot nu toe nog niet gelukt.

Ach, ik heb andere talenten. Ofzo.

Ik ben meestal te laat of ik weet het niet, maar nu was het eindelijk zo ver.
quote:ZombieQueen schreef op 12 oktober 2016 @ 00:51:

[...]

Yeeeeeeh!

Ik hoop ook altijd dat ik nog een liedjes mysterie kan oplossen, maar tot nu toe nog niet gelukt.

Ach, ik heb andere talenten. Ofzo. Ik open zulke topics niet eens, te slecht voor mijn gevoel van eigenwaarde.
"Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat sommigen aanstoot nemen aan seksueel getinte artikelen, maar er is zo blijkt, ook een grote groep gebruikers welke deze content wel consumeert."

*beelddenker*
Oef en brand maar los .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Kia-Ora Jouw onderschrift
Dus die vage blogs, waar niemand op reageert, blijven zichtbaar? Okay. Ze zouden ook iets leukere content kunnen schrijven waar dan wel weer reacties op worden gegeven.

Geheel anders: (lichaams)lengte maakt iets los bij mensen kennelijk. Nu is het zelfs beledigend of zo.
En een OP-meltdown! Nu, dat was kort maar krachtig.
Ze worden zeer goed bezocht, durven ze ook nog met droge ogen te beweren. En wat de ene community manager heeft besloten, daar hoeft een ander (ze wisselen daar nog wel eens he?) zich niet aan te houden.

Het lijkt de politiek wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 11:42:

Oef en brand maar los .Done.
Ik zie die vreselijke plaatjes onderaan de topics nooit, want ik kom nooit onderaan een pagina.
..
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 12-10-2016 13:50
Reden: elders geplaatst
% gewijzigd
Wat een gezeur over een topic van 2 jaar oud wat vanwege privacy kennelijk laatst verwijderd is.

Dan kun je toch zelf ook wel bedenken dat daar waarschijnlijk iets niet zo vrolijks aan voorafgegaan is, achter de schermen?

Geen stickert voor stampvoeters!
quote:Solomio schreef op 12 oktober 2016 @ 12:49:

Ik zie die vreselijke plaatjes onderaan de topics nooit, want ik kom nooit onderaan een pagina.Same here. Bovendien zoekt viva al jaren verjonging door verseksing, what's new?
quote:Star schreef op 12 oktober 2016 @ 12:26:

[...]

Done.Van korte duur he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik klik ook op die artikelen. Gewoon om te kijken wat voor enorm doms en oppervlakkigs er nu weer geschreven is
quote:himalaya schreef op 12 oktober 2016 @ 13:32:

[...]

Van korte duur he?

Ja

Heb nu gemaild.
Op de laptop heb je die onzin niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 12 oktober 2016 @ 13:50:

Op de laptop heb je die onzin niet.Ik wel hoor.
Ik ook en het zijn heel vaak dezelfde. Ik zie nu al een maand of twee 'Mooi was die tiet'.
en 'ik had sex met mijn....' ik heb nog steeds geen idee met wat of wie ze sex had.
very metal
addblocker, zo heerlijk rustig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven