Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!

omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!

= kloppend hartje

naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk

Wolkje85 Liesos Juni86
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan deze herfstvakantie naar de zon! Was circa een week voor de positieve test geboekt. We gaan all inclusive.

Morgen eerste echo 6+6.
@liesos: Leuk, Budapest! Ik vond de ruïnepubs wel een aanrader, maar ik weet niet of ze deze tijd van het jaar ook open zijn met de kou?

@famke81: Spannend, de eerste echo! Hopelijk kun je al een mooi kloppend hartje zien.

Ik heb het afgelopen weekend aan mijn ouders verteld. Ze waren heel blij, dus dat was echt heel leuk om te zien! Verder heb ik sinds maandag last van misselijkheid. Ik dacht eerst dat het alleen bij mijn migraine-aanval hoorde, maar helaas is het gisteren en vandaag nog niet helemaal weggegaan. Dus nu maar ontbijten met vla in plaats van brood, dat gaat er wat makkelijker in.
Veel geluk vandaag Famke!
famke veel plezier vandaag bij de echo!!
Ik heb even een vraag en kan zelf op google niet het juiste antwoord vinden.

Een familielid krijgt nu chemo's, kan ik eigenlijk wel op bezoek? Ik ben gisteren geweest en realiseer me nu dat sit misschien niet zo slim is vanwege de radioactieve stoffen. Zij weten nog noet dat ik zwanger ben, dus hebben hier ook niets over gezegd..

Iemand enig idee?
Flabbergasted!! Ik sta te trillen en ik moet bijna janken het wordt een whaah!!! Waarschijnlijk een splitsing, want ik had voorafgaand aan mijn eisprong 1 ei, of er moet nog ergens eentje verscholen hebben gezeten! Over paar weken weten we meer.
Wooow... gefeliciteerd! Wat bijzonder!!
@hassiebassie, ik dacht dat het aan het type chemo ligt.

@famke, wat gaaf en tweeling. Wow!!
Anna1815 jij hebt ook je echo gehad toch??
wow famke wauw je bent de 2de vandaag met een tweeling! in het andere topic ook 1 haha wat super leuk!! er komen voor jou 2 hartjes in het tabel
Hassebassie ik werk zelf in het ziekenhuis en ik mag gewoon bij patiënten in de buurt komen die chemo krijgen het enige waar je mee moet oppassen is dat je niets van die patiënt aanraakt (maar dit moet je ook als je niet zwanger bent!)
Thanks!!
Wow! Famke. Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je van dit nieuws wel even moet bijkomen!
Famke gefeliciteerd!!! Je weet dat de kans bestaat maar dat verwacht je toch niet nee... jeetje! En dan nu nog zo lang wachten.. aahh!

Ben je dan ook erg misselijk of moe? Ze zeggen dat de symptomen dan 2x zo heftig zijn!
Famke gefeliciteerd! Snap dat je even moet bijkomen van het nieuws van een tweeling!

Wolkje dat klopt wel volgens mij dat je dan meer hcg hebt bij een tweeling. Ik ben ook nog steeds wel overtuigd dat mijn missed abortion wellicht een tweeling was maar niet goed gedeeld ofzo want ik had toen zoveel klachten.

Ik voel me nu gewoon helemaal niet zwanger vind dat zo raar. Hopelijk wordt het volgende week wat echter ik ben stiknerveus voor de echo.
Ik had vanavond voor de tweede keer in de afgelopen weken een weeiig gevoel. Ik klop het maar af. Nu nog relatief weinig klachten. Ik voel me niet erg zwanger, misschien volgende week wel kotsmisselijk!!
Wauw Femke een tweeling . Wat bijzonder.
Wauw Famke!! Gefeliciteerd!!

Lijkt me zo bijzonder.

Assepoester, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.

Ik voel me ook echt niet zwanger. Vorige week wederom contact gehad met de VK. Ik maak me zoveel zorgen door 2 eerdere miskramen. Ik moet me niet blind staren op de symptomen, maar dat is momenteel het enige waar ik me aan kan vasthouden. De eerste echo is een week naar voren verschoven. Het wachten duurt zo lang en ben zo bang voor slecht nieuws...

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val. Kan het verder met niemand anders delen dan m'n man en (schoon)ouders.
Ik voel me ook nog niet zwanger hoor hope. Ik ben heel bang dat er was mis is. En nu net ook vervelend niruws gehad. Een vriendin van me had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik wist niet eens dat ze zwanger was. Ik hoop zo dat er bij mij niets aan de hand is, maar er kan nog zoveel gebeuren.
Wat gaaf famke! Ik ben echt heel erg ziek, alleen maar spugen. Zoontje had het vorige week en nu ben ik de sjaal. Vind het best eng maar als het niet te lang duurt kan het geen kwaad volgens mijn dokter.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Hope89

Spannend he! Fijn dat je een week eerder voor echo kan nu.

Geeft toch niets, juist fijn om het hier dan toch even te kunnen delen. Hopelijk snel een echo en de bevestiging dat het goed zit.

HermionJeanGranger

Wat vervelend nieuws zeg. Zeker nu je zelf weet zwanger te zijn en in spanning zit.

Chocoladestukjes

Vervelend zeg dat je nu ziek ben. Best druk met een kindje en dan ziek zijn.

Hier nu zo nu en dan misselijk. Hopelijk blijft het daarbij. Bij mijn zoontje 4 1/2 maand aan het spugen geweest dus hopelijk deze keer niet.
Ik heb vandaag krampen en helder bloedverlies gehad.. moet van de vk even afwachten en later terugbellen, maar ben enorm aan t stressen! Vriend is een paar dagen weg en wil hem ook niet bezorgd maken.

Ik hoop zo dat jet hierbij blijft en het kindje blijft zitten!!
HermioneJeanGranger: wat vervelend voor je vriendin. Ik hoop dat het niet te lang in je hoofd blijft spoken.

Chocoladestukjes: beterschap! Probeer iedere keer lekker vroeg naar bed te gaan!

Juni86: dat is het zeker! Wat een verschil met wat je nu voelt en de vorige keer bij je zoon. Hopelijk blijft het zo voor je.
Jeetje Hassiebassie! Wat rot dat je nu alleen bent. Heb je vanavond of morgen pas weer contact met je VK?

Sterkte!
Ik mag over een uurtje nog een keer bellen, maar merk nu eigenlijk niet echt meer iets.. het bloeden was blijkbaar een moment. Alleen beetje buikpijn, maar dat heb ik eigenlijk al 2 weken steeds een beetje. We maken dan waarschijnlijk wel een afspraak voor een echo.

Pff vind t heel spannend! (Sorry voor de ego-post)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven