Uitgerekend Juni 2017

29-09-2016 14:15 568 berichten
Voor dames die uitgerekend zijn in Juni 2017!!

omdat het hier al aardig druk is is er een 2de topic gemaakt. Nieuwe dames kunnen zich hier melden! :

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

Als er iets aangepast moet worden in de tabel dit dan graag dik gedrukt aangeven!

= kloppend hartje

naamleeftijdhoeveelste kindjeuitgerekendgeslachtBijzonderheden/afsprakenHermioneJeanGranger261e1 JunijongenFamke81341e en 2e1 Junimeisje & jongen PCOS ZKH trajectMammie83331e2 JunimeisjeEmmsje231e3 JunimeisjeMaisie_86301e5 JunionbekendHasseBassie291e5 JunimeisjeAnna1815301e5 JunionbekendAssepoester1984322e5 Junionbekend dochtertje van maart 2014Wolkje92241e5 Junijongen Chocoladestukjes302e6 Junijongen zoontje februari 2015Tassie85301e6 JunionbekendPrettymama272e8 Junijongen 3 maart controle vk

Wolkje85 Liesos Juni86
HermioneJeanGranger jeetje dat is vervelend ik zou dat ook echt niet tof vinden. hopelijk houden ze dit keer wel hun mond!
Alle reacties Link kopieren
Wolkje85 wat een verschrikkelijk nieuws! We leven allemaal zeer hard met je mee... Sterkte!

Ik mocht deze voormiddag op eerste consultatie bij de gynaecoloog. Ze deed een inwendige echo, maar hier was nog niet veel op te zien behalve een vruchtzakje. Dit is volledig normaal blijkbaar in dit vroege stadium. Ze kon mij bevestigen dat ik inderdaad 6 weken ver ben en uitgerekend ben op 1 juni.

Ik had op voorhand genoeg gelezen en was gelukkig ingelicht over het feit dat ik nog geen vruchtje zou zien. Ik kon dus ook niet ontgoocheld zijn. Binnen 10 dagen (17 juni) mogen we terug en dan zouden we een vruchtje moeten zien met hartactiviteit. Spannend!

We kregen ook zo'n roze doos mee met boekjes en goodies: heel trots om daarmee de kliniek buiten te wandelen (na al die vervelende, trieste bezoekjes in het verleden)!

@ vertellen : hier nog een ruzie / discussie over gehad met mijn man. Ik wil het zo graag al delen met sommige vrienden en familie omdat zij van zo dichtbij ons ganse 'avontuur' hebben meegemaakt en omdat ik reuze-trots ben, maar hij wil het samen kunnen vertellen en liefst op een originele manier, liefst ook nog een beetje hiermee wachten. Ik moet bekennen dat ik merk dat ik meer moeite moet doen om hem ook te betrekken in het ganse gebeuren want momenteel beleef ik het een beetje te veel op mijn eentje vrees ik... Heeft nog iemand dat 'probleem'? Ik ga dus mijn man volgen en nu gaan we kleine slabbetjes haken en rond een fles champagne doen met een etiket waarop staat : 'wil jij mijn ... worden?' Ga ook nog even op mijn tanden bijten om het nu reeds te vertellen...

@ sport: ik ben vorige week gestart met lessen crawlzwemmen. Was leuk om even de gedachten te verzetten. Had wel veel kramp dus was nogal lastig. Gevraagd aan gynae of ik magnesium mag nemen om dit te verhelpen en dat is geen enkel probleem. Als deze 10 lessen voorbij zijn zou ik graag ook verderdoen met zwangerschapsyoga. Tegen dan heb ik ook al een grotere buik en mag het wel wat rustiger aan
liesos waarom zo vroeg eigenlijk een echo? met 6 weken zou het hartje moeten gaan kloppen maar goed kan ook inderdaad dat je net te vroeg bent. en ik neem aan dat je volgende echo 17 oktober is en niet 17 juni? hahahaha hopelijk dan een mooi kloppend hartje zichtbaar
Oei ja uiteraard 17 oktober volgende echo!

Ik had niet specifiek gevraagd om een echo maar toen ik zwanger was belde ik op naar de dienst gynaecologie om te vragen of ik een afspraak moest maken en door mijn voorgeschiedenis met de IUI vond men het wel nuttig dat ik meteen even kon langs gaan.

De echo deed ze gewoon even uit routine om te kijken hoe alles er nu uit zag.

Ik ga er van uit dat we inderdaad NET te vroeg zijn om het hartje te zien kloppen. De gyn zei dat alles er zeer normaal uit ziet om in dit stadium te zitten, dus ga me geen zorgen meer zitten maken. We zien wel hoe alles loopt...
nee zeker geen zorgen maken liesos komt helemaal goed!!
Zo wat is er weer veel bijgeschreven meiden!

Wolkje85 wat naar heel veel sterkte met het verlies. Knuffel voor jou!

Welkom nieuwe zwangeren! Liesos volgens mij gaat het er in België ook allemaal wat medischer aan toe in de verloskundige zorg dan in Nederland. En met 6 weken kun je net te vroeg zijn inderdaad. Ik vind met 7 weken ook al vroeg maar ja voor mijn mentale gestel beter het eerder te doen. Vorige keer liep ik bijna 5 weken op een roze wolk bleek het kindje al 2,5 week dood te zijn bij de echo. Dus ik weet het nu liever zsm.

Ik heb echt niet de behoefte om het te vertellen aan iemand. Maar goed dat had ik de vorige keren ook niet zo had toen alleen mijn beste vriendin gelijk ingelicht. Maar dat had ook met praktische redenen te maken want zij past op m'n dochter als we de echo's hebben.

Vanmorgen nog maar een test gedaan want behalve dat ik niet ongesteld ben merk ik helemaal niks aan mijn lijf en dat ben ik niet gewend. De test knalde er gelijk af dus nu wel iets geruster. Nog 12 dagen tot de echo...
Jeetje wolkje heel veel sterkte.quote:prettymama schreef op 05 oktober 2016 @ 19:33:

84Semmie en mammie83, welkom en gefeliciteerd! wat is jou uitgerekende datum mammie?Ik ben 10 juni uitgerekend
Hallo mede-zwangeren! Ik meld mij hier ook. Ben volgens mijn berekeningen uitgerekend op 3 juni!

Dit wordt mijn tweede en voor mijn vriend zijn eerste kindje. We weten het al sinds 21-9, bij 3 weken en 4 dagen

Ik ben zelf erg onzeker over deze zwangerschap omdat we vorig jaar november een vroege miskraam hebben gehad en omdat mijn eerste kindje geboren is met een aangeboren afwijking. ik had eigenlijk niet verwacht dat ik me daar druk over zou maken als ik weer zwanger zou zijn omdat erfelijkheid niet bewezen is bij haar aandoening en ik nu met een andere partner ben, maar nu ik echt zwanger ben komt het toch steeds weer naar boven.. Wat als...

Ook omdat de vorige zwangerschap erg medisch is verlopen "moet" ik direct via de gynaecoloog. 14 oktober de eerste echo en de week erna de intake (rare volgorde). Daar ben ik dan wel weer blij mee, kan me moeilijk voorstellen dat ik tot 10 weken zou kunnen wachten nu!

Verder lekker veel klachten de afgelopen weken, steeds pijnlijker wordende borsten, misselijkheid en het gevoel dat er een baksteen onderin mijn buik ligt

Het vertellen... We hadden ons door de laatste miskraam voorgenomen om te wachten tot minimaal 10 weken. Maar ik heb het al verklapt aan al mijn vriendinnen en ook aan heel mijn kant van de familie

Familie van vriend gaan we het volgend weekend vertellen, na de eerste echo als alles goed is. Spannend!
mammie83 thnx ik ga het aanpassen! heb jij met 9 weken al een termijnecho?
Hi dames, mag ik bij jullie aansluiten? Vandaag positief getest voor wat hopelijk ons 3e kindje mag worden

Voor in de tabelIk ben komende maand 33, moeder van 2 prachtige jongens van 2 en 3 jaar oud. Mijn uitgerekende datum is 17/6/17

Ik zal morgen even dit topic bij lezen.
Hallo,

Graag wil ik ook meeschrijven (als het lukt om daar een beetje tijd voor te vinden).

Voor de tabel: ben 37 jaar en zwanger van de tweede, we hebben al een dochtertje van januari 2015.

Als het goed is ben ik rond 6 juni uitgerekend. Heb een traject met hormoonspuiten achter de rug, dus heb een beetje een rare cyclus.

Komende dinsdag heb ik een echo, heel erg spannend!

Zal binnenkort even teruglezen wie hier allemaal zitten. :-)
Wat gezellig hier...hoop juni-baby's!

Ik ga morgen de vk bellen om me weer aan te melden dan hoop ik dat ik eind okt een echo heb...

Hebben jullie veel kwaaltjes? Ik heb een beetje gespannen borsten meer niet, echt relaxed, maar we zitten dan ook pas in het begin
Hier, afgezien van wat steken in mijn onderbuik, geen kwaaltjes. Bij de eerste wel wat vermoeid geweest en dan moest ik 's ochtends even rustig aan doen ivm met misselijkheid, maar nooit hoeven overgeven. Hoop dat deze zwangerschap op de vorige lijkt.

Sporten heb ik tijdens de eerste zwangerschap tot 6 weken voor de uitgerekende datum gedaan. Nu ik al een dreumes heb rondlopen is het wel lastiger om regelmatig te blijven sporten, maar hoop dat ik me er nu ook weer toe kan zetten om zo lang mogelijk te blijven sporten. Zeker omdat ik vorig jaar een hernia heb gehad en daar af en toe nog steeds een beetje last van heb.

wij hebben het nog aan niemand verteld. Komende dinsdag een echo en als dat goed is, dan wil ik het volgend weekend wel aan mijn ouders vertellen. Ik vind het zo leuk om ze nu te kunnen verrassen. Vorige keer heb ik ze verteld over de hormoonbehandelingen en wisten ze dus dat we ermee bezig waren. Uiteraard waren ze toen wel heel erg blij dat het uiteindelijk gelukt was. Nu hebben ze volgens mij geen idee dat we ermee bezig zijn.
Leuk zoveel baby's in juni!

Prettymama wil je voor mij het volgende in de tabel zetten: intake vk 26-10 thanks!

Ik ben de laatste dagen alleen nog moe, en veel wakker liggen, verder merk ik niks meer. Heel gek, want voor mn gevoel zou ik veel vaker misselijk moeten zijn.

Ik zal na dit weekend uitgebreider reageren op iedereen, ga nu eerst een paar dagen een blaasontsteking faken als dat lukt maar wel lekker naar de zon!
hey musketi! leuk dat je hier aansluit! ik ga deze nieuwe dames nog opnemen vind het zo lullig anders. Maar mochten er nou nog echt heel veel nieuwe bij komen dan start ik wel een 2de topic erbij! ik kan dit eventueel ook al nu gelijk doen wat vinden jullie?

ook hier weinig last van kwaaltjes. ik kan alleen me tandenborstel niet verdragen en moet dan ook steeds kokhalzen verder wel erg moe. ik kan me herinneren dat de misselijkheid met 6 weken begon bij mijn dochter dus ik ben benieuwd.
Qua kwaaltjes heb ik alleen zere borsten. Ze zijn nog niet echt gegroeid, maar dat hoeft ook niet. Ze zijn wel groot genoeg haha. Maar voelt alsof er stenen in zitten zo zwaar haha.

Qua sporten wil ik zwangerschapssporten onder begeleiding doen. Met een groepje allemaal oefeningen doen bij sportschool om je spieren sterker te maken tijdens zwangerschap. Het is geen yoga, dat is niks voor mij. Je krijgt ook 2x een theorieles over de belangrijke dingen tijdens de zwangerschap. Je kan je na 16weken aanmelden.

Je kan toch zeggen ala titel topic 1-10 juni? De rest moet allemaal naar nieuw topic.
famke dit topic kan qua naam niet meer aangepast worden
Het lijkt mij inderdaad beter om een nieuw topic te maken voor nieuwe schrijvers, er komen namelijk vast nog veeeel meer juni-baby's ben en ik kan nu al lastig bijhouden wie wie is
Voor de nieuwe dames ik heb een nieuw topic aan gemaakt zodat het lekker overzichtelijk blijft ik zal daar ook de tabel bij houden!

het nieuwe topic heet uitgerekend in Juni 2017 deel 2

Uitgerekend Juni 2017 deel 2

pixeltje79

musketi

knoopje8 willen jullie je daar melden dan zet ik jullie daar in de tabel
Goed idee prettymama, je zult het wel druk gaan krijgen!

hier eindelijk een afspraak bij VK gemaakt, op 11 november. De echo moet net daarvoor maar moeten ze nog inplannen.

@ kwaaltjes; slecht slapen en wat kramp dus mag niet klagen.

@ vertellen; aan 1 vriendin verteld en die reageerde heel leuk. Ze had het nog niet verwacht en was dus heel verrast. Het zal iedereen gaan verbazen want mijn partner is 5 maanden in het buitenland en dus gelijk raak in de paar dagen dat ik hem opzocht. Met verder vertellen wacht ik tot na de echo

Ik ga een ruime week weg en ben dus even afwezig! Volgende week zondag ben ik er weer en hoop ik dat ik heel veel bij te lezen heb over hoe het jullie allemaal vergaat
11 november intake
Anna een tabel bijhouden is niet zoveel werk hoor haha en ik vind het leuk om te doen mijn dochter doet nog veel slaapjes dus zo heb ik tussendoor tijd genoeg geniet van je week weg!
Ik ben zo moe, niet normaal! Een dreumes en een man die 60 uur per week werkt helpen ook niet mee. Ik ga straks denk ik tegelijk met zoon naar bed.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
chocoladestukjes dat herken ik ik heb nog een baby van 8 maanden en moet haar de hele dag tillen savonds ben ik ook echt doodmoe. wanneer het lukt lekker je rust pakken hoor!
Je hebt nu nog maar 16 personen in de lijst staan. Er zullen er altijd in de loop van tijd een stuk of wat uitvallen door gebrek aan tijd om mee te schrijven of doordat de zwangerschap helaas eindigt dus je blijft hier dan al snel over met een stuk of 10 mensen als je de tabel nu al sluit. Je kan beter doorgaan tot een stuk of 25 mensen. Naar mijn mening dan. Maar als jullie die mening niet delen, dan wil ik ook wel in het andere topic aansluiten als daar alle rest van juni aan mag sluiten. Ik persoonlijk schrijf namelijk in een wat voller topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven