Good Luck!
maandag 22 december 2008 om 15:46
Proest, dat jullie dat nog weten haha. Ik heb het weggeband.... Dat valt onder mijn stoere acties. Ik kreeg gelukkig onderweg heel erg de slappe lach toen, dat relativeerde echt enorm!
Compu, ach gossie, dat lieve meiske. Lekker bij mamma slapen! Slaat ze met net zoveel kracht als mijn echte Popeye? Die richt namelijk echt enorme schade aan als ie losgaat.
Compu, ach gossie, dat lieve meiske. Lekker bij mamma slapen! Slaat ze met net zoveel kracht als mijn echte Popeye? Die richt namelijk echt enorme schade aan als ie losgaat.
maandag 22 december 2008 om 20:27
Dok van de column uit GG? Nu moet je even vertalen voor me Compu, waar heb je het over?
Jin, naar NL dus met feestdagen? Snap het niet zo goed. Geen vluchten meer op kerstavond dan? Grappig, wist ik helegaar niet.
Straks even foto's van trein kijken (negen bussen, poeh he!)
Starman is twee weken vrij
Jin, naar NL dus met feestdagen? Snap het niet zo goed. Geen vluchten meer op kerstavond dan? Grappig, wist ik helegaar niet.
Straks even foto's van trein kijken (negen bussen, poeh he!)
Starman is twee weken vrij
maandag 22 december 2008 om 21:48
nou eens kijken hoor
haha ik had een extra scherm geopend en zie; test gedaan negatief. Ik denk wie wie wie???? Staat ie op blz 1. haha tijd geleden. Wondertje ligt inmiddels lekker te slapen. Anne heeft ook weer een tijdje nachtvoedingen gehad kokos. Doe het ook gewoon hoor, laat ze echt niet huilen. Zullen ze het wel nodig hebben.
wat naar compu dat meisje steeds zo ziek is. En weer spugen, is het bij 1x gebleven vandaag? Gelukkig was bij jou alles goed.
hel, hoe bevalt het samenwonen? al helemaal gewend?
lekker van je vakantie aan het genieten bridg? Gaat het al beter op school?
mal, wie weet dat dat een oorzaak kan zijn. Heb je het al met een zinnetje geprobeerd zoals compu zei? Ik ben zelf voor 20 % doof en moet ook iemand aankijken, anders versta ik het echt niet (Zat vorige week achter in de auto en m voor met tante, heb maar opgegeven om gesprek te volgen)
Jin, is het al gelukt met je nieuwe baan? Heerlijk weer naar ned. Fijne dagen! (nog een kans om hema leeg te kopen?)
naatie, leuk dat het zo leuk was bij opnames. Jammer dat jullie vak niet gewonnen heeft. Klink je heerlijk verliefd zeg!
5 oliebollen?!?!? jeetje, ik eet er meestal geen één haha. En ik hoop dat ik 2 uur haal dit jaar hihi.
enka wat een leuke foto's!! Schattig die voorlees foto! Gelukkig helpt fisio. m heeft geen vrij voorlopig.... Ik ook niet, wilde in maart eigenlijk wel even weg met 4tjes. Maar of dat financieel gaat lukken... Nouja zo ver is het nog niet wie weet.
Amalia, hoe gaat het? Mis je je hond heel erg? Of is het te doen?
wordt nieuwsgierig naar mal haar kerstkaart... Die van mij zijn vandaag de deur uit gegaan, hoop dat jullie 'm krijgen voor kerst. Saaie gekochte, maar vooruit
haha ik had een extra scherm geopend en zie; test gedaan negatief. Ik denk wie wie wie???? Staat ie op blz 1. haha tijd geleden. Wondertje ligt inmiddels lekker te slapen. Anne heeft ook weer een tijdje nachtvoedingen gehad kokos. Doe het ook gewoon hoor, laat ze echt niet huilen. Zullen ze het wel nodig hebben.
wat naar compu dat meisje steeds zo ziek is. En weer spugen, is het bij 1x gebleven vandaag? Gelukkig was bij jou alles goed.
hel, hoe bevalt het samenwonen? al helemaal gewend?
lekker van je vakantie aan het genieten bridg? Gaat het al beter op school?
mal, wie weet dat dat een oorzaak kan zijn. Heb je het al met een zinnetje geprobeerd zoals compu zei? Ik ben zelf voor 20 % doof en moet ook iemand aankijken, anders versta ik het echt niet (Zat vorige week achter in de auto en m voor met tante, heb maar opgegeven om gesprek te volgen)
Jin, is het al gelukt met je nieuwe baan? Heerlijk weer naar ned. Fijne dagen! (nog een kans om hema leeg te kopen?)
naatie, leuk dat het zo leuk was bij opnames. Jammer dat jullie vak niet gewonnen heeft. Klink je heerlijk verliefd zeg!
5 oliebollen?!?!? jeetje, ik eet er meestal geen één haha. En ik hoop dat ik 2 uur haal dit jaar hihi.
enka wat een leuke foto's!! Schattig die voorlees foto! Gelukkig helpt fisio. m heeft geen vrij voorlopig.... Ik ook niet, wilde in maart eigenlijk wel even weg met 4tjes. Maar of dat financieel gaat lukken... Nouja zo ver is het nog niet wie weet.
Amalia, hoe gaat het? Mis je je hond heel erg? Of is het te doen?
wordt nieuwsgierig naar mal haar kerstkaart... Die van mij zijn vandaag de deur uit gegaan, hoop dat jullie 'm krijgen voor kerst. Saaie gekochte, maar vooruit
maandag 22 december 2008 om 22:22
Vervelend hoor Amaal... Hopelijk krijgt het snel een plekje... Merk je iets aan L. en B.?
Cd: hoe is het daar? Weet je al meer?
Jin: haha die kerstman... Leuk hoor!
Dat was uiteindelijk toch nog een goeie lunch, gelukkig maar!
Star: fijn dat starman lekker vrij is! Nog leuke plannen? (Naast de Efteling...)
Mal en Juud: was het leuk gisteren? Wat hebben jullie gegeten?
Ris: Fijn dat het goed gaat daar!
Hmmm Mal ben nu wel erg benieuwd naar ke kaart...
Ik heb verzaakt met kerstkaarten dit jaar... Sorry! Bij deze mijn allerbeste kerstwens voor jullie allen!
Cd: hoe is het daar? Weet je al meer?
Jin: haha die kerstman... Leuk hoor!
Dat was uiteindelijk toch nog een goeie lunch, gelukkig maar!
Star: fijn dat starman lekker vrij is! Nog leuke plannen? (Naast de Efteling...)
Mal en Juud: was het leuk gisteren? Wat hebben jullie gegeten?
Ris: Fijn dat het goed gaat daar!
Hmmm Mal ben nu wel erg benieuwd naar ke kaart...
Ik heb verzaakt met kerstkaarten dit jaar... Sorry! Bij deze mijn allerbeste kerstwens voor jullie allen!
dinsdag 23 december 2008 om 09:11
Goodmorning.... ik weet niet of jullie allemaal een leuke kaart krijgen hoor, ik heb zelfgemaakte en gekochte door elkaar! Want ik moest ze bestellen en M deed een beetje narrig over dat hij niks wilde versturen dit jaar dus heb ik zelf een beetje geschat hoeveel ik er nodig had, en toen waren de kaarten er en wilde M wel ineens veel sturen en toen had ik er te weinig. Handig he! Mannen. Maar ja, het komt uit een goed hart zullen we maar zeggen.
Nou, ik ga even samen met Jonathan de was opvouwen. Tot later!
Nou, ik ga even samen met Jonathan de was opvouwen. Tot later!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 23 december 2008 om 09:25
Mogge allen tesaam. Ik ben weer een illegaaltje vandaag.
Mal, ik heb ook zelfgemaakte en gekochte door elkaar gedaan, een beetje ad random (wel op gelet dat ik het konijn niet naar de buurvrouw stuurde van wie ik het konijn gekregen heb...). Leuk klusje samen was opvouwen, dat doe ik altijd alleen eigenlijk, kanik ook wel eens samen doen met oudste.
Bridges toch, geen kerstkaarten. Ga je schamen:-).
Amalia, dat wilde ik nog vragen, was het erg verdrietig gisteren?
Ris, over nieuwe baan denk ik nog na.... kan maar niet beslissen.
Zeg Star, je mag mij kerstmannen niet uitlachen hoor (heb zelf ook gegrinnikt). Och, zoon wordt wel vaker bokkig als ie zijn zin niet krijgt (hij vond het echt heel stom van mij dat hij in een rijdende trein de deurn niet mocht openen, geen idee of het ook echt kon maar ik wilde het liever niet uittesten). Arme Starman, nog wat ziekig. Wens hem maar beterschap!
Mal, ik heb ook zelfgemaakte en gekochte door elkaar gedaan, een beetje ad random (wel op gelet dat ik het konijn niet naar de buurvrouw stuurde van wie ik het konijn gekregen heb...). Leuk klusje samen was opvouwen, dat doe ik altijd alleen eigenlijk, kanik ook wel eens samen doen met oudste.
Bridges toch, geen kerstkaarten. Ga je schamen:-).
Amalia, dat wilde ik nog vragen, was het erg verdrietig gisteren?
Ris, over nieuwe baan denk ik nog na.... kan maar niet beslissen.
Zeg Star, je mag mij kerstmannen niet uitlachen hoor (heb zelf ook gegrinnikt). Och, zoon wordt wel vaker bokkig als ie zijn zin niet krijgt (hij vond het echt heel stom van mij dat hij in een rijdende trein de deurn niet mocht openen, geen idee of het ook echt kon maar ik wilde het liever niet uittesten). Arme Starman, nog wat ziekig. Wens hem maar beterschap!
dinsdag 23 december 2008 om 09:29
Mannen.... Ik lag gisteren vroeg in bed met migraine, belde vent me eerst uit bed om te vertellen dat zijn examen goed was gegaan en twee uur later belde midden in de nacht de oppas omdat Jinnyman haar een sms had gestuurd of ze ACHT uur vroeger kon beginnen vandaag (hij meldt mij niks). Vent zat in de kroeg met de examinator. Zijn rooster was veranderd..... Uit eindelijk is alles weer teruggedraaid na een hele toestand ´s nachts, maar ik heb echt zo verschrikkelijk de balen van dat rooster van hem. Ik kan niet thuis blijven vandaag (geen vervanging) en als hij niks kon regelen MOEST de oppas toch komen. Lekker positief. .
dinsdag 23 december 2008 om 09:56
Goedemorgen!
Gelukkig een betere CG. Ze was gisteren zo'n zielig vogeltje.. Maar vandaag weer druk met kopjes thee etc.
Star, ik las de Groter Groeien en daar staat een huisarts in uit L. die een column schrijft. Is dat jouw huisarts?
Eindelijk mag ik een keer voor jou vertalen.
Nee Jinny, ze is heel voorzichtig etc. Maar toen ze dit weekend dat kattenspeelding kreeg, sloeg ze erop los haha.
Wat een gedoe zeg, daar zou je al migraine van krijgen!
Is het nu beter? Hoop van wel.
Ris, ik zie dat ook altijd als ik het forum open haha. Kokos blijft negatief testen..
Ben je geboren met gehoorverlies? Zoja, weten ze waarom?
Nog erger, ik heb helemaal geen kaarten verstuurd!
Maar ik wens jullie wel alvast fijne kerstdagen!
(het toppunt van saai!)
Gelukkig een betere CG. Ze was gisteren zo'n zielig vogeltje.. Maar vandaag weer druk met kopjes thee etc.
Star, ik las de Groter Groeien en daar staat een huisarts in uit L. die een column schrijft. Is dat jouw huisarts?
Eindelijk mag ik een keer voor jou vertalen.
Nee Jinny, ze is heel voorzichtig etc. Maar toen ze dit weekend dat kattenspeelding kreeg, sloeg ze erop los haha.
Wat een gedoe zeg, daar zou je al migraine van krijgen!
Is het nu beter? Hoop van wel.
Ris, ik zie dat ook altijd als ik het forum open haha. Kokos blijft negatief testen..
Ben je geboren met gehoorverlies? Zoja, weten ze waarom?
Nog erger, ik heb helemaal geen kaarten verstuurd!
Maar ik wens jullie wel alvast fijne kerstdagen!
(het toppunt van saai!)
dinsdag 23 december 2008 om 11:57
dinsdag 23 december 2008 om 12:33
dinsdag 23 december 2008 om 12:54
Slim Compu! Zal het bij mij ook wel op uitdraaien. Zat gisteren "vast" met een zieke Mare, vandaag en morgen werken... Ben gelukkig flex met menu's (krijgen waarschijnlijk toch geen eters en vriend is anti-kerst dus doe ik er ook geen lol mee). Dus ik zeg: doe mij de restjes maar.
Zo, molletje gevonden in la collega. Mag nog even illegaal forummen tot het werkt, haha!
Amalia, sterkte met de eerste dagen zonder Bomba, bah!
Zo, molletje gevonden in la collega. Mag nog even illegaal forummen tot het werkt, haha!
Amalia, sterkte met de eerste dagen zonder Bomba, bah!
dinsdag 23 december 2008 om 13:43
Balen Hel, bij mij is de migraine nu veranderd in een band om mijn hoofd en zo´n bal in de maag. Maar het is te doen gelukkig mits ik me niet heel druk maak en dat moet lukken hier. Maar, antwoord graag: hoe bevalt het samenwonen met de verkering? En hoe vindt Mare het?
Compu, oudste heeft nieuw spel zag ik gisteravond. Met een kerststal als hoed rondlopen.... Is CG alweer iets beterderder?
Compu, oudste heeft nieuw spel zag ik gisteravond. Met een kerststal als hoed rondlopen.... Is CG alweer iets beterderder?
dinsdag 23 december 2008 om 13:52
Oh, ik wilde zo even naar de AH gaan, hmmm, misschien toch niet zo handig.. ik ga wel even vanavond alleen dan, zal vent optrommelen beetje normale tijd thuis te zijn.
Hè ja, Bomba..
Ik was zondag wel heel verdrietig ja, kon er niet van slapen. We hadden hem daar gebracht en ik ging even naar de wc. Ging ie voor de deur op me wachten
Toen we weggingen wilde hij mee. En 's avonds in bed zat ik te bedenken dat hij nog steeds op me wachtte.
Gelukkig had ik de volgende dag mail van de nwe 'ouders'. Hij had al een boterham te pakken gehad en een zak snoepjes in de dierenwinkel open gescheurd. That's my boy, zo ken ik hem! Dan zal hij het wel naar zijn zin hebben!
Gisteren nog een mail en vandaag ook. Het ging allemaal goed, hij lag heerlijk in zijn mand (heeft z';n eigen mand mee) en ze waren veel met hem lopen. Nou, klinkt als een paradijs toch? ik moet wennen aan de stilte hier. Geen reden om de deur uit te gaan bijvoorbeeld. Geen knuffel 's ochtends van een natte neus. (ooh, daar ga ik weer bijna...). Maar ook echt de rust die ik wilde. De kinderen kunnen met en koekje door de kamer lopen, de oliebollen bleven op tafel staan afgelopen zondagmiddag (nouja, heeel kort, want toen zaten ze in onze buik).
Maargoed, dubbel dus. Het voelt alsof ik een oud doekje weg heb gegooid wat niet meer handig was in huis, maar wat eigenlijk nog helemaal niet weg hoefde. Maar het voelt ook als een hele goeie stap voor Bomba die nu zoveel gelukkig wordt.
En Laurens zegt af en toe dat Bomba bij vriendjes is spelen en dan is het goed. Bij 'zagen zagen wiedewiedewagen' zingt hij nog wel: papa niet thuis, mama niet thuis, bomba niet thuis, laurens niet thuis, berend niet thuis... slik...
Maargoed, de nwe baasjes zijn heel blij, ik ook wel ergens, man ook, en het is goed zo.
Ho ho ho, merry x-mas
Hè ja, Bomba..
Ik was zondag wel heel verdrietig ja, kon er niet van slapen. We hadden hem daar gebracht en ik ging even naar de wc. Ging ie voor de deur op me wachten
Toen we weggingen wilde hij mee. En 's avonds in bed zat ik te bedenken dat hij nog steeds op me wachtte.
Gelukkig had ik de volgende dag mail van de nwe 'ouders'. Hij had al een boterham te pakken gehad en een zak snoepjes in de dierenwinkel open gescheurd. That's my boy, zo ken ik hem! Dan zal hij het wel naar zijn zin hebben!
Gisteren nog een mail en vandaag ook. Het ging allemaal goed, hij lag heerlijk in zijn mand (heeft z';n eigen mand mee) en ze waren veel met hem lopen. Nou, klinkt als een paradijs toch? ik moet wennen aan de stilte hier. Geen reden om de deur uit te gaan bijvoorbeeld. Geen knuffel 's ochtends van een natte neus. (ooh, daar ga ik weer bijna...). Maar ook echt de rust die ik wilde. De kinderen kunnen met en koekje door de kamer lopen, de oliebollen bleven op tafel staan afgelopen zondagmiddag (nouja, heeel kort, want toen zaten ze in onze buik).
Maargoed, dubbel dus. Het voelt alsof ik een oud doekje weg heb gegooid wat niet meer handig was in huis, maar wat eigenlijk nog helemaal niet weg hoefde. Maar het voelt ook als een hele goeie stap voor Bomba die nu zoveel gelukkig wordt.
En Laurens zegt af en toe dat Bomba bij vriendjes is spelen en dan is het goed. Bij 'zagen zagen wiedewiedewagen' zingt hij nog wel: papa niet thuis, mama niet thuis, bomba niet thuis, laurens niet thuis, berend niet thuis... slik...
Maargoed, de nwe baasjes zijn heel blij, ik ook wel ergens, man ook, en het is goed zo.
Ho ho ho, merry x-mas