Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 12 oktober 2016 om 22:11
Tieten kont tieten kont tieten kont kont kont.
Helaas durf ik niet meer de schaamlipschaamster een hart onder dr riem te steken.
Bij nader inzien overweeg ik de mogelijkheid om toch voor de pistaverpreutsing te gaan.
Helaas durf ik niet meer de schaamlipschaamster een hart onder dr riem te steken.
Bij nader inzien overweeg ik de mogelijkheid om toch voor de pistaverpreutsing te gaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 12 oktober 2016 om 22:12
quote:Philae schreef op 12 oktober 2016 @ 22:09:
Kia wil je er nog een slaapzak bij? Met de winter opkomst, kan het best koud zijn.Je zet je verwarming maar aan! Beetje opletten hoor, na topic nummer 50 moet je ondertussen wel weten dat je dat ding aan moet hebben!
Kia wil je er nog een slaapzak bij? Met de winter opkomst, kan het best koud zijn.Je zet je verwarming maar aan! Beetje opletten hoor, na topic nummer 50 moet je ondertussen wel weten dat je dat ding aan moet hebben!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 12 oktober 2016 om 22:12
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 oktober 2016 @ 22:12:
[...]
Je zet je verwarming maar aan! Beetje opletten hoor, na topic nummer 50 moet je ondertussen wel weten dat je dat ding aan moet hebben!Die staat gelukkig al aan. Maar ik weet niet of die daar beneden ook brand.
Ooh dit komt best fout over bedenk ik mij net
[...]
Je zet je verwarming maar aan! Beetje opletten hoor, na topic nummer 50 moet je ondertussen wel weten dat je dat ding aan moet hebben!Die staat gelukkig al aan. Maar ik weet niet of die daar beneden ook brand.
Ooh dit komt best fout over bedenk ik mij net
woensdag 12 oktober 2016 om 22:15
woensdag 12 oktober 2016 om 22:20
woensdag 12 oktober 2016 om 22:21
quote:feow schreef op 12 oktober 2016 @ 22:11:
Bij nader inzien overweeg ik de mogelijkheid om toch voor de pistaverpreutsing te gaan.Als je d'r schaamlippen onder d'r riem kunt stoppen zijn ze wél echt te lang.
Bij nader inzien overweeg ik de mogelijkheid om toch voor de pistaverpreutsing te gaan.Als je d'r schaamlippen onder d'r riem kunt stoppen zijn ze wél echt te lang.