datum conceptie klopt niet
donderdag 13 oktober 2016 om 12:02
Dit is een vraag voor de moeders onder ons. Mijn vriend en ik zijn zwanger. We hebben vrij snel nadat we elkaar ontmoet hebben sex gehad en ook onveilig dus wisten beiden dat we zwanger zouden kunnen zijn en dat blijkt dus ook zo. Echter de datum van conceptie van de verloskundige is 2 of 3 dagen voordat wij voor het eerst sex hebben gehad. Dit zorgt nogal voor onduidelijkheid en vraag me af of iemand misschien weet hoe dit komt?
donderdag 13 oktober 2016 om 12:07
Wat klink je jong en naief. Laat me raden: je vriend denkt dat je drie dagen voordat je hem hebt leren kennen seks hebt gehad met een ander?
Daarbij is het nogal bijzonder om zwanger te willen raken na de eerste keer seks. Hoe lang ken je je vriend en waarom lijkt het jullie een goed idee om nu al aan kinderen te beginnen?
Daarbij is het nogal bijzonder om zwanger te willen raken na de eerste keer seks. Hoe lang ken je je vriend en waarom lijkt het jullie een goed idee om nu al aan kinderen te beginnen?
donderdag 13 oktober 2016 om 12:20
donderdag 13 oktober 2016 om 12:22
quote:Hunniebunnie schreef op 13 oktober 2016 @ 12:10:
[...]
Nee, ook niet. Jullie hebben geneukt en nu ben jij zwanger en in verwachting. Hij wordt vader.
Jawel, ze verwachten samen een kind, niet alleen de vrouw krijgt een kind, de man ook. De vrouw is zwanger en daardoor wordt er voor beide een kind verwacht.
Ze zijn dus samen in verwachting voor een kind.
Ontopic. Maar drie dagen verschil! Netjes!
[...]
Nee, ook niet. Jullie hebben geneukt en nu ben jij zwanger en in verwachting. Hij wordt vader.
Jawel, ze verwachten samen een kind, niet alleen de vrouw krijgt een kind, de man ook. De vrouw is zwanger en daardoor wordt er voor beide een kind verwacht.
Ze zijn dus samen in verwachting voor een kind.
Ontopic. Maar drie dagen verschil! Netjes!
donderdag 13 oktober 2016 om 12:25
donderdag 13 oktober 2016 om 12:35
Bij een echo kijk je door een mens heen naar een piepklein embryotje, dat is redelijk nauwkeurig maar een millimeter meer of minder meten kan een verschil van een paar dagen opleveren. Bij zo een minimaal verschil is dat verder niet zorgelijk. Wat ik wel zorgelijk vind is dat je vier maanden geleden nog geen relatie had en je nu zwanger bent, is het van je collega? Jeejtje zeg..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.