datum conceptie klopt niet

13-10-2016 12:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een vraag voor de moeders onder ons. Mijn vriend en ik zijn zwanger. We hebben vrij snel nadat we elkaar ontmoet hebben sex gehad en ook onveilig dus wisten beiden dat we zwanger zouden kunnen zijn en dat blijkt dus ook zo. Echter de datum van conceptie van de verloskundige is 2 of 3 dagen voordat wij voor het eerst sex hebben gehad. Dit zorgt nogal voor onduidelijkheid en vraag me af of iemand misschien weet hoe dit komt?
Omdat het een schatting is op basis van de grote en ontwikkeling van het vruchtje.
Huh wat raar joh.. mijn vk kon datum en tijd precies benoemen en zelfs wat we die avond gegeten hadden aan de positie van het vruchtje.

Wat orleander zegt.
Knap, dat je vriend zwanger is.
Misschien is het snel ingenesteld. Of is het niet van je vriend.
Wat klink je jong en naief. Laat me raden: je vriend denkt dat je drie dagen voordat je hem hebt leren kennen seks hebt gehad met een ander?

Daarbij is het nogal bijzonder om zwanger te willen raken na de eerste keer seks. Hoe lang ken je je vriend en waarom lijkt het jullie een goed idee om nu al aan kinderen te beginnen?
Ik vind het knap van je vriend dat hij ook zwanger is.

Voor de rest
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sorry ik moet het toch even kwijt: Jij bent zwanger. Jullie zijn in verwachting.
Je lijf is geen atoomklok. En waarom zou het uitmaken? Of heb je nu een meningsverschil met je vriend en heb je bewijs nodig dat het wel zijn kind is?
je krijgt sowieso altijd 2 weken "cadeau" van je verloskundige, maar je kan dit beter met je verloskundige bespreken dan op een forum.

en wat zou het uitmaken die 2/3 dagen of is er nog een ander in het spel?
Kijk het nog even aan tot de volgende echo, soms kan de datum nog veranderen.

Is het mogelijk dat het vruchtje van iemand anders als je vriend is ?
quote:rosings schreef op 13 oktober 2016 @ 12:08:

Sorry ik moet het toch even kwijt: Jij bent zwanger. Jullie zijn in verwachting.Nee, ook niet. Jullie hebben geneukt en nu ben jij zwanger en in verwachting. Hij wordt vader.
Leuk dat je vriend zwanger is. Wanneer gaat 'ie bevallen? Dat wordt wereldnieuws.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
quote:brennwert schreef op 13 oktober 2016 @ 12:07:

Misschien is het snel ingenesteld. Of is het niet van je vriend.Nee het is niet mogelijk dat het niet van mijn vriend is. Vraag me alleen af hoe dat werkt aangezien de schoonfam er grapjes over maakt
quote:Hunniebunnie schreef op 13 oktober 2016 @ 12:10:

[...]

Nee, ook niet. Jullie hebben geneukt en nu ben jij zwanger en in verwachting. Hij wordt vader.

Jawel, ze verwachten samen een kind, niet alleen de vrouw krijgt een kind, de man ook. De vrouw is zwanger en daardoor wordt er voor beide een kind verwacht.

Ze zijn dus samen in verwachting voor een kind.

Ontopic. Maar drie dagen verschil! Netjes!
Ik ben medisch zwanger geworden, dus de conceptiedatum stond gewoon vast en toch scheelde de ontwikkeling van de vrucht er twee dagen mee. Hij is verder wel vrij normaal opgedroogd.
De meting kan ook nog afwijken. 1mm verschil kan zo een paar dagen schelen.
Ze zijn in verwachting van een kind. Allebei hoor. Zelfs hun familie is in verwachting van dat kind.
Huh? Waarom laat je je bezwangeren door een vent die je net kent?
Bij mij liep het 3 dagen achter, terwijl mijn man er een week niet was en ik dus zeker wist wanneer het had plaatsgevonden. Bij de 8 weken echo klopte het precies qua dag maar bij de termijnecho opeens 3 dagen later. Ik heb dat gevraagd en het kon gewoon 3 dagen afwijken volgens de verloskundige.
quote:dees20 schreef op 13 oktober 2016 @ 12:20:

[...]

Nee het is niet mogelijk dat het niet van mijn vriend is. Vraag me alleen af hoe dat werkt aangezien de schoonfam er grapjes over maaktWaarom deel je zulke intieme info met je schoonfamile?
quote:vivamila schreef op 13 oktober 2016 @ 12:23:

Huh? Waarom laat je je bezwangeren door een vent die je net kent?Nou, inderdaad, lekker stabiel allemaal. Arm kind...
Kan heel goed hoor..hier ook zo'n gevalletje van hele vroege bevruchting. No worries.
Bij een echo kijk je door een mens heen naar een piepklein embryotje, dat is redelijk nauwkeurig maar een millimeter meer of minder meten kan een verschil van een paar dagen opleveren. Bij zo een minimaal verschil is dat verder niet zorgelijk. Wat ik wel zorgelijk vind is dat je vier maanden geleden nog geen relatie had en je nu zwanger bent, is het van je collega? Jeejtje zeg..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven