Mode & Beauty alle pijlers

Jas statisch.

14-10-2016 06:40 9 berichten
Hallo Forummers,

Heeft iemand een tip/oplossing voor mij? Ik heb nlk een jas zo'n lange jas van polyester. Nu is polyester niet echt een lekkere stof, maar ik kan even geen nieuwe kopen. Wat ik heb gedaan is het ding gewassen op 40 graden fijn wasprogramma. Dit stond ook in de label dat dat mag. Prima eruit gekomen en niet gekrompen. Maar het probleem is nu dat hij mijn haren als een magneet aantrekt en zodra ik loop hij gaat plakken bij mijn bovenbenen + als ik hem uit doe knettert hij en krijg ik en oplawaai als ik iets aanraak. Hoe kan ik de jas anti-statisch maken? Ik heb werkelijk geen flauw idee of is het nu een kansloze jas geworden?

Alvast bedankt voor tips en trucs.
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer wassen en wasverzachter gebruiken!
Wassen met wasverzachter en niet in de droger.

En andere schoenen aan.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ergens aan die jas een veiligheidsspeld doen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Bedankt voor de tips.

Wasverzachter heb ik gebruikt

De veiligheidsspeld ga ik dan even kopen.
Of met een wastrommeldoekje erover heen wrijven. Helpt ook tegen statische haren.
Bodylotion over je handen wrijven en er daarna mee over de jas gaan, helpt perfect
Dank jullie lady's! Maar heb zojuist toch een nieuwe jas besteld van wolmix en viscose, rib uit mijn lijf, maar wilde toch al af van polyester. Deze nieuwe jas moet wel chemische gereinigd worden.
Ahhhhhrgggh zo'n hekel aan! De laptop kan er ook wat van met koud weer (droge lucht)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven