Mode & Beauty alle pijlers

Clarins 2

29-07-2008 13:00 806 berichten
tijdje terug was er een hele grote Clarins topic, maar die word niet meer gebruikt dus ik wil graag een nieuwe opstarten

Ik ben sinds kort fan van Clarins en was begonnen met de Desalterante riche, ben de 25 net gepasseerd, en merkte dat die creme niet meer genoeg was dus ben sinds kort aan de Multi jour huppeldep (weet niet pcies de naam) begonnen.

maak eerst mn ouwe reiniging op, en wil daarna toch echt naar een reiniger van Clarins, en wil graag weten welke lekker is. (heb droog/gevoelig huidje , een rampenplan...)

oww trouwens, voor de winter zijn die olietjes volgens mij ook wel lekker of nie??

graag tips van andere Clarins-Fans

gr phoebe
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan natuurlijk ook, dank je voor het meedenken! Meestal ga ik naar de Sephora en daar staan testers van veel producten gewoon in het schap dus je mag aannemen dat die wel opgaan voordat ze bederven..
Klopt, Sephora is lekker nieuw, dus snel die huile testen!!
Hey mensen,

Heb vorige week de proefjes van Givenchy gehad en nu een week gebruikt. Ze bevallen erg goed! Ga daarom ook een aantal producten hiervan aanschaffen. Clarins is wel een merk wat me erg aanspreekt, wie weet voor later nog eens..blijf zowieso lekker meelezen met dit topic.
Ik kreeg een mailtje van Ici Paris dat ze weer een Clarins-actie hebben. Is iemand daar misschien al langsgelopen de afgelopen week en heeft gezien wat er precies voor mini-producten in de toilettas zitten? Op de website zag ik iig een lipstick, en ik geloof twee producten uit de hydra-serie, en nog iets anders.. Wel leuk!
Nou, ik heb een heleboel Clarins-spulletjes gekocht! Toch maar niet bij de Ici (ondanks de actie) omdat ik me in zo´n parfumerie toch nooit echt op m´n gemak voel. Dus gewoon weer bij de Sephora, echt een fijne winkel met heel aardig en ´normaal´ personeel (wat minder sjiek bedoel ik). Ze hadden nog wat kerstcadeau´s van Clarins staan met daarin een mooie toilettas en wat kleinere verpakkingen van producten.

Alles bijelkaar heb ik het volgende gekocht (de kerstcadeau-artikelen en twee losse producten):

-Gommage exfoliant peau neuve/Smoothing body scrub

-Beauty flash balm

-Pure melt cleansing gel

-Hydraquench cream normal to dry skin

-Hand and Nail treatmant cream

-Moisture-rich body lotion (die had ik al maar hij zat in het cadeau; niet erg want ik vind ´m erg lekker!)

-Huile Orchidee Blue/Face treatmant oil for dehydrated skin

-Cleansing milk with alpine herbs

Ben er erg blij mee! Nu ben ik even door m´n geld heen maar voordat dit op is ben ik ook wel weer eventjes zoet..

Kent iemand van jullie deze producten al of hebben jullie in de tussentijd zelf nog leuke Clarins-aankopen gedaan?
Nou allemaal heerlijke producten, kan je er weer lekker tegen aan! Die hand en nagelcreme is nu in dit weer ook heerlijk, ruikt lekker ook! Beauty flash balm in een dun laagje onder je makeup, dan heb je een hele goede ondergrond als je gaat stappen en de ochtend na het stappen weer het opbrengt voor een fris en glad huidje (hoezo laat geworden). Voor snachts de huile orchidee en overdag de hydra quench..lekker hoor!
Wow wat lekker zeg, voel je je gelijk zo luxe he als je dan met al je spulletjes naar huis gaat! Ik heb alleen ervaring met de HydraQuench lotion, niet met de creme, ben benieuwd hoe hij jouw bevalt, laat je het even weten? Die olie klinkt ook wel goed, alleen vind het wel een vreemd idee hoe zo'n vette olie het vochtgehalte moet aanvullen, hoe zal dat werken? Ben ook wel benieuwd hoe die je bevalt! Veel plezier ermee!

Morgen komen mijn Givenchy spulletjes aan als het goed is maar Clarins blijft wel in mijn gedachten hoor, vooral de geur van de producten vind ik echt een enorme plus!
Inmiddels heb ik vrijwel alle producten gebruikt en ze zijn eigenlijk allemaal erg fijn! De Pure melt cleansing gel en de Hand en nail treatment cream zijn mijn favorieten op dit moment. Het is bij Clarins wel heel belangrijk dat je de producten op de goede manier gebruikt volgens mij; dus ik heb even uitgebreid alle bijsluiters doorgelezen en ook op de website gekeken. Vooral voor de reinigingsmelk hebben ze een hele aparte gebruiksmethode, maar mij bevalt het wel goed tot nu toe! Zometeen neem ik even een kleimasker en daarna wil ik de Beauty flash gebruiken als hydraterend masker (kan volgens de website), ben benieuwd..

En Curlygurly, vandaag heb ik voor het eerst de Hydraquench creme gebruikt: erg lekker, echt goed hydraterend maar ook voldoende voedend nu voor in de winter. Ik heb zelf een vochtarme maar licht naar vet neigende huid en deze creme lijkt prima te zijn met dit koude weer. Toch denk ik dat ik bij de Multi-active serie blijf vanwege de heerlijke geur..

Wat die olie betreft, het idee is dat je hem op een vochtige huid aanbrengt (of icm de toning lotion, dat doe ikzelf) zodat het vocht samen met de olie in de huid wordt opgenomen. Heel prettig om voor het slapen gaan in te masseren op de droge gedeeltes van het gezicht en bij rimpeltjes, heb echt het idee dat het wat doet voor mijn huid, wordt `s ochtends met heel mooi en zacht velletje wakker!

Ben nu dus definitief ook Clarins-fan!!
Ja de multi-active geur is zeker beter dan de HydraQuench! Ik heb nu al mijn Givenchy spulletjes binnen en moet zeggen dat het goed bevalt! Clarins is zeker een goed merk, tja moet nu maar een tijdje bij Givenchy blijven, is beter voor mijn huid. Over een tijd stap ik misschien weer over naar Clarins, who knows! In ieder geval fijn dat je je merk gevonden hebt Amber!
Hey, fijn dat Givenchy jou goed bevalt! Altijd leuk om weer nieuwe goede producten te ontdekken. En dan maar hopen dat het goed blijft bevallen natuurlijk.. Ik gebruik ook nog gewoon andere merken hoor naast Clarins, maar ik denk wel dat dit merk een blijvertje is, gewoon omdat de producten zo fijn zijn om te gebruiken, dat vind ik eigenlijk altijd wel minstens net zo belangrijk als het resultaat dat ze geven. Wat is Givenchy voor merk? Gebruiken ze ook natuurlijke ingredienten, en zijn ze ook fijn om te gebruiken qua geur, textuur e.d.? Het is een beetje dezelfde prijsklasse als Clarins dacht ik toch?
Hey Amber,

Ja hoop ook dat het goed blijft bevallen! Givenchy huidverzorging is vrij exclusief en ook maar op 5 plaatsen in NL te koop, verder wordt het wel gebruikt in Spa's. Zie givenchy.com

Het is op basis van plantenextracten die uiteraard wel bewerkt zijn (is ook zo bij Clarins), Givenchy is ook goed voor mensen met een gevoelige huid omdat het weinig negatieve huidreacties geeft en daarbij doet het ook echt wat (heb ik van Bibiboe, zie ook het topic 'ervaring met parfumeriezaken'). De prijsklasse is misschien iets hoger dan Clarins (denk aan 50,00 voor een pot creme, 25,00 voor een reiniger/ tonic). Als je anti-rimpel producten wilt wordt het wel erg prijzig, ze hebben zelfs een nieuwe, zwarte creme van 300,00! Waar ik trouwens een miniverpakking van heb gekregen Maar anti-rimpelcremes van Clarins zijn ook duurder dan de producten voor een jongere huid. Ik kon Givenchy huidverzorging ook niet (wel de parfums) maar op basis van advies van Bibiboe heb ik proefjes aangevraagd bij parfumerie Schipper in Delft, dit beviel zo goed dat ik de producten dus heb besteld. Volgens Bibiboe doet Givenchy op de lange termijn meer omdat het de huid echt zelf aan het werk zet.

De geur van de producten is heerlijk en niet te sterk, de Skin Drink lijn ruikt licht naar Cool Water van Davidoff, ken je die? iig een frisse geur! De textuur is super, lekker lobbige lotion en dikke, zachte creme/ reiniging die wel goed uitsmeren. Daarbij irriteert het totaal niet en dat heb ik nog weleens bij andere merken gehad. Net als jou vind ik ook de ervaring van het 'gebruiken' ook heel belangrijk, vooral de geur, als die vies is wil ik het niet meer gebruiken. Clarins is qua geur enzo gewoon ook erg goed! Neem aan dat je ook begin 20 bent, mocht je eens wat willen proberen dan is de Skin Drink lijn de beste lijn, of evt. de Youth Power tegen beginnende veroudering. Ik heb evt. een emailadres van Schipper waar je het kunt aanvragen. Welke andere producten gebruik je verder nog naast die van Clarins? Ben gewoon nieuwsgierig hoor !
Hoi Curlygurly, vanochtend heb ik weer m`n hele Clarins-ritueel gedaan, alle producten rustig aanbrengen zoals ze het aanraden en daar echt lekker de tijd voor nemen, heerlijk! Ik heb het topic ervaring met parfumeriezaken ook meegelezen dus had daar ook al begrepen dat Givenchy erg goed moet zijn; de skin drink producten dan vooral. Klinkt ook wel verleidelijk wat jij erover vertelt.. wie weet ga ik het binnenkort ook eens proberen. Alleen wel vervelend dat het zo lastig verkrijgbaar is. Vind het van Clarins juist zo leuk dat ik gewoon naar de Sephora kan gaan en alle producten kan bekijken en proberen. Ik ben nu 25 en merk dat ik nu ineens wat beginnende rimpeltjes krijg, bij m`n ogen en tussen neus en mond, en ook vooral in m`n hals.. En ik ben er sinds kort achter dat mijn huid vooral ook vochtarm is (ik wist helemaal niet dat dat bestond, had alleen gehoord van vet en droog..). Dus een combinatie van hydratatie en lichte anti-rimpel is het best dan denk ik idd.

Naast dan nu Clarins gebruik ik ook nog Dr. Hauschka en Weleda (van de Natuurwinkel, echt helemaal natuurlijke producten), Lush, Kneipp, The Bodyshop en Rituals. Geen parfumeriemerken dus, dat ben ik nu net een beetje aan het ontdekken. Door het parfumeriezaken-topic ben ik nu ook wel in de verleiding gebracht om merken als Kanebo en Sisley te gaan proberen, maar eigenlijk is dat een beetje boven mijn budget als student.. Nou ben ik ook wel heel benieuwd wat voor merken jij allemaal gebruikt!
Hey, ja lekker is dat hè, lekker tutten en je daarna mooi verzorgd voelen! De verkrijgbaarheid van Givenchy is idd een groot minpunt, hoewel de service bij Schipper erg goed is.

Ik wil ook altijd graag zelf snuffelen en kijken wat lekker ruikt en hoe het op je huid voelt. Dat kan niet bij Givenchy maar heb wel monsters gekregen van eventuele andere kanshebbers (van de Power Youth lijn). Denk idd dat wat je zegt het best is voor je huid, bijna iedereen heeft bijna wel een vochtgebrek, behalve kinderen. De een alleen extremer dan de ander natuurlijk! Als je verticale lijntjes ziet als je een wangplooi tussen je vingers pakt is dat een teken van vochtgebrek. In jouw geval zal dan ook de Skin Drink lijn perfect zijn in combinatie met een dagcreme van de Power Youth tegen beginnende lijntjes. Kanebo/ Sisley lijkt mij ook wel wat maar ook niet bij mij in de buurt te krijgen, daarbij is vooral Sisley erg duur! Dus met beide geen ervaring. Van Kanebo krijg je grote verpakkingen dus dan is het verhoudingsgewijs niet zo duur. Ik was juist altijd van de parfumeriemerken, toen ineens stond natuurlijk (BDIH) me meer aan en heb ik daar e.e.a. van gebruikt (nu ook nog wel maar heb het idee dat dit toch minder doet ofzo). NU gebruik ik qua gezichtsverzorging alles van Givenchy en daarnaast deo en handcreme van Weleda, bodylotion heb ik van Weleda/ Martina Gebhart/ De Traay en gebruik ik afwisselend. Verder heb ik maskers liggen van Weleda (amandel), H20 Plus en Living Nature. Oogcreme gebruik ik van Clinique...dit was het wel

Gezichtsverzorgingsmerken die ik een tijd heb gebruikt en wat ik ervan vond zijn (mocht het je interesseren ):

- Clinique Superdefense en schuimreiniger, creme ok, reiniger te uitdrogend! Oogcreme goed.

- Weleda amandelcreme (heb ik nog steeds liggen voor nood of logeerpartijen) en amandelreinigingscreme, beide super, vooral reiniging heerlijk zacht. Creme wel lekker maar doet naar mijn idee niet veel.

- Clarins HydraQuench lotion, op zich goed alleen voelde beetje apart op mijn huid, niet prettig. Verder alleen Clarins monsters gebruikt.

- Alqvimia dagcreme, reinigingsmilk, blossom spray als toner en olie voor 's nachts, dagcreme en milk te irriterend (veel etherische oliën) en olie oke, staat er nog! De blossom spray ruikt heeeerlijk en is zacht, goed product!

Nu dus Givenchy en hopelijk blijft dat een tijdje zo !

Heb jij nog bepaalde aan- en afraders?
Ow ja, ook nog Dr. Hauschka oogcreme (tubetje) en oogwax (daar lijkt het op zo dik!)? gebruikt, oogwax veel te vet en blijft op de huid liggen wat dus gaat glimmen, je kunt die wax ook als oogmasker gebruiken, is wel oke dan. Oogcreme is wel redelijk alleen irriteerde mijn ogen dus weggedaan...ik ben op zoek naar de perfecte producten hihi!
Hey, leuk om te lezen wat jij allemaal gebruikt en gebruikt hebt! Ik denk dat ik toch ook maar een paar proefjes van Givenchy aan ga vragen bij Schipper (ik zoek wel even het mailadres op in het parfumeriezaken-topic), ben wel nieuwsgierig geworden.. En van Kanebo en Sisley ga ik binnenkort toch ook eens een paar proefjes van vragen bij Ici paris en Douglas. Ik heb hiervoor jarenlang heel erg gelet op dat BDIH-keurmerk, maar zoals je zegt is dat geen garantie voor producten die goed werken en bij jouw huid passen. Ben wel blij wat over Alqvimia te horen van jou, ik zit al een tijdje te twijfelen of ik daar wat producten van zal aanschaffen, alleen je leest en hoort er zo weinig over wat betreft ervaringen van anderen. Ze lijken trouwens ook erg lekkere body-olieen en douchegels te hebben, denk dat ik daar maar eens mee ga beginnen. Ik merk namelijk wel dat 100 % natuurlijke geuren wel vaak erg lekker zijn en ook echt iets doen voor je, dus rustgevend of juist oppeppend. Maar als Alqvimia er eigenlijk teveel van in de dagcreme's doet zodat het gaat irriteren op de huid is dat niet echt fijn natuurlijk.. Clinique is het eerste parfumeriemerk waar ik mee begonnen ben een paar maand geleden; vond ik ook veel producten te aggresief van, vooral de reinigers en de clarifying lotion. Heb nu daar ook nog een stukje facial soap, clarifying lotion 2 en foaming cleanser van liggen, maar die durf ik niet meer te gebruiken eigenlijk, m'n huid leek er eerst beter van te worden maar na een paar week droogde het ontzettend uit. Superdefense heb ik ook een potje van staan en die gebruik ik nog wel af en toe, in combinatie met de DDML. Vind het ook een beetje saaie producten als ik eerlijk ben, in vergelijking met Clarins zeker. Vooral omdat ze geen geur hebben. Maar dank je voor de tip van de Clinique oogcreme! Ik heb besloten dat het voor mij nu ook wel tijd wordt voor een oogcreme (gebruikte ik hiervoor nooit) en zal daar ook zeker eens een proefje van vragen binnenkort. Heb je de all about eyes normaal of rich? Ik zal zodra ik weer op m'n kamer ben eens even kijken of ik nog bepaalde product-aanraders in de kast heb staan, ben nu het weekend even bij m'n ouders, vandaar.

Leuk he zo'n zoektocht naar lekkere producten! Vooral ook de afwisseling en steeds weer wat nieuws proberen vind ik geweldig.
Zo n vochtbooster, zoals dat skindrink masker is ook heerlijk. Je kan ook aan je huid zien dat wanneer het het product (op bepaalde delen) helemaal intrekt, dat je huid het echt nodig heeft. Niet alleen in de winter maar in de zomer of tijdens een zonvakantie, dan slurpt je huid het ook op.

@amber18, je schreef dat je nog van Clinique de lotion had. Misschien heb ik een tip voor je. Ik heb hem ook, de lotion nr 2 maar is idd vrij agressief. Ik doe eens in de zoveel tijd, als ik een dagje veel foundation op heb met stappen bijv, dan neem ik die lotion en dan wordt het heel goed schoon. Daarna meteen een wattenpad met je eigen zachte lotion (ik gebruik al jaren rozenwater, erg zacht, effectief en goedkoop!) erover heen en dan een lekkere creme. Zo kom je toch nog van je Clinique lotion af.
Hey emmelaa, precies dat wat jij beschrijft deed ik sinds kort eigenlijk al met mijn Clarifying lotion! Omdat ik het zonde vind om "m weg te gooien. Zo heel af en toe is het idd prettig omdat het een heel schoon gevoel geeft maar daarna moet ik ook echt direct een zachte toner en een goede creme erover heen doen anders blijft m"n huid gigantisch trekken. En dan gebruik ik het ook niet vaker dan eens in de paar weken. Ik denk dat ik op deze manier nog jaren voort kan met mijn flesje Clinique lotion..!
Hihi, ja lekker schoon wordt het dan he! Gelukkig gebruikte je hem zo al. Die fles is ook al zo groot, dus die hebben we idd nog een hele tijd! Oh en die superdefens is wel goed getest door Paula Begoun op zijn werking, alleen vond zij hem te duur, maar ja, die kan je dus ook nog lekker opmaken.
Hey Amber,

Leuk dat je wat proefjes gaat proberen, ben benieuwd wat je ervan vindt (vooral van Givenchy natuurlijk...). Ja het BDIH-keurmerk spreekt mij ook heel erg aan maar ik wil ook wel dat een creme echt wat doet, de amandelcreme weleda bv. is erg lekker maar naar mijn idee doet het niet zoveel, gewoon de basis zeg maar. Heb het gevoel dat Givenchy beter vochtverzorgd en het voelt wel natuurlijk. Alqvimia heeft heerlijke producten (ook erg prijzig!), de oogcreme ruikt ook heerlijk maar was voor mij ook te irriterend (niet iedereen heeft daar last van hoor, raad je aan gewoon eerst proefjes te bestellen (o.a. Lavendula.nl heeft die en daar kun je producten ook kopen) voordat je iets aanschaft. Met bodyproducten heb ik geen ervaring maar vond wel de geur van alle producten heerlijk. Tis gewoon even uitproberen, voor iedereen is het anders natuurlijk! En trouwens de geuren van natuurlijke producten hebben inderdaad echt effect omdat daar echte etherische oliën in verwerkt zijn, in chemische producten zijn dat vaak neppers wat dus alleen geur geeft en niet het bijbehorende effect zoals lavendel bv. rustgevend werkt.

Ik gebruik de All About Eyes normaal, dus niet de Rich, heb ik weleens geprobeerd met een proefje maar die is mij te vet. De rich is echt alleen nodig als de huid om je ogen erg droog is en dat is bij mij niet zo. En hou ons even op de hoogte van je zoektocht hihi!

Hee en Emmelaa, ik woon niet in Delft hoor , heb het per telefoon aangevraagd. Maar 1 vd 2 verkoopt Givenchy, weet zo even niet welke. Ja je merkt inderdaad wel dat de Skin Drink goed opgenomen wordt, dan denk ik ook jeetje mijn huid heeft het wel nodig blijkbaar! haha. Jij gebruikt dus ook wel andere merken naast Clarins? Wat zijn jouw ervaringen?

Moet zeggen dat ik het wel knap vind dat jullie de minder goed bevallende producten allemaal opmaken, ik ben dan zo dat ik het weggooi of aan iemand anders geef...kan dan niet wachten om het nieuwe product te gebruiken. Wel zonde maar ja..

Wacht jullie berichten weer af :)!
Ik heb net het topic ervaringen met parfumerieen helemaal door gespit. Heel leuk om te lezen en ik zag toen idd dat je niet uit Delft nu komt curlygurly. Wel leuk dat de eigenaar ook ff reageerde. Ook heel leuk om de ervaringen en adviezen te lezen van bibiboe. Ik heb hetzelfde werk gedaan, ook reizend maar wel voor meerdere merken naast mijn studie. Ik heb wel het geluk gehad dat ik voor alle merken zowel in huidverzorging als in geuren en make up de trainingen kreeg, dus ook allround zoals bibiboe. Daarna ging ik voor een andere grote keten werken en de meiden die aangenomen werden na mij werden dan ingedeeld: jij gaat bij de huidverzorging staan en dan kregen ze maar voor enkele merken een training. Vaak ook nog een minitraining, dan kwam een dame vh merk op het filiaal. En ik merk nu dat er helaas heel weinig dames zijn die echt kennis hebben en met hart en ziel adviseren nog over zijn in de parfumerieen. Ik stap bijvoorbeeld dus niet zo snel op een heel jong grietje af. Juist doordat ze waarschijnlijk iets minder ervaring heeft. Eigenlijk herken ik dat maar ook al te goed hoor. Ik ga nu wel weer vaak nr mijn oude stekkie, waar de dames (en heren) goed advies geven.

Ik maak niet altijd de producten op (schaam schaam). Je wilt dan weer iets nieuws proberen en dan blijft de rest weer liggen. Ik geef het vaak weg aan mijn schoonzusje en zij is er dan blij mee. Maar omdat ik al eind 30 ben, heb ik dus in al die jaren meerdere merken geprobeerd (welke niet, haha). Het is ook waar mijn hart ligt, zowel huidverzorging als maquillage en geuren. Ik heb lades vol, was vroeger begonnen met alles van Chanel alleen en ben daar nog fan van. Clarins ook een mooi merk, maar er zijn er zoveel mooie merken, Dior, Guerlain, la Prairie, Estee Lauder zulke heerlijke producten allemaal! En soms probeer je weer wat anders maar soms keer je ook weer terug nr een bepaald merk omdat het toen goed beviel.

Maar ook natuurlijke huidverzorging interesseert me en wat huidverzorging betreft, producten uit de VS met AHA en BHA. Ben laatst in NY geweest en daar is het pas echt een feest op dit gebied. Heerlijke merken die je hier (nog niet overal) hebt om te kopen en te proberen en daar is het bij de cosmeticacounters superdruk (zelfs in de ec.crisis). Het viel me op dat iedereen zich daar laat adviseren en laat opmaken en zelf alles uitprobeert bij de spiegels(bij Sephora en MAC). Dan moet je dus wachten eer je eindelijk ad beurt bent..maar heel leuk om mee te maken!
Leuk om te lezen Emmelaa wat voor werk je gedaan hebt! Echt een boeiende en uitdagende baan lijkt me; veel leren over de producten en je komt op veel verschillende plekken. En ja, altijd geweldig om in het buitenland rond te snuffelen wat ze daar voor andere producten hebben. Klinkt echt superleuk zoals dat daar in New York gaat, is ook mijn wens om nog een keer een reis door de VS te maken en daar dan heen te gaan!
Hey Emmelaa,

Wat leuk idd dat werk wat je gedaan hebt, ik zou graag in de toekomst (of nu al) iets in de cosmeticabranche willen doen. Ik volg momenteel de opleiding tot schoonheidsspecialist maar het zou me heel leuk lijken totdat ik daarmee klaar ben ook al hierin te werken. Heb jij misschien een idee waar je leuke banen in dit vakgebied kunt vinden? Heb al wel gezocht op grote vacaturesites maar kom eigenlijk heel weinig tegen...ik woon in NH- oost dus wil ook liefst in die regio werken. Hierbij vind ik mijn huidige baan ook weinig aan, tis ook niet waar mijn interesse ligt. Mocht je iets weten hoor ik het graag...:)
Mocht je ooit nr de VS gaan, dan 1 tip, neem alleen wat proefjes mee want alles is goedkoper daar en dan kan je lekker daar alles aanschaffen, voor weinig!!

@curlygurly, leuk dat je de opleiding doet! Dan mail ik je wat meer erover, ivm geen reclame maken hier. Mocht je tijd hebben naast je studie dan kan je dat zeker doen.
Ja dat is een goede tip maar voorlopig zit het er niet in denk ik...Ik heb je een mail gestuurd hoor!
Hey meiden, voor wie nog van plan is om misschien Clarins-producten bij Belissima te bestellen: ik heb daar inmiddels toch een bestelling gedaan en ben erg tevreden! Snelle levering en veel proefjes (ik kreeg er 10 bij een bestelling van ruim 130 euro) grotendeels ook diegene waar ik om gevraagd had. En alles werd verzonden in een mooi doosje van Clarins waar ik nu producten in kan bewaren. Ook vind ik het fijn dat ik altijd terecht kan met vragen over producten of advies.

Nu dus weer een paar nieuwe Clarins-producten kunnen proberen: de Gentle one-step exfoliating cleanser, de Oogcontour-gel, Nek/decolletee-creme, Los transparant poeder, Hydra-quench serum, Sos repair serum, de Eau dynamisante (fragrance en bodylotion), Eau ressourcant (fragrance en douch/badmelk), en Eau ensolleilante.

Kennen jullie deze producten al?

Het meest enthousiast ben ik over de nek/decolletee creme (maakt glad en stevig, en lijntjes verminderen echt), de Sos repair (helpt rode plekjes en bultjes duidelijk verminderen en genezen), en de eau dynamisante fragrance (echt een verfrissende, oppeppende geur). Zo verken ik langzaamaan alle Clarins-producten..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven