Expeditie Robinson 2016
vrijdag 14 oktober 2016 om 09:43
vrijdag 14 oktober 2016 om 09:46
quote:Eleonora-1 schreef op 13 oktober 2016 @ 21:50:
Ik vraag me ook steeds af wat ik nou mis.
Dat twee teams een persoon zo graag weg willen hebben is wel erg uitzonderlijk maar ik zie dat afschuwelijke aan die Jay nog steeds niet.
Het is een hanig mannetje maar verder heb ik weinig vreselijks gezien.
Dat vraag ik me ook af.
Het zit denk ik ook in de combinatie van mensen. Op afvallerseiland zitten een paar mensen die zich absoluut niet gek laten maken, ik vermoed dat hij daar zelf ook minder druk van wordt.
Die opmerking van Lex klonk nogal hatelijk. Wel grappig omdat hij en Jay Jay allebei het sociale inzicht missen waardoor ze de groepsdynamiek niet goed zien.
Ik zou het wel tof vinden als ER eens andersom begint: met individuele eilandjes waar mensen moeten overleven en proeven die ze tegen elkaar doen, en dat later pas teams worden gemaakt.
Ik vraag me ook steeds af wat ik nou mis.
Dat twee teams een persoon zo graag weg willen hebben is wel erg uitzonderlijk maar ik zie dat afschuwelijke aan die Jay nog steeds niet.
Het is een hanig mannetje maar verder heb ik weinig vreselijks gezien.
Dat vraag ik me ook af.
Het zit denk ik ook in de combinatie van mensen. Op afvallerseiland zitten een paar mensen die zich absoluut niet gek laten maken, ik vermoed dat hij daar zelf ook minder druk van wordt.
Die opmerking van Lex klonk nogal hatelijk. Wel grappig omdat hij en Jay Jay allebei het sociale inzicht missen waardoor ze de groepsdynamiek niet goed zien.
Ik zou het wel tof vinden als ER eens andersom begint: met individuele eilandjes waar mensen moeten overleven en proeven die ze tegen elkaar doen, en dat later pas teams worden gemaakt.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
vrijdag 14 oktober 2016 om 10:12
Ik heb het eigenlijk te doen met JayJay. Tenzij hij vreselijke dingen off camera heeft gedaan vind ik deze hele noodgreep van expres verliezen en massaal eruit stemmen erg hatelijk. Hij reageerde erg sportief en ik vond het zielig. Maar als zelfs het andere team meewerkt is het wel een beetje gek. We moeten dus nogal wat niet gezien hebben.
vrijdag 14 oktober 2016 om 10:31
quote:fee90 schreef op 13 oktober 2016 @ 21:59:
Ik wilde eens zien wat jayjay nou is in het normale leven:
https://goo.gl/images/VREb8y
Ik wilde eens zien wat jayjay nou is in het normale leven:
https://goo.gl/images/VREb8y
vrijdag 14 oktober 2016 om 12:44
vrijdag 14 oktober 2016 om 13:48
Jay Jay zou eerlijk gezegd ook flink in mijn allergie zone zitten.
Hij is voornamelijk met zichzelf bezig, en heb tot nu toe niet echt iets van hem gezien wat erg sympathiek over komt naar zijn groepsleden.
Veel bravoure en commentaar op iedereen.
Ik vond de reden die koos opgaf ook wel terecht als hypocriet weg gezet.
Zeg gewoon, sorry we vinden je een lulhannes.
Liegen en konkelen doen er zoveel.
Ik vind Dave ook verrassend.
Of nee, verwarrend. Ik bekeek hem met een flink vooroordeel en denk nu steeds meer huh?? Hij is best leuk, hoe kan dat ?
Ik moest echt lachen om zijn opmerking " ik ben 4 dagen per week dronken, dus stabiliteit heb ik niet echt "
Hij is ook niet zo'n haantje als dat ik dacht dat hij zou zijn.
Maar goed, ben nog steeds voor Bertie.
Ook Bartho heeft voor mij de gunfactor.
Hij is voornamelijk met zichzelf bezig, en heb tot nu toe niet echt iets van hem gezien wat erg sympathiek over komt naar zijn groepsleden.
Veel bravoure en commentaar op iedereen.
Ik vond de reden die koos opgaf ook wel terecht als hypocriet weg gezet.
Zeg gewoon, sorry we vinden je een lulhannes.
Liegen en konkelen doen er zoveel.
Ik vind Dave ook verrassend.
Of nee, verwarrend. Ik bekeek hem met een flink vooroordeel en denk nu steeds meer huh?? Hij is best leuk, hoe kan dat ?
Ik moest echt lachen om zijn opmerking " ik ben 4 dagen per week dronken, dus stabiliteit heb ik niet echt "
Hij is ook niet zo'n haantje als dat ik dacht dat hij zou zijn.
Maar goed, ben nog steeds voor Bertie.
Ook Bartho heeft voor mij de gunfactor.
vrijdag 14 oktober 2016 om 15:52
quote:Eleonora-1 schreef op 14 oktober 2016 @ 15:38:
Jay zal best niet leuk zij hoor maar je ziet óók weer heel duidelijk hoe het in een groep werkt.
De groep heeft besloten dat hij niet deugt en alles wat hij doet wordt op een weegschaal gelegd en veroordeeld.
Altijd boeiend die groepsdynamiek.Inderdaad en dan vooral een groep vrouwen bij elkaar, die maken elkaar lekker gek.
Jay zal best niet leuk zij hoor maar je ziet óók weer heel duidelijk hoe het in een groep werkt.
De groep heeft besloten dat hij niet deugt en alles wat hij doet wordt op een weegschaal gelegd en veroordeeld.
Altijd boeiend die groepsdynamiek.Inderdaad en dan vooral een groep vrouwen bij elkaar, die maken elkaar lekker gek.
vrijdag 14 oktober 2016 om 16:08
vrijdag 14 oktober 2016 om 16:37
vrijdag 14 oktober 2016 om 17:09
quote:1234512345 schreef op 14 oktober 2016 @ 16:08:
Tja, Jay Jay en die kraantje? deden precies het zelfde, bespreken wie ze weg konden sturen, en dat kregen de andere door. Dat is het spel wat er gespeeld word. Kraantje en Jay Jay waren in het begin al aan het bespreken hoe ze met z'n twee bij de finale zouden komen.
En ik heb respect voor Bartho!
Iedereen doet dat.
Zo'n spel valt en staat bij complotten en afspraken.
Dat zeiden ze dus allebei ook een keer of wat. Dat het zo goed gespeeld was van de groep.
Tja, Jay Jay en die kraantje? deden precies het zelfde, bespreken wie ze weg konden sturen, en dat kregen de andere door. Dat is het spel wat er gespeeld word. Kraantje en Jay Jay waren in het begin al aan het bespreken hoe ze met z'n twee bij de finale zouden komen.
En ik heb respect voor Bartho!
Iedereen doet dat.
Zo'n spel valt en staat bij complotten en afspraken.
Dat zeiden ze dus allebei ook een keer of wat. Dat het zo goed gespeeld was van de groep.
vrijdag 14 oktober 2016 om 22:10
quote:MarindaH schreef op 14 oktober 2016 @ 21:43:
JayJay was toch echt vanaf het begin al behoorlijk obnoxious hoor, dat was echt niet allemaal buiten beeld.
Ik zou me ook rot hebben geergerd aan hem. Betweter, overal mee bemoeien, zo dominant en aanwezig. Vreselijk type. Ik snap de irritatie en het eruit willen stemmen dus wel.
Alleen kun je dan wel gewoon open en eerlijk zijn over de reden.
JayJay was toch echt vanaf het begin al behoorlijk obnoxious hoor, dat was echt niet allemaal buiten beeld.
Ik zou me ook rot hebben geergerd aan hem. Betweter, overal mee bemoeien, zo dominant en aanwezig. Vreselijk type. Ik snap de irritatie en het eruit willen stemmen dus wel.
Alleen kun je dan wel gewoon open en eerlijk zijn over de reden.
vrijdag 14 oktober 2016 om 23:59
"Ja, joh. Ik heb helemaal geen zin, joh. Helemaal geen zin." "Je hebt je bedacht?"
Ik zal Kraantje wel missen Ik vind het wel een leuke man. Ik denk dat hij wat meer gezelligheid nodig had.
Er zit nog niemand echt op m'n irritatiedrukpunt. Alleen de stemmen van Chloé en Annapuntjepuntje staan we soms wat tegen. Van Dave had ik ook wat anders verwacht, maar dat is een fijne jongeman. En Dio, Bartho & Bertie vind ik lief.
Ik zal Kraantje wel missen Ik vind het wel een leuke man. Ik denk dat hij wat meer gezelligheid nodig had.
Er zit nog niemand echt op m'n irritatiedrukpunt. Alleen de stemmen van Chloé en Annapuntjepuntje staan we soms wat tegen. Van Dave had ik ook wat anders verwacht, maar dat is een fijne jongeman. En Dio, Bartho & Bertie vind ik lief.
zaterdag 15 oktober 2016 om 00:05