Uitgerekend medio juni 2017

08-10-2016 22:06 671 berichten
Alle reacties Link kopieren
Login: 06-2017 Wachtwoord: uitgerekend
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Prettymama
(27)
Tweede 8 juni Jongen! :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Viviennee
(28)
Eerste 8 juni Meisje! :heart: Bevallen op 22-05-2017 :love:
Noortje9414
(22)
Eerste 3 juni :heart:
Chocolau
(30)
Eerste 12 juni :heart:
Trots90
(26)
Eerste 15 juni :heart:
Beebje15 Tweede 15 juni :heart:
ChertJ
(27)
Eerste 21 juni Meisje! :heart:
Bam_1984
(32)
Tweede 22 juni Meisje! :heart:
Chocolientje
(25)
Tweede 23 juni :heart:
Rosa88
(29)
Tweede 23 juni Jongen! :heart:
anoniem_311999 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 11:16
76.16% gewijzigd
Ik heb nu pas 2 testjes gedaan..in tegenstelling bij de eerste toen heb ik er meerdere gedaan omdat ik het gewoon niet kon geloven dat t echt zo was.
Haha ik geloof wel dat het zo is maar vind het gewoon leuk om te doen. Dat streepje steeds tevoorschijn zien te komen en dikker te worden ach en ik heb ze nou eenmaal al in huis dus waarom niet
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Helaas, ongesteld. Volgende maand beter.

Ik wens jullie allemaal fijne en onbezorgde zwangerschappen toe!
quote:stellarules schreef op 14 oktober 2016 @ 08:09:

Helaas, ongesteld. Volgende maand beter.

Ik wens jullie allemaal fijne en onbezorgde zwangerschappen toe!Wat jammer stella!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Jammer Stella! Hopelijk volgende ronde wel raak!

Vanmiddag na m'n werk bij de h&m een positielegging gehaald. In m'n hoofd is het daar nog veels te vroeg voor, maar wat zit dat lekker zeg! Geen knellende band meer in m'n buik...Zeker 's avonds! Ik heb altijd al heel snel dat iets knelt in m'n buik, maar nu dus nog meer, dus dit is echt zoo fijn!

Morgenavond feestje en daarna slaap ik bij m'n ouders, even goed bedenken wat ik aan doe, want m'n moeder ziet alles haha

Fijn weekend allemaal!
Nou ik was vorige keer met 18 weken nog steeds helemaal slank hoor dus dat duurt nog wel ff.

Je bent nog maar 5 weken Chocolau, ik denk echt niet dat je moeder het ziet, lijkt me onmogelijk, zeker bij de eerste. Dan groeit je buik nog niet zo snel. Ik denk wel dat ze het zal merken aan hoe je doet!
Ja dat is ook zo hoor! zit mezelf gewoon gek te maken
quote:Chocolau schreef op 14 oktober 2016 @ 20:13:

Ja dat is ook zo hoor! zit mezelf gewoon gek te maken

en je moeder kent je vast door en door? Dat wordt nog moeilijk dan om het verborgen te houden als je er zelf zo mee bezig bent! Ze ziet het vast meteen aan je big smile.

Mijn ouders waren de vorige keer trouwens echt super blij dat ze het al zo vroeg wisten; ze beleefden ze de hele ontwikkeling vanaf de innesteling van het embryo al met ons mee en dat vonden ze geweldig. Steeds opzoeken hoe de ontwikkeling verloopt, hoe groot hij is etcetera.

Vonden ze echt zo fantastisch, daarom hebben we het dus deze keer weer meteen verteld toen we een embryo lieten terugplaatsen. Ons embryootje is nu 4+5 en al 2,6 mm groot!
bij mij zag je het al met 7 weken heel goed bij de 1ste zwangerschap dus het kan best hoor flipje! ik groeide bizar snel natuurlijk is het nog geen baby in het begin maar je darmen etc maken plaats en door de ligging van je baarmoeder word de een sneller dik dan de ander.
Ja maar dat zijn dan toch je darmen, niet je baarmoeder? Je baarmoeder is normaal al zo groot al een ei, en bij zes weken is het nog maar zo groot als een mandarijntje geworden. Dat scheelt dus echt bijna niets. Het embryo is dan ook nog niet eens 1 cm groot. Baarmoeder zit nog tot de 12de week verscholen achter je schaambeen.

Kan wel gebeuren dat je broek dan wat knelt, maar dat komt dan doordat je last hebt van je darmen door constipatie of zoiets, dat komt erg vaak voor in trimester 1.

Maar dan zien andere mensen echt niet al bij week 5 aan je dat je zwanger bent, als je normale kleding aan hebt, zeker niet met dit weer als je misschien een dikkere trui draagt.

Maar het hangt ook erg af van je figuur: als je een strakke buik hebt met stevige buikspieren blijft het meestal langer strak dan wanneer je weinig spieren hebt en alles wat meer meegeeft.
@Trots90 is als nog ok bij jou? Heb je nog een echo gehad de 11de?
Hallo dames,

Ik ben nu 2 dagen overtijd, 3 dagen voor nod al een licht positieve test, daarna nog een aantal en een Clearblue met zwanger 1-2 weken. Als alles goed gaat ben ik 21 juni uitgerekend. 3 november 1e echo. Bij mvm aangemeld.

Ik ben bijna 27,dit wordt ons eerste kindje en dit was ronde 2.
Hoi chert, gefeliciteerd!! ik heb mijn echo 1 dag later. Wat duurt dat nog lang he...
@flipje2, ja dat lijkt nog heeel ver weg!

Ik kijk ernaar uit. Hoe ver ben je?
Ik ben afgelopen woensdag helaas ook ongesteld geworden, dus kom hier niet mee schrijven jammer genoeg. Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en prachtige baby's in juni!
Hallo allemaal,

Wat leuk om te zien dat er meerdere meiden hier bij zijn gekomen!

De echo van de 11e is goed gegaan. Er is natuurlijk bij zo'n vroege echo nauwelijks iets te zien maar er was een vruchtzakje te zien en deze zat goed in het baarmoederslijmvlies. Het zag er in ieder geval goed uit. Ze vermoede 4w5d en dat zou ook wel kunnen kloppen, maar de berekening van weken en dagen kon nu nog niet nauwkeurig gemaakt worden.

Komende woensdag mag ik weer terug, mag nu iedere week voor een echo en dat stelt me wel echt gerust

Sinds gisteravond heb ik toch weer wat gevoelige borsten, ben benieuwd of het net zo hevig wordt als de vorige zwangerschap.

MvM moet ik nog gaan bellen, heb voor mezelf besloten dat ik eerst graag een kloppend hartje wil zien.
@knotje wat jammer meid!! Hopelijk is het snel raak.

@trots gelukkig! Elke week een echo, ik wou dat ik dat ook mocht haha

@chert ik ben morgen 5 weken.
flipje ja dat zijn je darmen maar dit komt bij mij niet door obstipatie ik kan juist heel makkelijk naar de wc als ik zwanger ben. mijn baarmoeder ligt wat hoger waarschijnlijk worden je darmen daardoor eerder omhoog verschoven maar het klopt wat je zegt dat je baarmoeder pas na een aantal weken boven je schaambot uit komt. en toch zagen mensen al met 7 weken dat ik zwanger was mensen die het niet wisten die vroegen het. en ik was echt niet dik en ben danseres en danste 9 uur per week en had ook buikspieren. ik moest ook echt al een zwangerschapsbroek aan zo vroeg ik kreeg mijn eigen kleding niet meer dicht en het zat gewoon heerlijk!

trots90 spannend hoor! ik kan echt niet wachten voor mijn echo
flipje ik kwam zojuist op jou topic terecht over de slechte uitslag combinatietest en via daar op je blog terecht gekomen. ik heb alles gelezen en de tranen rolde over mijn wangen. Jeetje ik ben er helemaal stil van wat een ongelofelijk heftige periode hebben jullie achter de rug. We gaan er vanuit dat deze keer alles goed is met jou kleintje!
quote:prettymama schreef op 15 oktober 2016 @ 20:09:

flipje ik kwam zojuist op jou topic terecht over de slechte uitslag combinatietest en via daar op je blog terecht gekomen. ik heb alles gelezen en de tranen rolde over mijn wangen. Jeetje ik ben er helemaal stil van wat een ongelofelijk heftige periode hebben jullie achter de rug. We gaan er vanuit dat deze keer alles goed is met jou kleintje!

Dankjewel Prettymama! Nu snap je waarschijnlijk ook beter mijn wat nuchtere houding....

We gaan er vanuit dat het nu echt goed zal gaan. 1% kans op herhaling.
Ja ik snap het helemaal ik vind je echt een sterk persoon! Ik heb me trouwens vandaag toch opgegeven voor MvM het voelde toch niet helemaal goed om niets te doen. Ik mag van geluk spreken dat het bij beide zwangerschappen gelijk raak was. Maar dat is helemaal niet zo vanzelfsprekend en daarom wil ik toch helpen voor alle vrouwen die dit nodig hebben om zwanger te worden. Dan maar een paar weken misselijk
Ik denk dat ik toch ook wel weer mee doe.

Dan doe ik tenminste iets in plaats van alleen maar afwachten!
Flip: Bedankt voor je uitnodiging!

Andere dames: Gefeliciteerd met jullie positieve zwangerschapstest! Ik had er gisteren een in handen CB 1/2 - tegen alle verwachtingen in. Ik ben zwanger geraakt van een cryo terug plaatsing nav een icsi traject. De vorige keer had ik ook een positieve test in handen, maar is toen vrij vroeg misgegaan. Ik vind het dus wel even spannend nog..!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Gefeliciteerd baggal

Hier vandaag een mooie cb digital met 2-3 erop
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Hoi bag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven