Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 oktober 2016 om 12:34
quote:Eleonora-1 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:17:
[...]
Echt?
Hoe is het mogelijk....
Sowieso al ongewenst in iemands pb zitten zou al niet bij me opkomen Wel bijzonder dat Amand ongestraft een print screen van die pb op het forum kon plakken. Toen ik dat deed kreeg ik een waarschuwing en toen ik daar iets over zei een 24 uurs ban.
[...]
Echt?
Hoe is het mogelijk....
Sowieso al ongewenst in iemands pb zitten zou al niet bij me opkomen Wel bijzonder dat Amand ongestraft een print screen van die pb op het forum kon plakken. Toen ik dat deed kreeg ik een waarschuwing en toen ik daar iets over zei een 24 uurs ban.
zondag 16 oktober 2016 om 12:42
zondag 16 oktober 2016 om 12:43
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 12:41:
[...]
Waar? Wat? Wanneer?
Amand deed dat gisteren in het topic van Leo (niet te verwarren met Eleonora) toen Leo hem via pb aanbood een foto van zijn pielemuis te sturen.
Ik deed dat* vorige maand toen ik door een raar vrouwtje 'bedreigd' werd via pb. Ik plakte in het mod topic en dat mag niet. Foei Puss.
edit zodat TAM het snapt: Dat = een printscreen van een pb op het forum plaatsten. Niet met mijn pielemuis zwaaien.
[...]
Waar? Wat? Wanneer?
Amand deed dat gisteren in het topic van Leo (niet te verwarren met Eleonora) toen Leo hem via pb aanbood een foto van zijn pielemuis te sturen.
Ik deed dat* vorige maand toen ik door een raar vrouwtje 'bedreigd' werd via pb. Ik plakte in het mod topic en dat mag niet. Foei Puss.
edit zodat TAM het snapt: Dat = een printscreen van een pb op het forum plaatsten. Niet met mijn pielemuis zwaaien.
zondag 16 oktober 2016 om 12:45
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Ooh het is zo moeilijk om niet te reageren
Ze verwachten nu tvp's in cm dus ze zullen nu niet zo moeilijk doen (iig voorheen nooit). Hoop ik...anders heb ik zo ook 48 uur aan mijn broek. Dus waarschijnlijk kun je nu wel wat posten in cm zonder consequenties .
[...]
Ooh het is zo moeilijk om niet te reageren
Ze verwachten nu tvp's in cm dus ze zullen nu niet zo moeilijk doen (iig voorheen nooit). Hoop ik...anders heb ik zo ook 48 uur aan mijn broek. Dus waarschijnlijk kun je nu wel wat posten in cm zonder consequenties .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 16 oktober 2016 om 12:46
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Amand deed dat gisteren in het topic van Leo (niet te verwarren met Eleonora) toe Leo hem via pb een foto van zijn pielemuis te sturen.
Ik deed dat vorige maand toen ik door een raar vrouwtje 'bedreigd' werd via pb. Ik plakte in het mod topic en dat mab niet. Foei Puss.
Whut?! Heb jij Amand een photo van je pielemuis ge-pbt?
*het kan zijn dat ik ietwat te snel lees*
Welk topic was dat? (van Leo)
[...]
Amand deed dat gisteren in het topic van Leo (niet te verwarren met Eleonora) toe Leo hem via pb een foto van zijn pielemuis te sturen.
Ik deed dat vorige maand toen ik door een raar vrouwtje 'bedreigd' werd via pb. Ik plakte in het mod topic en dat mab niet. Foei Puss.
zondag 16 oktober 2016 om 12:47
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 oktober 2016 @ 12:45:
[...]
Ze verwachten nu tvp's in cm dus ze zullen nu niet zo moeilijk doen (iig voorheen nooit). Hoop ik...anders heb ik zo ook 48 uur aan mijn broek. Dus waarschijnlijk kun je nu wel wat posten in cm zonder consequenties .Ik zou d'r niet op gokken.
[...]
Ze verwachten nu tvp's in cm dus ze zullen nu niet zo moeilijk doen (iig voorheen nooit). Hoop ik...anders heb ik zo ook 48 uur aan mijn broek. Dus waarschijnlijk kun je nu wel wat posten in cm zonder consequenties .Ik zou d'r niet op gokken.
zondag 16 oktober 2016 om 12:48
zondag 16 oktober 2016 om 12:50
quote:ThunderassMan schreef op 16 oktober 2016 @ 12:46:
[...]
Begrijpend lezen is best lastig hé Ene Leo had een topic (weet niet of die verwijderd is maar dan zou je Amand even kunnen loepen) Die TO (Leo dus) bood zijn pielemuis aan Amand aan.
Die was daar niet van gediend en plaatste de printscreen van die pb in het topic.
[...]
Begrijpend lezen is best lastig hé Ene Leo had een topic (weet niet of die verwijderd is maar dan zou je Amand even kunnen loepen) Die TO (Leo dus) bood zijn pielemuis aan Amand aan.
Die was daar niet van gediend en plaatste de printscreen van die pb in het topic.