Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 17:42:

[...]

Ik loop morgen wel langs specsaversGoed plan Suus
quote:MissMillicent schreef op 16 oktober 2016 @ 17:39:

LV heeft wel gelijk, wat een gedoe weer van de mods. Zouden ze niet snappen dat dit zo niet werkt?Gelijk heeft ze zeker, alleen ik denk niet dat de mods dat ook vinden.
Ze is al gegumd. Nu maar wachten op de ban.
Mijn reden staat er nog wel
quote:Inkie12345 schreef op 16 oktober 2016 @ 17:47:

[...]

Gelijk heeft ze zeker, alleen ik denk niet dat de mods dat ook vinden. Nee, die zijn zo star en humorloos. Behalve die ene juun, die is heel grappig. Ik vermoed dat hij/zij daarvoor ook regelmatig met de mattenklopper krijgt.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 17:42:

[...]

Ik loop morgen wel langs specsaversEen goed idee als je op weg bent naar Pearl. Anders kun je bij Specsavers ook even naar binnen gaan.
Pfff
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 16:44:

[...]

Nee hoor. Hij plakte een print screen van de ontvangen PB in het topic en daar een reactie bij. Ik heb wel een brilletje maar dat heb ik toch echt zelf gezien.Wat ik postte in het CM topic was een link naar een post van mij met daarin afdruk van zijn pb aan mij. Een pb waarmee hij de huisregels overtrad. Nu krijg ik zelf bijzonder weinig aandacht van opdringerige mannen die hier uitsluitend een account aanmaken om te hengelen, maar zelfs ik vond het vervelend. Ik kan me voorstellen dat er forummers zijn die het nog veel meer dan alleen maar vervelend vinden.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 17:47:

Ze is al gegumd. Nu maar wachten op de ban.

Nee hoor, wel een OW

Ik denk dat ik toch maar eens ga mailen. Belachelijk gedoe.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 18:03:

[...]

Nee hoor, wel een OW

Ik denk dat ik toch maar eens ga mailen. Belachelijk gedoe.Ik heb het modtopic gestaft met die mededeling
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 18:02:

[...]

Wat ik postte in het CM topic was een link naar een post van mij met daarin afdruk van zijn pb aan mij. Een pb waarmee hij de huisregels overtrad. Nu krijg ik zelf bijzonder weinig aandacht van opdringerige mannen die hier uitsluitend een account aanmaken om te hengelen, maar zelfs ik vond het vervelend. Ik kan me voorstellen dat er forummers zijn die het nog veel meer dan alleen maar vervelend vinden.Oh, die idioot. Heel vervelend inderdaad. Ik heb best een paar hengel-PB's gekregen inmiddels en meestal kan ik er hartelijk om lachen, maar deze was wel zo humorloos en ranzig.
Ik vind dat altijd zo bijzonder, een waarschuwing 'officieel' noemen. Ik neem aan dat ze die term gebruiken om aan te geven dat het een sanctie volgens het bansysteem betreft, maar bij 'officieel' denk ik eigenlijk alleen maar aan zaken waarop een overheidsmonopolie ligt.
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 18:06:

Ik vind dat altijd zo bijzonder, een waarschuwing 'officieel' noemen. Ik neem aan dat ze die term gebruiken om aan te geven dat het een sanctie volgens het bansysteem betreft, maar bij 'officieel' denk ik eigenlijk alleen maar aan zaken waarop een overheidsmonopolie ligt.Ik heb inderdaad nog nooit een niet officiële waarschuwing van ze gehad... Ik denk anderen trouwens ook niet.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 18:10:

[...]

Ik heb inderdaad nog nooit een niet officiële waarschuwing van ze gehad... Ik denk anderen trouwens ook niet.Het slaat soziewo nergens op, want ik was hartstikke ontopic. Mijn post ging over het topic, hoe ontopic wil je het hebben. Maar ik ben niet boos hoor, over die waarschuwing. Ik ging zelfs al uit van 24 uur, dus dan valt het alweer mee. Maar ik ga wel mailen, want ik vind dat CM topic wel zo'n slappe manier om aan je gum-, waarschuwingen- en banquotum te komen. Rot op zeg, ga gewoon modereren in de topics waar wel rare dingen gebeuren.
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 18:02:

[...]

Wat ik postte in het CM topic was een link naar een post van mij met daarin afdruk van zijn pb aan mij. Een pb waarmee hij de huisregels overtrad. Nu krijg ik zelf bijzonder weinig aandacht van opdringerige mannen die hier uitsluitend een account aanmaken om te hengelen, maar zelfs ik vond het vervelend. Ik kan me voorstellen dat er forummers zijn die het nog veel meer dan alleen maar vervelend vinden.

Dat snap ik.

Maar waar het mij om ging is dat ik voor een zelfde soort melding sancties kreeg. Jij niet toch?

Dat Leo een fapper is staat daar buiten.
LV je hebt volkomen gelijk, maar bij sanoma zien ze dat niet
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 18:16:

[...]

Het slaat soziewo nergens op, want ik was hartstikke ontopic. Mijn post ging over het topic, hoe ontopic wil je het hebben. Maar ik ben niet boos hoor, over die waarschuwing. Ik ging zelfs al uit van 24 uur, dus dan valt het alweer mee. Maar ik ga wel mailen, want ik vind dat CM topic wel zo'n slappe manier om aan je gum-, waarschuwingen- en banquotum te komen. Rot op zeg, ga gewoon modereren in de topics waar wel rare dingen gebeuren.En door al dat gegum, worden sommige vragen elke keer weer gesteld, zo blijf je ook bezig natuurlijk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 18:18:

[...]

Dat snap ik.

Maar waar het mij om ging is dat ik voor een zelfde soort melding sancties kreeg. Jij niet toch?

Alles is ter beoordeling aan de mod van dienst. Feitelijk betekent dat willekeur. C'est la vie.
Yep. Ik had die ene denk ik.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 18:18:

[...]

Dat snap ik.

Dat Leo een fapper is staat daar buiten.Maar dat is toch algemeen bekend, dat het 'beleid' zo inconsistent is als de neten? Ik heb nu in een paar weken tijd de tweede ws voor offtopic in het CM, terwijl Filee inmiddels al 48 uur heeft opgelopen voor precies hetzelfde vergrijp en Yas zelfs een week.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 18:22:

[...]

Maar dat is toch algemeen bekend, dat het 'beleid' zo inconsistent is als de neten? Ja zeker bekend. Maar neemt niet weg dat ik er nog wel even over wil zeiken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 18:25:

[...]

Ja zeker bekend. Maar neemt niet weg dat ik er nog wel even over wil zeiken.In het nazeik-topic
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 14:00:

Ik ben gegumd

Hoe triest is datVolgens mij hebben ze maar 1 of 2 stipjes verwijderd
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 oktober 2016 @ 18:25:

[...]

Ja zeker bekend. Maar neemt niet weg dat ik er nog wel even over wil zeiken.Oh, maar dat recht wil ik je zeker niet ontzeggen hoor Je zeikt maar raak, het is ook idioot.
quote:Jisjis schreef op 16 oktober 2016 @ 18:26:

[...]

Volgens mij hebben ze maar 1 of 2 stipjes verwijderd Nee ze hebben twee haakjes toegevoegd. That's all

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven