Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 20:20:

Ben ik even douchen en dan is er een hele discussie ontstaan....Wie gaat er dan ook douchen
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:24:

[...]

Ja, dat jij dat vindt is me wel duidelijk.Het is zo, jij doelt op beleidsvrijheid, dat speelt bij elke regel/ wet omdat uitvoering altijd in de handen ligt van de handhaver
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:23:

[...]

Mwoah. Je kunt wel met een (bedenkelijk samengestelde) meerderheid vinden dat 'iets' niet kan, maar daarmee stel je jezelf boven die anderen. Ik snap de behoefte eraan wel, maar de morele superioriteit die daar vaak mee gepaard gaat stuit me tegen de borst.Nou ja, dat doen die 'anderen' ook. Maar die vinden je dan dom, en naief, en een bomenknuffelaar. En zichzelf reuze realistisch en cool, en zo.
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:24:

[...]

Wie gaat er dan ook douchen Ja stom van mij
quote:charlottew88 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:17:

[...]

Ja maar dat soort uitspraken valt dan weer onder vrijheid van meningsuiting.Oh ja
Je bent zelf een theepot
Nou, ik leer hier wel hoe het forum werkt of misschien ook hoe het niet werkt.

Je weet niet meer wat wel mag en wat niet mag. Ja ik zie ook geen verschil ...

Maar .... dit mag wie het wil gebruiken als motto. Is niet eerder gedaan?

Ik was op zoek naar een leuke begrafenis hit en kwam deze ergens tegen.

Ik vind de tekst een BOB D. prijs waardig. https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ <<<<------ deze als M TT

Verder en een weekje vakantie. Alleen bij regen gaat de login in.

Via OVERIG is het topic CM en de daarin opgenomen BAN-topic te vinden. Soms krijg je een ban zonder melding of steeds vaker wordt daar aan gewerkt.

Wat een lekker dagje was het.

Ik heb hier stukjes gelezen en zodoende begrijp ik eindelijk waar alle commotie over gaat.

Get the fuck out of me house.

Get the fuck of me for um.

Veel tanks en het lijkt wel rl g. He, in het Duits is dat een rr bel.

Als ik een ban krijg dan krijg .... Oooo, wat is TAAL een lekker ding. Ik like it.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 20:26:

[...]

Ja stom van mij Maar je bent wel schoon en fris. Dat dan weer wel
Wat denk je nou? Dat je opeens geen persoonlijke beslissingen meer maakt omdat iemand je een functie gegeven heeft?
quote:Pumps_italiaans schreef op 16 oktober 2016 @ 20:27:

Nou, ik leer hier wel hoe het forum werkt of misschien ook hoe het niet werkt.

Je weet niet meer wat wel mag en wat niet mag. Ja ik zie ook geen verschil ...

Maar .... dit mag wie het wil gebruiken als motto. Is niet eerder gedaan?

Ik was op zoek naar een leuke begrafenis hit en kwam deze ergens tegen.

Ik vind de tekst een BOB D. prijs waardig. https://www.youtube.com/watch?v=YyMFMPjTPgQ

Verder en een weekje vakantie. Alleen bij regen gaat de login in.

Via OVERIG is het topic CM en de daarin opgenomen BAN-topic te vinden. Soms krijg je een ban zonder melding of steeds vaker wordt daar aan gewerkt.

Wat een lekker dagje was het.

Ik heb hier stukjes gelezen en zodoende begrijp ik eindelijk waar alle commotie over gaat.

Get the fuck out of me house.

Get the fuck of me for um.

Veel tanks en het lijkt wel (O)rl (O)g. He, in het Duits is dat een rr bel.

Als ik een ban krijg dan krijg .... Oooo, wat is TAAL een lekker ding. Ik like it. Wat heb jij gedronken
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 20:26:

[...]

Nou ja, dat doen die 'anderen' ook. Maar die vinden je dan dom, en naief, en een bomenknuffelaar. En zichzelf reuze realistisch en cool, en zo.Het zijn net mensen, mensen
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:16:

Dat 'interpreteren van de regels' maakt dat je dingen op persoonlijke titel doet is een vreemd concept, blijkt.

Als je iets als werknemer doet, dan doe je dat uit hoofde van een bepaalde functie en dus niet op persoonlijke titel, wanneer je dat uit hoofde van jou als persoon doet.

Dat je je werk ook met persoonlijke invulling doet en ook met jezelf als persoon moet kunnen verantwoorden, staat daar los van.

De Mods werken dus niet op persoonlijke titel, maar wel héél duidelijk met een persoonlijke invulling, want er valt geen peil op te trekken wat nu wel en niet geaccepteerd wordt.
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:22:

[...]

Ehhh zo zat het niet helemaal, zat meer in de hoek van beleid (met nu de continue stroom aan advertenties van genotsmiddelen en viva sexartikelen is dat zo grappig. Ik heb er een geweldige tijd gehad, erge leuke mensen leren kennen.Dat topic is toen gesloten omdat het uit de hand liep. Er werden mensen bedreigd/geïntimideerd en er werd openlijk gedreigd met geweld. Dat topic is toen een tijd getolereerd zodat alle hengelaars een eigen opgeilvijver hadden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 20:28:

[...]

Wat heb jij gedronken En waar krijg ik dat op zondagavond?
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:28:

[...]

Het zijn net mensen, mensen Pcies .
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:29:

[...]

En waar krijg ik dat op zondagavond?In de kroeg denk ik. Of misschien in de supermarkt, maar hier in Zweden moet je naar een speciale winkel die in het weekend dicht is....
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:27:

Wat denk je nou? Dat je opeens geen persoonlijke beslissingen meer maakt omdat iemand je een functie gegeven heeft?Dat is een andere discussie, jij gebruikt de term op persoonlijke titel. Dat betekent iets anders
quote:S-Meds schreef op 16 oktober 2016 @ 20:25:

[...]

Het is zo, jij doelt op beleidsvrijheid, dat speelt bij elke regel/ wet omdat uitvoering altijd in de handen ligt van de handhaverIk heb niet zo'n behoefte uitleg over hoe iemand's persoonlijke beslissingen iets anders dan dat genoemd kunnen worden.
quote:Philae schreef op 16 oktober 2016 @ 20:31:

[...]

In de kroeg denk ik. Of misschien in de supermarkt, maar hier in Zweden moet je naar een speciale winkel die in het weekend dicht is....Troost je in dit stuk van Nederland is het niet veel beter
sgaap_2015 wijzigde dit bericht op 16-10-2016 20:34
Reden: *ik kan ook niet meer schrijven*
% gewijzigd
quote:Amand schreef op 16 oktober 2016 @ 20:31:

[...]

Ik heb niet zo'n behoefte uitleg over hoe iemand's persoonlijke beslissingen iets anders dan dat genoemd kunnen worden.Het zijn geen persoonlijke beslissingen, dat is je verkering uitmaken of een huis kopen. Iemand neemt een beslissing omdat van hem of haar verwacht wordt dat hij dat doet binnen een bepaald besliskader.
quote:MissMillicent schreef op 16 oktober 2016 @ 20:23:

[...]

Mag lijen dat ze een ban krijgt. Wat een tokkiereactie zeg.Het scheldwoord past wel bij het topic
Je bent zelf een theepot
En dan mag het officieel niet op persoonlijke titel zijn allemaal, maar officieus is het dat natuurlijk wel. Als ze bij mij op het werk zin hebben om gesanctioneerd een beetje de vaste procedures te ontduiken weten ze gerust wel bij wie ze wezen moeten om dat te bereiken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 oktober 2016 @ 20:34:

En dan mag het officieel niet op persoonlijke titel zijn allemaal, maar officieus is het dat natuurlijk wel. Als ze bij mij op het werk zin hebben om gesanctioneerd een beetje de vaste procedures te ontduiken weten ze gerust wel bij wie ze wezen moeten om dat te bereiken.Zo heb ik er echt geen zin meer in. ik kap ermee. iemand anders die cm wil zijn?
quote:SuzanneSuus schreef op 16 oktober 2016 @ 20:33:

[...]

Het scheldwoord past wel bij het topic Maar niet bij mij. Als TO zichzelf nou zo had genoemd.....
quote:Sgaap_2015 schreef op 16 oktober 2016 @ 20:32:

[...]

Troost je in dit stuk van Nederland is het niet veel beterDe supermarkt is hier wel tot 23.00 open in het weekend, maar die verkopen alleen drank met een heel laag alcoholpercentage
quote:S-Meds schreef op 16 oktober 2016 @ 20:36:

[...]

Zo heb ik er echt geen zin meer in. ik kap ermee. iemand anders die cm wil zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven