Gevoel dat ik gek word
maandag 17 oktober 2016 om 01:54
Om 11u ging ik in mijn bed, probeerde te slapen maar was totaal niet moe dus lag wakker, na een tijd begon ik te piekeren, mijn gedachten dwaalden af, en nu heb ik allemaal gedachten die door mijn hoofd zwieren van zolang ik niet op iets anders gefocust ben. Ben zo bang dat ik gek aan het worden ben en dat dit nooit meer over gaat, omdat ik mezelf niet onder controle krijg. Kan iemand mij aub helpen
maandag 17 oktober 2016 om 02:10
Muziekje aan en rondjes draaien met je enkels. Focus op je voeten en draai en beweeg langzaam je voeten, en dan vervolgens rustig je enkels rondjes laten draaien. Goed ademen, diep in je buik dus.
Als je dit poosje doet, vijf minuten of zo, kan je met benen, schouders armen en polsen beginnen. Deze rustig bewegen. Blijf rustig ademen.
Dan kan je met je handen jezelf wrijven over je armen en benen, of handen op je buik leggen. Daar waar je voelt dat je je dan veiliger door voelt.
Je komt hier door heen, echt!
Als je dit poosje doet, vijf minuten of zo, kan je met benen, schouders armen en polsen beginnen. Deze rustig bewegen. Blijf rustig ademen.
Dan kan je met je handen jezelf wrijven over je armen en benen, of handen op je buik leggen. Daar waar je voelt dat je je dan veiliger door voelt.
Je komt hier door heen, echt!
maandag 17 oktober 2016 om 02:14
quote:swifty schreef op 17 oktober 2016 @ 02:10:
Muziekje aan en rondjes draaien met je enkels. Focus op je voeten en draai en beweeg langzaam je voeten, en dan vervolgens rustig je enkels rondjes laten draaien. Goed ademen, diep in je buik dus.
Je komt hier door heen, echt!Ik denk dat dit soelaas biedt .goeie tip !
Je komt hier door heen, echt!Ik denk dat dit soelaas biedt .goeie tip !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 17 oktober 2016 om 02:20
maandag 17 oktober 2016 om 02:22
Door je voeten rustig te bewegen en erop te focussen, met muziek erbij, kom je meer uit je hoofd en zak je in je lijf meer. Dan kan de opgebouwde spanning veel beter weg uit je lijf ipv alleen in je hoofd zitten. Als je meer in je lichaam weer zit, contact mee hebt, kan je je angst beter dragen. Ook dan het bewegen van je armen, je groter maken en ruimte maken met je lichaam helpt, kan de stress wat meer wegstromen. Vaak ga je minder bewegen als je angstig bent, en hou je alles zo onbewust vast.
maandag 17 oktober 2016 om 02:25
maandag 17 oktober 2016 om 02:26
Cuteoverload bestaat dacht ik nog, ook al zijn ze gestopt, maar die hebben veel filmpjes van schattige dieren. Ook fijn om naar te kijken, en wat rustiger te worden. Oh, net gekeken ze bestaan niet meer. Dan youtube, schattige puppies en kitten filmpjes, lief schildpadje dat soort dingen. Als je je bewegingen hebt gedaan dan he, eerst goed weer in je lichaam zitten...
maandag 17 oktober 2016 om 02:34
Ik wordt hier altijd rustig van https://m.youtube.com/watch?v=BSmToj9VZ4s
maandag 17 oktober 2016 om 09:08
Lieve mismashful, je overweegt om de grootste stap van je leven te nemen, het is niet vreemd dat dat extreem stressvol is. Je kunt niet overzien wat er verder gaat gebeuren maar vertrouw er op dat je toekomstige zelf je heel dankbaar zal zijn voor je dappere beslissing! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen