VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nee, geen kaart van jou Dropje....

't Harde, daar gingen wij in de zomer altijd op vakantie. In de stacaraven van de oom van mijn moeder. Ik weet dus precies waar het ligt . Ook een mooie omgeving.
Ik ben totnogtoe maar in 1 Landalpark geweest waar ik nooit meer naartoe wil. Mijn ouders hebben er een midweek gezeten en ik een middag, en dat was meer dan genoeg. Huisjes waren net bunkers. 't Roekenbos oid.

En nu ga ik even leuk doen beneden.
't Roekenbos ben ik nooit geweest.

Ik zou zelf geloof ik niet naar Heideheuvel meer gaan, maar misschien denk ik daar anders over als ik er nu weer geweest ben. In mijn herinnering was het een heel simpel park. En de Landal parken zijn sowieso al simpel.... Maar mijn broertje en ouders wilden er graag nog eens heen dus we zullen het zien.

Ik vond Rabbit Hill het leukst tot nu toe, maar vooral doordat we daar zo heerlijk gefietst hebben in de omgeving. Het was oktober en korte mouwen weer. En dan lekker over de Veluwe toeren met Schorrie nog voorop in het zitje. Echt goede herinneringen heb ik daar aan.

En bij Miggelenberg hebben we heel lekker gewandeld, aan de achterkant het park uit en je zit in het bos. En dat was in een ander park ook, maar jee, ze lijken allemaal zo op elkaar, ik weet echt niet meer welke het was.
Ben twee keer in een Landal park geweest en twee keer Het land van Bartje in Drenthe. Een onwijs leuk park met mooie huisjes (huizen) en zoveel leuks voor de kinderen. Net als jullie heb ik er leuke herinneringen aan. De laatste keer was afgelopen moederdag en hadden we onwijs mooi weer (buiten zwembad weer) en vorig jaar was het in oktober nog lekker nazomeren en hebben we ook zoveel lol gehad.

En nu dus 't Loo. Met hetzelfde gezelschap. Heb er erg veel zin in!

Ik begin pas om 12.00 uur want in het kader van de drukte van de kerst heb ik mijn diensten (ahum..) elders in het bedrijf aangeboden dus werk ik vandaag van 12.00 tot 21.00 uur. En leuk vind ik dat joh! Bij vorige werkgever was dat heel gebruikelijk en dus houd ik hem er hier ook in.

Nu dus ochtendje vrij en ga de koffers inpakken en strijken. Waarschijnlijk in een andere volgorde.
quote:Morrie schreef op 22 december 2008 @ 21:27:

Ik krijg allemaal mooie kerstkaarten van jullie. Bedankt!

Ook namens mij!

Zelf laat ik dit jaar aan me voorbij gaan Ik ook.. (en voel me daar nu al schuldig over Ik ook.. , ik heb élk jaar nog kerstkaarten verstuurd Ik ook.. ). Maar dat betekent niet dat ik niet aan jullie denk natuurlijk en jullie niet het allerbeste wens voor volgend jaar! En weer hetzelfde namens mij!

Thanks voor het typewerk Morrie

Hier ook nog geen kaart van Dropje en ik herinner me idd. ook nog een gebarette Ely.

Wind en anderen die weg gaan/zijn; heel veel plezier!

Nano heeft een dubbele oorontsteking. Hij ging gisteren met 40.1 naar bed en is echt heel sielug. Nu dus ab gekregen, hopelijk slaat het snel aan.

En het is heel ego, maar ik baal er niet eens zo stiekem ook enorm van dat hij dus morgen niet naar het kdv kan en wij dus niet naar de sauna samen. We hebben verdorie al maar twee dagen kdv/bso in twee weken vakantie voor ze (vrijdag de 26e kerst, vrijdag 2 januari sluitingsdag). Nou maar heel hard hopen dat ze de 31e allebei niet ziek zijn, dan kunnen we dan een dagje weg (wel maar tot 16u, maar goed)!

En nu ben ik het verder even kwijt (kan niet teruglezen vanwege quoten van Morrie), dus eerst posten..
Hier ook een zielige Japie, die heeft bronchitis en zit dus ook aan de AB. Assistent was heel ferm in het afhouden van de afspraak maar ik was heel ferm dat ik wel wilde komen (gezien Japie zijn geschiedenis) Huisarts was gelukkig heel aardig en zij dat ik altijd mocht bellen bij de minste twijfel. Ze benadrukte zelfs dat ik ook mocht bellen tijdens de kerst en dat de huisartsenpost hier in de buurt ook heel langdrempelig zou zijn als ik langs wilde komen. Mooi. Nu hopen dat nieuwe puf en AB snel werken.

Beterschap voor de zieke kindjes! Dubbele oorontsteking lijkt me vreselijk naar. Drop, wat hebben S&W?

Wij hebben besloten in februari/maart weekendje weg te gaan, raad eens waar Mijn ouders gaan ook al mee en misschien broers plus aanhang ook nog. Gezellig.

Vrolijk, ik ben benieuwd hoe jij het hebt daar in de sneeuw! (En ook nog bedankt voor je lieve kaart plus inhoud)

Bedankt voor de kerstkaarten. Drop wat had jij een vreselijk poepig klein kaartje! Ik stuur dit jaar ook geen kerstkaarten. Sla een jaartje over maar wens jullie allemaal ook het allerbeste!

Oja, Mille dat ego gevoel herken ik wel. Vorige week heb ik 7 dagen achter elkaar mijn benen uit mijn reet gelopen oor werk en had ook zin in twee dagen in mijn uppie kerst voor te bereiden en beetje uit te slapen enzo. Nu zit ik met Japie thuis die, logisch ook, heel veel aandacht vraagt. Vond ik ook wel jammer dus hoop net als jij dat ik het volgende week woensdag kan inhalen. Ik ga in ieder geval even naar de kapper.
Nathje, langdrempelig of laagdrempelig ?

Mag ik even aanhaken? Heb deze week vakantie, had van alles gepland, zowel voor mezelf als voor mezelf + kids, en zit nu al twee dagen aan huis gekluisterd vanwege zieke S&W. Wat ze hebben? Ik denk griep. Heb eigenlijk niet verder gedacht dan dat. Ze zijn koortsig en slapen veel. Net voelde Wiske gelukkig wat koeler en ze had zin in een soepstengel en een appel (weirde combinatie, maar ja) dus dat gaat wat beter. Suske zit veel te miepen en te piepen. Nou ja, het is een man he, dat spreekt voor zich. Volgende week heeft vent vrij en moet ik ma wo en vr werken, ben benieuwd of hij ze nog naar de nso brengt. Ik heb gezegd dat ik heel pissig zou worden als hij ze alledrie de dagen dat we normaal gesproken ook nso hebben, wegbrengt. De kinderen hebben ook vakantie, hij niet alleen.

Kleine kerstkaartjes vond ik wel symbolisch in deze tijden. Het leven gaat gewoon door, dus voor mij wel kerstkaartjes, vind ik er toch een beetje bij horen. Maar ik snap mensen die ze niet sturen ook heel goed hoor, het maakt mij niet uit, ik vind het gewoon leuk om ze te sturen.

Ik ga snel naar mijn erwtensoep, had wat uit de vriezer gehaald want de kinderen hebben toch weinig trek en vent is laat vandaag.
laagdrempelig natuurlijk Wat zou langdrempelig eigenlijk zijn?

Ach die S&W toch. Gek is dat he als die kinderen opeens veel slapen. Normaal zou ik het heerlijk vinden en nu betrap ik me erop dat ik toch drie keer ga kijken of hij al wakker is.

Ben jij deze hele week vrij Drop? Ik hoop dat jullie de kerst zonder zieken kunnen doorbrengen!

Pfff ik ben moe. Vanavond nog meubilair leveren en morgen een karpet. Ik ga het met kerst lekker rustig houden, heb ik al besloten dus gaan wij gourmetten Ouderwets gezellig en Apie en Japie kunnen leuk meedoen.
Ik ga in bad nu.

Zo, dan weten jullie dat.
Lig je er nog in?

Ik ga verder inpakken, me nog even in de AH wagen voor mijn kerstdiner en daarna alleen met twee stuiterende kinderen (die weten dat we weggaan en daardoor zó druk zijn) in de auto richting 't Loo.

Fijne dagen!
Nee, kom net onder de douche vandaag .

Veel plezier he, jullie gaan het vast superknus hebben daar, het wordt ook nog heerlijk koud maar helder weer!

Bij de supermarkt hier aan de overkant zijn geen winkelwagentjes meer zie ik. Gelukkig hoef ik nog maar 4 dingetjes en die haal ik wel ff snel met de wandelwagen .

Overigens werd er hier afgelopen zondag een reclamespot opgenomen in de straat. De vorige keer dat ze dat deden stond er een glimp van ons huis op. Misschien nu weer. Als hij op tv komt geef ik wel een seintje.
Hoorde ik niet laatst iets vaags over een kredietcrisis?

Hallelujah.... wat een drukte bij Albert Heijn!

Lege schappen, dringende en gehaaste mensen, iemand die er vandoor was met mijn (al aardig gevulde) winkelwagen en deze na 10 minuten terug kwam brengen. Pffff.

Alles is binnen, hoewel... nee, het dessert nog niet (vak was leeg op sojatoetjes na!) en nog aardappelkroketjes. Haal ik vanmiddag daar wel. Joehoe.

Kinderen waren strontvervelend vamnorgen en heb ik bij opa en oma gedumpt. Handig Zag het niet zitten AH met ze door te moeten.

Ze waren allebei hyper de pieper vanmorgen (vakantiestress ) en luisterde voor geen meter. Toen ik na 543625434 keer KW waarschuwen van BRS een tik in mijn gezicht kreeg terwijl ik tevergeefs zijn schoenen wilde aantrekken schoot ik even uit mijn rol van zelfbeheerste moeder. Ik heb geschreeuwd en kreeg van KW te horen dat ik niet zo lelijk moest doen tegen BRS.

Toen besloten dat het niet zo handig zou zijn om ze mee te nemen naar AH en heb ik ze gedumpt bij opa en oma. Waar KW meteen zei dat ik lelijk tegen ze had gedaan en had geschreeuwd. Tja... krijg ik vervolgens van schoonma te horen dat rustig en kalm blijven het beste is.

Ja hoor.... en bedankt.

Ik ga dat grut opppikken, boterham smeren en er vandoor.

Zalige kerst.
O men, dat klinkt vreselijk Wind. Ik hoop dat de stress als sneeuw voor de zon verdwijnt zodra je lekker in het huisje zit. Veel plezier en fijne dagen!

Hier ook pietsje stressig ochtendje want moest nog boodschappen doen en nog wat dingen afleveren. Japie daardoor toch maar naar de creche gebracht omdat het daar rustiger is dan hier thuis. Moet niet gekker worden!

AH hier was goed te doen, schappen ook nog rijkelijk gevuld. Ik denk dat veel mensen naar een grote AH gaan en dus dit kleintje onterecht wordt overgeslagen. Maar wel relaxed voor ons.

Nu wachten tot Aap thuis komt en dan lekker vroeg de kindjes halen.

Hoe is het met de zieke kindjes?
Hier ging het juist prima allemaal! Ik moest nog wat laatste dingetjes halen en ben met kinderwagen en Schorrie naar de supermarkt gegaan. Hem gezegd dat hij goed bij me moest blijven omdat het druk was en wonderwel deed hij dat nog ook!

Bij de slager waren er 20 nummertjes voor me. Ben dus eerst naar huis gegaan om alle boodschappen op te ruimen en toen terug naar de slager. Inmiddels waren we 10 nummertjes opgeschoten....

Alles is hier in huis. Ik ga zo zalmsalade maken voor vanavond, de aardappels zijn al gekookt dus ik kan gelijk beginnen.

Schorrie zei gisteren trouwens tegen mijn moeder dat mama altijd zo zeurderig deed. Ook zo leuk om te horen. Gelukkig zei mijn moeder tegen Schorrie dat ze er niets van geloofde en vond dat hij een hele lieve mama heeft.
En hoeveel van jullie hebben AH rendieren ijs als toetje voor de kinderen ?

Hier alles ok, beetje teruggetrokken, intensief aan het mailen met de man van mijn vriendinnetje en dat is fijn. Toch soort verwerking, samen herinneringen ophalen en doordat we mailen kan je het ook lekker teruglezen (en de tranen lekker laten lopen).

Veel plezier vakantie gangers, en thuisblijvers natuurlijk ook .
Volgens mij ben jij een grote steun voor hem Lien.

En hier geen AH rendierenijs als toetje. Maar misschien ook wel, mijn moeder verzorgt het toetje. Al was het iets wat op een etagere paste, en dat zijn rendieren niet denk ik .

Heb Dropjes kaart nu ook binnen. Misschien had ik hem al langer maar hij was zo klein dat hij helemaal op de bodem van de brievenbus lag . En Schorrie is superblij want van oma heeft hij een Cars kerstkaart gekregen. Dat dat bestaat zeg....
Die ijsjes zijn inderdaad te groot, sowieso voor kinderen schat ik zo in, maar ach...

Een Cars kerstkaart .
Harrie moet vanavond optreden, ik ben gewoon helemaal alleen op kerstavond. Ook sneu voor mezelf . Ik denk dat ik Brokeback Mountain ga kijken op de bank, met kaarsjes aan. En gelukkig heb ik twee zoons, dus ben ik ook weer niet helemaal alleen.

Is Pebbles al een tijdje niet geweest?
Ik dacht ook dat Pebbles een tijdje niet geweest was. Hoe is het nu met je vader en het stoppen met roken?

Hier geen rendierijs want er zit chocolade in. En dat mag Apie niet. Nu een alternatief ijsje voor haar.

Ik ga vanavond lekker op de bank topstylist en stylista kijken, en daarna HP (haha, om misverstanden te voorkomen HP staat voor Harry Potter)

Kookvraagje: zou je puddingbroodjes vanavond kunnen maken of zou dat klef worden?

Ik moet nog vaak aan je denken Lien en dus ook aan je vriendin en haar familie. Wat moeten de dagen en de komende feestdagen vooral moeilijk zijn. Fijn dat jullie steun bij elkaar vinden

Ik heb een nieuw stopwoord bij mijzelf ontdekt en ik word er nu gek van. Het is het woord: vreselijk. Ik ben duidelijk moe want ik zeg het in elke zin. Pfff vermoeiend.

Net alvast kado voor Apie gekocht. Een prinsessen cd speler. kan ze leuk muziekjes en luistercd's draaien op haar kamer.
Ik zou denken dat je puddingbroodjes niet vanavond al kunt maken. Maar wel de pudding en die dan later in de broodjes doen.

Goed idee, die cd speler. Schorrie heeft er ook een op zijn kamer en dat is erg gezellig vind ik. Nog even muziek luisteren en dansen voor het slapen gaan, of inderdaad een verhaaltje luisteren.
Pebb belde net, of we haar misten, ja dus .

Ze is thuis, zonder computer. Ze mist haar moeder die er vorig jaar nog wel was, maar geniet ook wel van eens een weekje thuis zijn in plaats van rennen, vliegen, springen op de zaak.

Kindjes hier gaan koken: voorafje, iets met gevulde tomaatjes, pizza in de vorm van een hart en bord met rauwe groenten en ijs met slagroom toe. Linoleum is chef gaspit (of eigenlijk, chef ovenknop) en coordineert de boel, de rest is helemaal aan de kinderen. Zij hebben dit "diner" ook verzonnen. Leuk, dit gaan we voortaan elk jaar doen (althans, ik zeg nu "leuk", wellicht wordt het een drama ).
Ik denk dat die rust Pebbles goed zal doen. Best pittig hoor die feestdagen als je je moeder zo mist

Klinkt superleuk Lien! Iets om te onthouden voor kerstavond als onze kinderen iets ouder zijn.

Ik ben ook bang dat de broodjes klef worden. Maakt die pudding wel, kan die lekker opstijven.

Wij waren ook wel blij met de ingeving van de CD-speler. Het is wel een grappig ding want het is ook een juwelendoos

Fijne avond allemaal! Ik ga nu koken!
Kindjes zijn echt superlief en apetrots op hun diner! Echt een aanrader dus en ook echt leuk zo deze dagen. Dat geeft ze gewoon ook een rol. De voorpret van diner en boodschappenlijst verzinnen en nu de uitvoering.
En BNJMN krijgt zo z'n eerste hap. Hij is vandaag precies een half jaar oud, ook leuk.
Wat een goed idee Lien, van dat diner!

En wat leuk dat BNJMN zijn eerste hap krijgt, had ik nog niet aan gedacht maar hij loopt natuurlijk een beetje voor op Knorrie.

Ik moet wel zeggen dat ik het allemaal een stuk ingewikkelder begon te vinden toentertijd toen Schorrie aan de hapjes moest. Maar laat dat vooral de pret niet drukken van die eerste hap .

En gelukkig heeft Pebbles even gebeld. Het zal wel pittig voor haar zijn, zo de feestdagen. En dan is het gewoon alweer bijna een jaar geleden.....

Volgens mij komt Harrie er aan, wij gaan aan tafel. Nog even snel wat kaarsjes aansteken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven