Geld & Recht alle pijlers

mail van Esprit, nou ja zeg!!

22-12-2008 21:10 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Tuthola's? Als je eerst eens naar jezelf en je belachelijke reactie kijkt. Ooit in de gaten gehad hoe een forum werkt? Juist, komen mensen met allemaal andere meningen. Als er dan een paar zijn die niet naar je mond praten hoef je die niet meteen uit te gaan maken voor tuthola's.

Jij zegt dat wij net doen of je ons winkeltje bestolen hebt terwijl jijzelf er net zo'n groot drama van maakt terwijl er niks aan de hand is.

Je wilt immers niet meer bestellen bij Esperit maar tóch moet je er zo'n enorme ophef over maken.

Het is mij trouwens een raadsel dat jij nog steeds elk kledingstuk in tig maten bestelt, als je zo vaak iets bestelt lijkt het me dat je je maat nou onderhand wel weet of niet.
ik snap werkelijk niet waarom mensen zo giftig tegen Mariken reageren....

Het is toch een belachelijke zaak, zomaar uit het niets een mail dat je geen klant meer mag zijn omdat je een regel hebt overtreden die nergens staat vermeld? En ruilen is nog steeds geen misdaad ofzo. Poeh he!
Giftig? Ik zie nou niet bepaald giftige reacties, gewoon wat andere reacties dan die Madiken misschien verwacht had.
quote:zusje78 schreef op 23 december 2008 @ 08:23:

En nog even over die maten, die kloppen echt niet: mijn Lief koopt er ook en heeft verschillende maten van hetzelfde type kledingstuk van Esprit in de kast hangen. Zoals ik van Esprit schoenen heb in twee verschillende maten.

Dit zei ik dus vanmorgen al Kate, overheen gelezen? Kun je nog zo zeker zijn van je eigen maat, als een merk daarin per item verschilt heb je daar vrij weinig aan.

(Kun je zo rustig gaan slapen, je raadsel is opgelost).
anoniem_25558 wijzigde dit bericht op 23-12-2008 22:28
Reden: toevoeging
% gewijzigd
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:Kate1980 schreef op 23 december 2008 @ 22:01:

Het is mij trouwens een raadsel dat jij nog steeds elk kledingstuk in tig maten bestelt, als je zo vaak iets bestelt lijkt het me dat je je maat nou onderhand wel weet of niet.

Nou nee hoor, ik heb net meerdere bestellingen bij Esprit gedaan, komt ie:

- t-shirts maat XL waren te groot dus nieuwe besteld in L;

- truien maat XL waren juist wel goed;

- pantalons in maat 40 en 42 besteld, bij de ene pantalon was maat 40 goed en bij de andere maat 42;

- blouses maat 42 en 44 besteld maar geretourneerd omdat ik hier juist maat 40 moest hebben (terwijl ik normaal blouses e.d. minimaal 1 maar vaak 2 maten groter moet hebben dan broeken/rokken)............... volg je het nog............

Dus nee, de maten bij Esprit kloppen lang niet altijd en ook als je daar vaak besteld weet je echt niet altijd de goede maat en gaat er geregeld wat terug.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
quote:zusje78 schreef op 23 december 2008 @ 22:27:

[...]

Dit zei ik dus vanmorgen al Kate, overheen gelezen? Kun je nog zo zeker zijn van je eigen maat, als een merk daarin per item verschilt heb je daar vrij weinig aan.

(Kun je zo rustig gaan slapen, je raadsel is opgelost).Ik ben echt heel blij dat ik dit nog even heb gelezen voor het slapen gaan ...
Dat dacht ik al
.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Doe effe normaal man Madiken.
.
En ik ben naar mijn familie in Lutjebroek

Dahaaag
Dag Madiken!
( tot zo )
quote:Madiken schreef op 24 december 2008 @ 13:30:

[...]

Ach Keet wil gewoon keet op het forum. Ik reageer niet meer op haar kinderachtige bijdragen. Sommige mensen moeten nu eenmaal altijd flauw doen en giftige reacties spuien. Lekker op de ignore stand dus.

Ik vind ook nog steeds dat ik een terechte klacht heb. Maar goed, ik heb hem neergelgd bij Esprit en heb mijn klantenkaart doorgeknipt, dus dat is dat. Wat moet ik er nog meer over zeggen.

Doe ff normaal, hoe oud ben je eigenlijk? Nogmaals, mensen reageren hier heel normaal. Nee, ze delen je mening niet maar er wordt niet gescholden of gereld dus hoe kom je bij bovenstaande? Ontzettend flauw moet ik zeggen. Je bent gewoon beledigd dat we niet massaal jouw kant kiezen.

En heeeel grappig dat stukje dat ik "altijd" flauw moet doen. Ik ben nou niet bepaald heeel actief en ook nog niet lang dus tof dat jij nu al een mening hebt.

Oh ja, veel plezier in Parijs!
Esprit is een vreemde webwinkel, althans de service. Ik heb twee keer een bestelling gedaan, 1x 2 spijkerbroeken besteld en ik kreeg 2 truitjes. En 1 keer een jurkje en ik ontving een muts, riem en een koltrui. Bestelformulier/bon die zij meesturen klopt wel met de artikelen en code van bv de spijkerbroeken. Er staat dus een magazijn medewerker niet op te letten. Beiden zijn terug gestuurd, en ik kreeg geen excuus of de juiste kleding stukken, ook moest ik in totaal voor beide bestellingen 4 euro betalen voor de retourzending, en deze heb ik ook nooit terug gekregen. Bestel niet meer bij Esprit omdat zij niet eens het fatsoen nemen te reageren op mijn mail, het juiste kleding stuk als nog sturen of de retourzending te vergoeden ( gaat me niet om de 4 euro maar principe)
Ik bestel trouwens al jaren bij de H&M en hun service is geweldig!!! Nooit problemen mee gehad.
Wat mij irriteert aan Esprit is dat je nooit antwoord op mails krijgt. Als je een enkele keer een antwoord krijgt dan is het zo'n automatisch antwoord dat erin geplakt is. Laatst kreeg ik een newsletter van hen en de artikelen die daarin stonden waren dezelfde dag al niet meer verkrijgbaar. Vaag hoor...
Ik vind de maten bij Esprit vaak ook niet kloppen. Is elke keer weer anders.

Ik heb er ooit wat besteld, maar dat was geen succes. Nu koop ik vooral online bij H&M en Mango. Die laatste is ook erg fijn, alleen wel hoge verzendkosten.

Het liefst ga ik toch gewoon naar de winkel zodat ik kan passen. Hoef ik ook niet te ruilen, wel zo handig.
Weet je wat ook raar is, die vage spelletjes die je op hun site kunt doen en waar je zogenaamd mooie prijzen mee kunt winnen. Een paar keer heb ik meegedaan, en steeds won ik een tegoedbon van vijf euro die ik dan binnen 2 dagen moest besteden in de webshop. In het begin dacht ik nog dat ik een enorme geluksvogel was, ik win nooit iets . Op een gegeven moment heb ik eens een mail gestuurd wie dan die mooie 'hoofdprijs' had gewonnen, want die winnaars kwamen nooit op de site te staan. Je raadt het al, geen antwoord.. En ik durf te wedden dat helemaal niemand die prijzen wint. Zó ontzettend flauw!
Ik heb vorige week voor het eerst wat online besteld, althans geprobeerd. Het blijkt dat de vorige bewoner op het adres waar ik nu woon staat geregistreerd als wanbetaler bij esprit. Ik kan alleen maar wat bestellen als ik met de creditkaart betaal en niet via overschrijving. Ik vind dit echt belachelijk en heb al helemaal geen zin meer om wat online te bestellen, ik ga wel weer naar de winkel. Wel jammer, want ze hadden een paar leuke dingen in de sale en dat hebben ze niet meer in de winkel!!
Vaak is de webstore ook veel eerder met de sale, dan hangt het in de winkel nog voor de normale prijzen. Daarom hou ik internet meestal wel in de gaten.
quote:mopper24 schreef op 24 december 2008 @ 21:10:

Esprit is een vreemde webwinkel, althans de service. Ik heb twee keer een bestelling gedaan, 1x 2 spijkerbroeken besteld en ik kreeg 2 truitjes. En 1 keer een jurkje en ik ontving een muts, riem en een koltrui. Bestelformulier/bon die zij meesturen klopt wel met de artikelen en code van bv de spijkerbroeken. Er staat dus een magazijn medewerker niet op te letten. Beiden zijn terug gestuurd, en ik kreeg geen excuus of de juiste kleding stukken, ook moest ik in totaal voor beide bestellingen 4 euro betalen voor de retourzending, en deze heb ik ook nooit terug gekregen. Bestel niet meer bij Esprit omdat zij niet eens het fatsoen nemen te reageren op mijn mail, het juiste kleding stuk als nog sturen of de retourzending te vergoeden ( gaat me niet om de 4 euro maar principe)Retourzendingen bij Esprit zijn toch gratis?
quote:cookiedough schreef op 28 december 2008 @ 12:16:

[...]

Retourzendingen bij Esprit zijn toch gratis?Klopt, eigenlijk wel. Ik heb de bestelling laten bezorgen bij een winkel ipv postkantoor of thuis. En omdat ik het pakket had geopend en blijkbaar niet stevig had dichtgeplakt moet ik betalen voor het dichtmaken van de doos.
quote:leeuw68 schreef op 25 december 2008 @ 21:03:

Ik heb vorige week voor het eerst wat online besteld, althans geprobeerd. Het blijkt dat de vorige bewoner op het adres waar ik nu woon staat geregistreerd als wanbetaler bij esprit. Ik kan alleen maar wat bestellen als ik met de creditkaart betaal en niet via overschrijving. Ik vind dit echt belachelijk en heb al helemaal geen zin meer om wat online te bestellen, ik ga wel weer naar de winkel. Wel jammer, want ze hadden een paar leuke dingen in de sale en dat hebben ze niet meer in de winkel!!

Leeuw, ik heb dit ook gehad. Belachelijk dat ze alleen naar het adres kijken en niet naar de klant. Nu moet je weer naar de 0900 hotline bellen om het recht te zetten.

Overigens is het bij mij wel opgelost na dat telefoontje, heb niet per creditcard hoeven betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven