Gezondheid alle pijlers

Schildklier: Thyrax maar doodeng

12-09-2007 07:17 988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik loop al jaren rond met klachten (vermoeidheid, kouwelijkheid, spierzwakte, lusteloosheid). Zo'n 8 jaar geleden ben ik geprikt, niet op schildklier maar op Hb, deze was toen te laag en is behandeld, maar dat veranderde feitelijk maar weinig aan de klachten. Nu anderhalf jaar geleden ben ik naar de huisarts gegaan met weer dezelfde klachten: ik was het zat om niet gewoon de trap op te kunnen lopen zonder te hoeven uitrusten en niet gewoon een avondje uit te kunnen zonder daarvoor twee weken te boeten. Hij gooide het eerst op stress, uiteraard het zat tussen de oren, en ik heb toen nog aardig moeten zeuren om toch een prik te krijgen. Ik wist toen nog niks van de schildklier af, dus mijn waardes van toen (TSH 6.2 en FT4 16.7) zeiden me niet zo heel veel. De huisarts gaf aan dat dit weliswaar niet goed was, maar dat ik over een jaar maar moest terugkomen. Enfin, vorige week weer geprikt, waardes zijn verslechterd (TSH 7.6 bij FT4 14.5) en ik ben vanochtend begonnen met 1 tablet Thyrax, die ik over twee weken zou moeten ophogen naar 2 tabletten.

Ik vind het DOODENG!! De huisarts schreef dit voor in een telefonisch consult, alsof het niets bijzonders is. Maar nadat ik op internet informatie heb gezocht over hypothyreoïdie en medicatie heb ik een potje zitten brullen. Ik voel me nu weliswaar al jaren niet fit, maar omdat dit er zo geleidelijk aan is ingeslopen ben ik eraan gewend. Ik ben zo bang dat deze Thyrax alles gaat veranderen! Dat ik ben overgedoseerd, of dat ik me nu juist voor het eerst sinds mijn volwassen leven goed ga voelen (en me moet realiseren dat ik me dus al die tijd met een REDEN zo slecht heb gevoeld). HELP! De afspraak is dat ik over 3 maanden terugkom om bloed te prikken, en ik heb me sowieso voorgenomen om dan een dubbele afspraak te maken om e.e.a. op een rijtje te zetten, maar in de tussentijd...

Wie heeft er nog meer een te traag werkende schildklier en wil daar met me over praten??
Ben ik weer, nog steeds in Nederland, had wel naar Spanje gewild maar ja.

Hoi Weelassie, een TSH van 3.1 valt inderdaad nog binnen de referentiewaarden. Dat maakt het lastig om daar wat zinnigs over te zeggen. Je klachten zijn erg vervelend in ieder geval.

Schildklierproblemen en B12-tekort kunnen zich allebei tegelijkertijd voordoen. Ik heb dat zelf ook. Sinds kort krijg ik B12 injecties om de boel wat aan te vullen, maar ik begrijp dat je die (nog) niet hebt?

Schildklierklachten en klachten van B12-tekort kunnen daarnaast ook nog erg op elkaar lijken. Dan wordt het heel onduidelijk allemaal: welke klacht komt waar vandaan?

Ik zou denk ik in jouw situatie opnieuw een keertje bloed prikken voor de schildklier. Vooral ook, omdat jouw vorige waarde van een half jaar geleden is. Misschien is je waarde in de tussentijd veranderd. Naast de TSH waarde kun je ook de FT4 waarde laten bepalen (FT4 is het vrije schildklierhormoon wat je in je bloed hebt zitten. Wordt volgens mij niet altijd standaard gemeten).

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en natuurlijk ook dat je snel van je klachten afkomt. Ik leef met je mee.

Groeten, Tja
Bedankt voor je reactie, Tja. Volgende week ga ik naar de dermatoloog voor mn haar en dan hoop ik dat ze ook weer bloed laten prikken om te achterhalen waar de uitval door wordt veroorzaakt.
Hoi allemaal,

Ik heb hier een tijdje geleden mijn verhaaltje geplaatst omdat ik toen ook net te horen had gekregen dat ik hypo ben.

Bleek uiteindelijk Hashimoto te zijn.

Nu slik ik al een aantal maandjes Thyrax en ik heb vorige week voor de 3e keer bloed laten prikken.

TSH is nu 3,9 en T4 is 13. Dus dat gaat de goede kant uit.

Gelukkig is mijn ha goed op de hoogte van schildklieraandoeningen en wil hij de waarden terug brengen naar TSH 2 of lager en T4 richting de 20.

Dat wilde ik toch even laten weten.

Ik lees nog wel eens mee op dit forum en ik ben blij dat het met iedereen redelijk tot goed gaat.

Alvast fijne feestdagen en vergeet idd niet om af toe rust te nemen. Je hebt maar een lichaam en daar moet je goed voor zorgen.

X Kruimelmuis
Hoi,

Hoe gaat het met iedereen? Best rustig hier .

Wat mooi Kruimelmuis dat het de goede kant uitgaat! En leuk dat je nog meeleest. Jij ook alvast hele goede feestdagen toegewenst!

Weelassie, hopelijk kom je snel wat meer te weten.

Hier gaat het redelijk; gelukkig alweer een stukje beter. Heb heel braaf rustigaan gedaan . Waarschijnlijk had mijn moeheid van de afgelopen tijd vooral te maken met een verlaagd B12. Schildklier gedraagt zich aardig netjes gelukkig.

Groetjes!
Hoi Hoi,

Weelassie, ik hoop voor je dat ze er snela chter komen wat er precies met je aan de hand is we weten hier allemaal wat onzekerheid is Sterkte!!!

Kruimelmuis, mooi dat je waardes zo zakken en richting normaal gaan ik hoop dat je je gauw weer optimaal voelt. En die tip over rust is een goeie maar ik denk dat we daar bijna (behalve Tja) allemaal aan voorbij gaan vooral in deze tijd hahaha.

Vanmorgen even naar de ha geweest mijn menstruatie was zo hevig en zo lang dat ik voor de zekerheid maar even gegaan ben en ja zoals ik al verwacht had het ligt dus aan de periode zonder thyrax ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. De vermoeidheid is er ook nog steeds maar dat kan ook haast niet anders ik werk iedere avond voor bijna 150% terwijl ik maar voor 25% op papier sta. Ja ikw eet het ik moet het rustiger aan doen maar ik heb niet genoeg mensen omhet werk te doen en ja dan spring je bij. Maar 's middags slaap ik bijna niet meer terwijl dat eigenlijk wel moet. Voor de rest sudedert het een beetje voort. Ik zal vanmiddag eens op pad gaan voor een kerstboom dan krijg ik die sfeer ook al te pakken.

Tot gauw!!
Hoi Jozonderschild, vervelend van je menstruatie en dat je zo vermoeid bent. Is er een manier om dat op je werk op te lossen zodat je wel je rust kunt pakken? Beterschap in ieder geval. Hoe is je kerstboom geworden?

Schilderspalet, heb even niet op je post gereageerd. Klinkt alsof je hele heftige gewichtsschommelingen hebt gehad, lijkt me heftig. Wel heel fijn voor je dat het nu zo goed met je gaat! Wat iriscopie betreft; ik sta daar sceptisch tegenover, ook een beetje om dezelfde redenen waarom jij destijds twijfelde. Het gaat er toch om dat we een tekort ergens aan hebben; dat moet worden aangevuld.

Is dmv de iriscopist echt je schildklier op orde gekomen of heeft degene er vooral voor gezorgd dat je geen/minder last meer had van je klachten? Slik je nog thyrax trouwens?

Ik denk wel dat het belangrijk blijft om kritisch en voorzichtig te blijven vwb alternatieve zorg en dat het ook het reguliere traject niet in de weg moet staan. Bedankt voor je verhaal in ieder geval.

Hier gaat alles zijn gangetje; heb eigenlijk niks toe te voegen op mijn post van 10/12. Daarover kan ik dus kort zijn .
quote:Tja2 schreef op 15 december 2008 @ 09:43:

Hoi Jozonderschild, vervelend van je menstruatie en dat je zo vermoeid bent. Is er een manier om dat op je werk op te lossen zodat je wel je rust kunt pakken? Beterschap in ieder geval. Hoe is je kerstboom geworden?

Schilderspalet, heb even niet op je post gereageerd. Klinkt alsof je hele heftige gewichtsschommelingen hebt gehad, lijkt me heftig. Wel heel fijn voor je dat het nu zo goed met je gaat! Wat iriscopie betreft; ik sta daar sceptisch tegenover, ook een beetje om dezelfde redenen waarom jij destijds twijfelde. Het gaat er toch om dat we een tekort ergens aan hebben; dat moet worden aangevuld.

Is dmv de iriscopist echt je schildklier op orde gekomen of heeft degene er vooral voor gezorgd dat je geen/minder last meer had van je klachten? Slik je nog thyrax trouwens?

Ik denk wel dat het belangrijk blijft om kritisch en voorzichtig te blijven vwb alternatieve zorg en dat het ook het reguliere traject niet in de weg moet staan. Bedankt voor je verhaal in ieder geval.

Hier gaat alles zijn gangetje; heb eigenlijk niks toe te voegen op mijn post van 10/12. Daarover kan ik dus kort zijn .

Bedankt voor je reactie!

Ik slik al jaren geen Thyrax meer omdat ik eerst met de middelen van iriscopist verder wilde, wel liet ik regelmatig bloedprikken hoor....gewoon om een wetenschappelijke vinger aan de pols te houden De bloeduitslagen werden beter en beter, totdat ik mezelf ook beter voelde en de bloeduitslagen positief waren.

Uiteindelijk hoefde ik niets meer te slikken en slik nu nog steeds niets meer. Wel ben ik waakzaam en merk dat mijn schildklier gewoon een 'zwakke' plek van mij is: bij stress speelt-ie op, maar nog zeer binnen de toegstane waarden hoor!

Daarnaast had ik (heb nog steeds) last van 'hypoglykemie', wat bij veel schildklier'patiënten' voorkomt. Hiervoor was ik ook 'onder behandeling' bij de iriscopist. Ook deze 'kwaal' is redelijk onder controle.

Ik bewandel dus 2 wegen: die van de wetenschap (bloedprikken) en die van het alternatieve circuit (iriscopist). Het voldoet bij mij prima!

Succes met jullie schildklier...........'t kan een echte 'klier' zijn he
Tja Schilderspalet, zo'n schildklier kan best een klier zijn ja .

Voor mezelf zou ik het niet verantwoord vinden om geen thyrax meer te nemen. Omdat thyrax het tekort aan schildklierhormoon aanvult; het lijkt mij dat er dan ook een grotere kans is dat je je zieker gaat voelen wanneer je daarmee stopt.

Wel super voor je dat je je nu zoveel beter voelt.

Hoe is het met iedereen? Helemaal voorbereid op de feestdagen? Fijne kerstdagen en alvast veel geluk en gezondheid in 2009.
Schilderspalet ik hoop voor je dat je zonder thyrax kunt blijven maar dat gaat voor mij zeker niet op. Ik weet dat je via een iriscopist goede dingen te horen krijgt en dat je er dan boven op kunt komen.

Tja hier gaat het behoorlijk goed al is het nu wat lastig met het ademen maar dat komt door de verkoudheid. Op het werk ja daar is het altijd druk ik heb daar de leiding over een aantal dames en als zij er niet zijn moet ik toch zorgen dat alles schoon word en ja dan spring ik er maar weer in, mensen zijn tegenwoordig moeilijk te vinden en we komen altijd te kort. Maar goed ik rust af en toe nog. Over 3 weken moet ik weer gaan prikken. Ik ben dus zeer benieuwd.

De kerstboom staat inmiddels wel maar het heeft nog wel even geduurd voordat hij hier stond. We hebben nu een kerstboom van de school van mijn dochter en hij staat nog heel mooi.

Iedereen hele fijne kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2009!!!
Lieve allemaal, hele fijne kerstdagen toegewenst! En alvast een gezond en klier-vrij (zoveel mogelijk!) 2009.

Liefs, Kinke
Ik heb de nieuwe bloeduitslagen:

TSH: 3.6

vrij T4: 16.9
Hoi,

Lastig Weelassie om iets over jouw schildklierwaarden te zeggen. Het lijkt mij dat ze binnen de referentiewaarden liggen (al weet ik niet zeker hoe het precies zit met de tsh), maar belangrijker is: hoe gaat het nu met je? Wordt er verder onderzoek gedaan in de richting van de schildklier of B12? Ik hoop dat je snel van je klachten afkomt in ieder geval.

Hier gaat alles ok. Zo meteen nog een lading oliebollen klaarmaken . Fijne oudejaarsavond iedereen en een goed 2009 alvast!

Groetjes!
Zooo, een fris nieuwjaar!

Weelassie, het lijkt me inderdaad het belangrijkste hoe je je voelt. Waarden zijn niet alles-bepalend, en als je op de randjes van de referentiewaarden balanceert, hoeft dat niet te zeggen dat je je daar lekker bij voelt. Dus, als je je nog niet okee voelt, aan de bel trekken en vragen of je meer mag slikken.

Hoe is het verder bij iedereen? rustig hier, dus zo te lezen gaat het goed!

Ik heb afgelopen week ergens niet goed mijn medicijnen ingenomen en kreeg dat terug betaald door vreselijke hormoon-schommelingen. Erge PMS, stikchagerijnig en lekker labiel. Nu gelukkig weer alles op de rit, hehe.

Verder regeldingen aan het ondernemen voor ons trouwgedoe in juni. Over twee weken ga ik outfit shoppen, (wordt geen trouwjurk mochten jullie je het afvragen) en over drie weken in ondertrouw. En dat vind ik al een feestje op zich. Dus mijn jaar is goed begonnen!

Liefs, Kinke
Gelukkig nieuwjaar!

Kinke, spannend zeg jouw trouwgedoe ; leuk dat je zo aan het shoppen bent! Minder leuk van die hormoon-schommelingen, rot om je zo labiel en chagrijnig te voelen dan (herkenbaar helaas ); was je je medicijnen een keer vergeten? Fijn dat alles weer op de rit is. Wat de vraag van Weelassie betreft, ik was ervan uitgegaan dat er bij haar nog geen schildkliermedicatie was voorgeschreven.

Als je al thyrax slikt en een waarde hebt van 3,6 heb je inderdaad de mogelijkheid om te overleggen met je arts om op te hogen. Maar als je nog geen thyrax slikt, valt zo'n waarde volgens mij in het normaal-gebied. Wat overigens niet hoeft te betekenen dat je klachten-vrij bent... Lastig! Als je je niet beter voelt, is dat inderdaad een goede reden om opnieuw aan de bel te trekken.

Hier gaat het wel zijn gangetje. Oud en nieuw was leuk. Wel vrij onregelmatig geleefd, dus nu slaperig achter de pc....

Groetjes!
Ik slik geen Thyrax maar ivm mn haaruitval houd ik zelf ook even mn schildklier in de gaten. Ik heb voor de rest niet echt klachten, maar die haaruitval is wel erg rottig...
Hoi allemaal,

Oh hoe herkenbaar al jullie verhalen....Ik ben 50 en loop al vanaf mijn 20e met vage klachten rond. Dizzy, wazig gevoel in mijn hoofd, geen concentratie, overgewicht, geen energie en sinds een jaar of drie enorme spierpijnen na de geringste inspanning. Ik ben het hele ziekenhuis doorgeweest, internist, reumatoog, neuroloog, gyneacoloog, hematoloog. niemand kon wat vinden, en waar ik dus helemaal gek van werd was dat elk bericht aan de huisarts afgesloten werd met: "wij hebben mevrouw gerust gesteld...." ammehoela, ik voelde me niet goed en er werd maar niks gevonden. Steeds waren mijn bloedwaarden goed, (behalve de witte bloedlichaampjes).

Met mijn internetspeurtocht kwam ik uiteindelijk op de site van hypomaarniethappy, heb de reader besteld en de tranen sprongen mij in de ogen......al mijn klachten stonden daar keurig op een rijtje! Op eigen verzoek heb ik een verwijsbrief naar een endocrinoloog in het Radboudziekenhuis in Nijmegen aangevraagd. Wéér bloedprikken en weer kwam er niks uit. gelukkig was de goede man er zelf ontevreden over ( hij zei: "hier word ik dus niet wijzer van") en heeft een ITT (insuline tolerantie test) laten doen. Verbazingwekkend genoeg kwam daar uit dat mijn hypofyse niet genoeg ACTH aanmaakt wat de bijnierschors moet aansturen. Dus een cortisoltekort. Ik aan de hydrocortison maar daar werd ik helemaal gek van, paniekaanvallen, zenuwachtig gevoel e.d. Nu eindelijk heeft hij mij Tyrax voorgeschreven omdat ook de TSH wat aan de lage kant was. Ik moet elke week één pilletje van 12,5 meer nemen tot ik op 5 pillen per dag zit ( de blauwe) Ik zit nu op 3 en ik heb echt het gevoel dat ik al veel helderder ben. Wel had ik de eerste twee weken veel last van hartkloppingen, maar die lijken nu minder te worden. Ik heb geen last van "jakkes, m'n hele leven pillen slikken" of "ik ben dus chronisch ziek" maar eerder blij dat er misschien een einde komt aan mijn klachten. In april moet ik een MRI van die hypofyse laten maken om te kijken waarom dat die niet goed werkt. Duimen dat we op het goede spoor zitten!

Ik wens iedereen hier een nieuwjaar toe met goede waarden, geen klachten en veel energie!

Liefs,

Isah
Allemaal een gelukkig en gezond 2009!!

Iash wat heeft dat ontzettend lang geduurd voordat je eindelijk achter de waarheid kwam. maar zoals je al zegt gelukkig hebben ze een oorzaak gevonden. Als ik het zo lees moet je uitkomen op 125 per dag of zit ik verkeerd? Nu maar hopen dat je gauw verbetering voelt.

Kinke veel succes met je voorbereidingen van de bruiloft de tijd vliegt dus voor je het weet is het zover. Wat lastig dat je zo snel reageerd als je maar 1 keer je medicijnen vergeet, gelukkig dat je nu wat beter in je vel zit.

Tja gelukkig dat het goed gaat nu maar hopend at je het zo houden kunt.

Hier gaat alles lekker vooruit ik slaap tenminste niet meer 's middags en ben ook niet zo moe meer dus dat scheelt weer. Volgende week maandag laat ik bloed prikken en die week erop krijg ik de uitslagen. Ik ben benieuwd. Ik laat het jullie weten.

Groetjes!!!!
Hoi Jonder,

bedankt voor je reactie! Het heeft idd heel lang geduurt maar ik heb het gevoel dat ik nu wel op het goede spoor zit. Ik kom uit op 62,5 als ik goed reken. Is dat veel/weinig? Geen idee. Februari wordt ik weer geprikt en dan hoop ik op goed nieuws. Ik hou jullie op de hoogte.

Isah
Hoi Isah,

Ik slik op het moment 212,5 maar dat komt omdat ik helemaal geen schildklier meer heb. Maar je kunt nooit gaan vergelijken qua hoeveelheid, iedereen is verschillend en de ene schilklier werkt beter dan de ander.

Groetjes
Hallo iedereen,

Weelassie, altijd goed om de schildklier in de gaten te blijven houden. Ik kan me voorstellen dat het rottig is om haaruitval te hebben. Ik hoop dat ze snel de reden daarvan weten! En natuurlijk ook dat je daarvan afkomt.

Isah, welkom en natuurlijk ook een goed 2009 toegewenst. Wat ik me afvroeg, kom je uiteindelijk niet op 125 uit ipv 62,5? (wat Jozonderschild ook al zegt)

1 blauwe pil Thyrax bevat namelijk 25 mcg en niet 12,5 mcg. Of slik je halve tabletten? Kan ook best zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien .

Ik denk dat ik me bij Jozonderschild aansluit: de ene situatie is de andere niet. Sommige mensen beginnen met een torenhoog tsh en bij anderen (bij mij bijvoorbeeld) ligt de tsh nog onder de 10 wanneer ze beginnen met Thyrax.

Daarnaast hangt het er vanaf hoe je op de thyrax reageert; er zijn mensen die heftig reageren op ophogingen, in zo'n geval moet je -denk ik- ook extra voorzichtig zijn.

Regelmatig prikken -vooral in het begin- is belangrijk om je waarden te controleren. Op basis van die waarden kan je arts besluiten of je moet ophogen of niet. Het is sowieso goed om jouw waarden op te vragen en bij te houden. Op een gegeven moment weet je onder welke waarden je je goed voelt.

Fijn dat je je al wat beter voelt in ieder geval.

Jozonderschild, wat fijn dat het lekker gaat. Succes met bloedprikken alvast en ik hoop met je mee op een goede uitslag!

Hier gaat het inmiddels -na de decemberdip- een stukje beter. Ik voel me nog steeds wat vermoeider dan een tijd geleden, maar het gaat gelukkig weer de goede kant op. De griep gaat ook rond. Tot nu toe is me dat bespaard gebleven en dat wil ik zo houden natuurlijk . En nu moet ik maar weer eens aan de slag . Fijne week verder!
tja2 wijzigde dit bericht op 07-01-2009 11:02
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hoi Tja2 en Jozonderschild,

Bedankt voor je welkom.

Jullie hadden gelijk; de pilletjes zijn 0,025 mg . Hoe kom ik nou weer bij 12,5?? Zo gaat dat dus de hele tijd hier he? Net of mijn hersens niet goed werken. Ook ben ik momenteel zo initiatief-loos als maar iets. Wel ben ik in Excel aan het bijhouden wat ik voel, elke keer als ik weer verhoog. De eerste twee weken had ik erge hartkloppingen, die zijn nu weg maar nu heb ik weer last van jeuk op mijn nek/schouders. Ik ben benieuwd wat de endocrinoloog er allemaal van vindt en wat mijn waarden zijn straks. Ik zal ze gaan bijhouden Tja2. Goed idee.

Is het bij jullie ook zo glad? en vooral KOUD!!! (ik woon in West-Brabant) Gelukkig ben ik nog nergens met de auto tegen aan gebotst met mijn wazige hoofd en die platgereden ijs/sneeuw.

Jullie ook een fijne week!!
Hoi,

Hoe is het met iedereen? Ja, het was erg koud, maar de komende voorspellingen zijn warmer. Hier gelukkig geen ongelukjes gehad met de kou, en bij jullie?

Jozonderschild, inmiddels weer geprikt?

Kinke, hoe is het met jou? Hopelijk geen hormoonschommelingen meer. Ik vroeg me verder af hoe het nu met je fibromyalgie gaat; ik hoop dat je klachten inmiddels zijn verminderd.

En: -heel wat anders- heb je al een nieuwe outfit? We willen alles weten hier Succes met alle regeldingen!

Isah, succes alvast voor februari; ik hoop dat je je tegen die tijd ook wat beter voelt. Vervelend dat je je zo verstrooid voelt en geen initiatief hebt. Hopelijk verbetert dit wanneer je goed bent ingesteld op schildkliermedicatie; dat is wel iets wat tijd nodig heeft.

Op dit moment gaat het wel weer goed hier. Dat probeer ik zo te houden . Fijne week iedereen!
Hoi allemaal,

Dit druilerige weer vind ik maar niks geef mij maar de kou van twee weken terug. Ik ben vanmorgen weer bij de endo geweest aan de ene kant had hij goed nieuws maar aan de andere kant viel het wel tegen. eerst het goed enieuws dan maar mijn TSH was 0.02 en vrij tf4 was 24.7. Hij was er tevreden over hij vond tf4 iets te hoog maar dat word de volgende keer weer bekeken voor de rest stond alles goed dus ik kan op deze voet door blijven gaan. Nu de tegenvaller hij wil me eigenlijk elk jaar onttrekken dus elk jaar lekker zonder medicijen ik kan er nu al tegenop zien en waarschijnlijk nog een keer quarantaine en dus ook weer een jodium kuur. Ik moet eerst donderdag een echo laten maken van de hals om te kijken of er nog iets vreemds te zien is ( zo houden ze een slag om de arm en willen het zekere voor het onzekere) Over 3 weken krijg ik te horen wat ze nu willen want hij moet eerst overleggen. Dus afwachten maar weer ik dacht dat ik eraf was.

verder met iedereen alles goed? Kinke hoe gaan je voorbereidingen? een dezer dagen ga je in ondertrouw vanaf hier Van Harte en geniet van de komende tijd.

Groetjes!!!!
Hoi Jozonderschild en de rest natuurlijk ,

Mooi dat de endo tevreden is over je waarden. Lastig dat je ieder jaar moet stoppen met medicatie en dat er vervolgonderzoeken zijn. Vervelend dat je niet van alles af bent, maar aan de andere kant lijkt het me wel oke dat de artsen voor zekerheid kiezen. Sterkte in ieder geval voor aankomende donderdag en over 3 weken.

Hier gaat alles zijn gangetje. Dit topic is vrij rustig de laatste weken, hopelijk is dat een goed teken . Zelf ben ik ook wat minder gaan schrijven hier; dat heeft er vooral mee te maken dat ik weinig nieuws te melden heb. Maar ik blijf wel meelezen.

Groetjes!
Hoi allemaal,

inderdaad rustig hier, maar als dat een goed teken is is het goed he? Jozonderschild, mag ik vragen waarom ze dat elk jaar doen? En wat houdt die quarantaine in? Je bericht komt inderdaad dubbel over; blij met het goede nieuws en toch weer de spanning voor het vervolg. Was het maar als met een gebroken been he? Zes weken gipsje erom heen en kláár!

Tja2, is geen nieuws goed nieuws bij je?

Ik ben nog steeds heel moe en heb nog steeds spierpijnen. Ik zit nu op 5 tabletten per dag en merk nog niks

Ook sinds drie maanden weer ongesteld geworden, of ik daar blij mee moet zijn??? Nou ja, 5 februari komt al dichterbij...

Groetjes,

Isah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven