Het Stamcafé XXIV
woensdag 19 oktober 2016 om 19:34
woensdag 19 oktober 2016 om 19:35
woensdag 19 oktober 2016 om 20:01
woensdag 19 oktober 2016 om 20:06
Ik ben klaar hoor!
http://mattcandraw.devian ... ro-super-grover-253128861
http://mattcandraw.devian ... ro-super-grover-253128861
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 oktober 2016 om 20:52
quote:takkentrol schreef op 19 oktober 2016 @ 20:38:
Hoe gaat het met je sssssst?
Beter dan gisteren maar twee voeten in het gips is gewoon k met peren. Pijn wordt langzaam draagbaar, nog 12 nachtjes en dan krijg ik loopgips. Twaalf nachten lijkt nog heel ver. Deze operatie was ook ingrijpender dan de vorige zelfs mijn onderbeen voelt beurs.
En heb jij nog iets bereikt om sneller geholpen te worden?
Hoe gaat het met je sssssst?
Beter dan gisteren maar twee voeten in het gips is gewoon k met peren. Pijn wordt langzaam draagbaar, nog 12 nachtjes en dan krijg ik loopgips. Twaalf nachten lijkt nog heel ver. Deze operatie was ook ingrijpender dan de vorige zelfs mijn onderbeen voelt beurs.
En heb jij nog iets bereikt om sneller geholpen te worden?
woensdag 19 oktober 2016 om 21:09
quote:sssssst schreef op 19 oktober 2016 @ 20:52:
[...]
En heb jij nog iets bereikt om sneller geholpen te worden?Bah, is ook helemaal niet leuk.
[...]
En heb jij nog iets bereikt om sneller geholpen te worden?Bah, is ook helemaal niet leuk.
Life is short. Eat dessert first.