Het Stamcafé XXIV
woensdag 19 oktober 2016 om 21:09
quote:Elfje112 schreef op 19 oktober 2016 @ 21:08:
[...]
Ik vertrouw zelden Google translate Maar woordjes heeft hij meestal wel goed, hele zinnen daarentegen Met hele zinnen kun je behoorlijk lachen soms. Ik heb wel eens een tekst gekregen die met Google translate vertaald was en ik heb mij echt kapot gelachen
[...]
Ik vertrouw zelden Google translate Maar woordjes heeft hij meestal wel goed, hele zinnen daarentegen Met hele zinnen kun je behoorlijk lachen soms. Ik heb wel eens een tekst gekregen die met Google translate vertaald was en ik heb mij echt kapot gelachen
woensdag 19 oktober 2016 om 21:43
quote:-Kittens- schreef op 19 oktober 2016 @ 21:23:
Omdat ik heeeel veel beters te doen heb (maar hier erg tegenaan hik), ben ik weer begonnen met knippen en plakken.
Ik mis alleen nog inspiratie.
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=580A57A1[/img]
Ksssttt!!! Ga jij eens aan het werk
Omdat ik heeeel veel beters te doen heb (maar hier erg tegenaan hik), ben ik weer begonnen met knippen en plakken.
Ik mis alleen nog inspiratie.
[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=580A57A1[/img]
Ksssttt!!! Ga jij eens aan het werk
woensdag 19 oktober 2016 om 21:55
quote:-Kittens- schreef op 19 oktober 2016 @ 21:36:
Lekker Ink. Wat had je?
Ik weet het niet meer precies er lag zoveel, maar vooraf inktvis met bietjes en zeewier en een mousse van iets, hoofdgerecht was vechtdalsukade onder een pasta velletje en met gegrilde groenten en een puree met echt een fantastische jus.
Nagerecht koffieijs met rode peper, chocolade , speculaaskruim, merengue.
Tussendoor nog amuses en bij de koffie nog lekkers.
Lekker Ink. Wat had je?
Ik weet het niet meer precies er lag zoveel, maar vooraf inktvis met bietjes en zeewier en een mousse van iets, hoofdgerecht was vechtdalsukade onder een pasta velletje en met gegrilde groenten en een puree met echt een fantastische jus.
woensdag 19 oktober 2016 om 22:04
quote:Inkie12345 schreef op 19 oktober 2016 @ 21:55:
[...]
Tussendoor nog amuses en bij de koffie nog lekkers. Klinkt goed! Bij die ene met AH actie?
[...]
Tussendoor nog amuses en bij de koffie nog lekkers. Klinkt goed! Bij die ene met AH actie?
woensdag 19 oktober 2016 om 22:08
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 oktober 2016 @ 22:07:
Ik ben weer van Brabant naar huis gereisd. Heerlijk om weer thuis te zijn met poekel en vriend op de bank.
En poes apporteert, zooo grappig. Ik lig op de bank en gooi haar balletje en zij brengt tot ze moe is.
Nu even tukje op schoot.
Fijn om weer in je eigen huis te zijn. Ben je nu klaar daar?
Ah schattig die poes
Ik ben weer van Brabant naar huis gereisd. Heerlijk om weer thuis te zijn met poekel en vriend op de bank.
En poes apporteert, zooo grappig. Ik lig op de bank en gooi haar balletje en zij brengt tot ze moe is.
Nu even tukje op schoot.
Fijn om weer in je eigen huis te zijn. Ben je nu klaar daar?
Ah schattig die poes
woensdag 19 oktober 2016 om 22:12
quote:Inkie12345 schreef op 19 oktober 2016 @ 21:55:
[...]
Ik zit het te lezen en denk steeds: gelukkig was ik er niet bij.
Ik lust gewoon niks. Ook wel makkelijk hoor.
[...]
Ik zit het te lezen en denk steeds: gelukkig was ik er niet bij.
Ik lust gewoon niks. Ook wel makkelijk hoor.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar