Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:Solomio schreef op 20 oktober 2016 @ 08:29:

Goedemorgen.

Ik heb een koffie-date met een leerkracht van mijn middelbare school. Ik voel me bijna weer een 16-jarige die bij de juf op het matje moet komen. Haha, grappig. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 20 oktober 2016 @ 08:29:

Maar ik ben al lang blij dat ik werk hoor!

Eigenlijk denk ik dat ik het werk heel leuk kan vinden, als ik maar een eigen plekje had. Dat komt vast wel.Ik duim voor je!
quote:-Kittens- schreef op 20 oktober 2016 @ 08:29:

Maar ik ben al lang blij dat ik werk hoor!

Eigenlijk denk ik dat ik het werk heel leuk kan vinden, als ik maar een eigen plekje had. Dat komt vast wel.Wat doe je dan voor werk? Of wil je dat niet zeggen, kan ook.
Succes Kittens en Solo.
Sterkte vandaag weer Ssssst.
Ik werd wakker zonder enorme pijn. Voelt nu nog gewoon beurs als na flink gestoten of zoiets. Het maakt me niet mobieler maar wel gezelliger.

Mijn grote zestienjarige sterke zoon heeft me onder de douche geholpen. De douchewand is niet stevig genoeg om mee aan op te trekken. Daar is dus mankracht voor nodig. Hij vond het heel gek om zijn naakte moeder op te trekken maar toen ik beloofde om zitten op de kruk eerst een ponnetje aan te trekken wilde hij het wel doen.
Dochter doet vandaag examen op haar stage, de hele dag heeft zij gepland en georganiseerd en nu wordt ze de hele dag beoordeeld. Lastig omdat ze altijd wat faalangst heeft als er mensen komen kijken. Duimen maar.
Heb je één vakantie dag waarop je uit kan slapen, beginnen ze om 7.00 het grind van een carport aan de overkant te scheppen

Wat leuk, zo'n afspraak, Solo!

Mijn werkplek is een zooi. Ik haat het huishouden!

En een lunch-overleg is leuk bedacht, maar slaat vaak nergens op. In het verleden heb ik wel eens drank op de werkvloer geïntroduceerd, bleek best efficiënt Dan plande ik het overleg aan het eind van de dag en trok tijdens de rondvraag een flesje wijn open: kreeg je verrassend constructief gebrainstorm van!
Goedemorgen allemaal!

Jammer dat je toch zo vroeg wakker was, Yette!

Ik duim mee voor dochter, Ssttt! Komt vast goed.

Hier ook al vroeg uit de veren. Maar tot dusver nog niet zo productief geweest; hoeft ook niet, want het is vakantie. Vanmiddag even naar de stad en naar de bibliotheek.
Lunchoverleg vind ik ook drama. In mijn laatste baan deden we wel overleg direct na de lunch, dan eerst even 20 minuten eten, met elkaar opruimen en dan overleg. Op woensdagmiddag lukt dat prima in het onderwijs. Maar eten en overleggen onder de tijdsdruk van einde lunchtijd werkt gewoon niet.
quote:Elfje112 schreef op 20 oktober 2016 @ 08:22:

Goedemorgen allemaal.

Op mijn telefoon kan ik wel op Viva, maar op de laptop niet Je hebt teveel nicks, die computer is in de war
quote:Solomio schreef op 20 oktober 2016 @ 08:29:

Goedemorgen.

Ik heb een koffie-date met een leerkracht van mijn middelbare school. Ik voel me bijna weer een 16-jarige die bij de juf op het matje moet komen. Veel plezier Solo, ben benieuwd hoe je er nu tegenaan kijkt. Straks voel je je ook echt weer 16 dat zou wat zijn
Goedemorgen allemaal! Sssssst, gaat het wat beter nu? Wat lief van je zoon.

Ik heb gisteren thuis flink doorgebuffeld aan strategisch stuk voor het bestuur, dus vandaag ga ik voor het lichtere werk

Gisteravond met mijn vader naar de Stopera geweest. Mijn ouders hebben al jaren een abonnement, maar ja, nu is mijn moeder er niet meer. Dus nu gaan mijn zussen en ik om de beurt mee (en onze aanhang als reserve). Puccini. Mooie muziek, goed orkest, meeste zangers ook erg goed, maar de regie..... Saai, raar. Maar goed, een avondje uit is het wel. Natuurlijk veel te laat in bed, dus maar goed dat ik vandaag wat lichtere kost kan serveren.

Over kost gesproken: vanavond maar eens goede babi ketjap maken, met kool en mandarijntjes of bananen erdoor.

En en Solo, ik vind juist bijna alles lekker. Kan ook weer onhandig zijn hoor
Kittens heb je gevochten? Je ziet er zo bloederig uit.

Fijn dat het beter gaat met de pijn Ssstttt.
quote:Inkie12345 schreef op 20 oktober 2016 @ 10:22:

Kittens heb je gevochten? Je ziet er zo bloederig uit.

Fijn dat het beter gaat met de pijn Ssstttt.Niks aan het pootje hoor.
Ik heb regelmatig moeten lunchen als onderdeel van mijn werk, maar werklunches als in vergaderen en lunchen tegelijkertijd, was gelukkig echt een zeldzaamheid.
Zo wat is het guur buiten, da's even wennen. Verschillende slagers afgeweest voordat ik het vlees vond dat ik nodig heb voor zaterdag. Gelukkig toch nog geslaagd. Gelijk maar even een ambachtelijk worstebroodje meegenomen voor de lunch

Nu lekker thuis, verwarming aan, kaarsen aan, heerlijk.

Stttt, spannend voor je dochter, ik duim mee.

Hun, wat leuk dat jullie met je vader meegaan. Mijn vader en ik gaan elk jaar samen een aantal keer naar klassieke concerten, vaak heel mooi. Genieten vind ik dat.
quote:MissMillicent schreef op 20 oktober 2016 @ 11:29:

Zo wat is het guur buiten, da's even wennen. Verschillende slagers afgeweest voordat ik het vlees vond dat ik nodig heb voor zaterdag. Gelukkig toch nog geslaagd. Gelijk maar even een ambachtelijk worstebroodje meegenomen voor de lunch

Nu lekker thuis, verwarming aan, kaarsen aan, heerlijk.

Stttt, spannend voor je dochter, ik duim mee.

Hun, wat leuk dat jullie met je vader meegaan. Mijn vader en ik gaan elk jaar samen een aantal keer naar klassieke concerten, vaak heel mooi. Genieten vind ik dat.Leuk dat jij dat ook doet! Bij ons is het natuurlijk niet met een leuke aanleiding, maar toch vind ik het fijn. En ik ben, met mijn eind veertig jaren, nog steeds één van de jongste bezoekers!
quote:Hunniebunnie schreef op 20 oktober 2016 @ 11:38:

[...]

Leuk dat jij dat ook doet! Bij ons is het natuurlijk niet met een leuke aanleiding, maar toch vind ik het fijn. En ik ben, met mijn eind veertig jaren, nog steeds één van de jongste bezoekers! Dat is hier ook zo! Vooral bij de concerten die wij bezoeken (vooral Barok). Daar zie je echt nauwelijks jongeren, is blijkbaar heel onsexy voor mensen beneden de 55.
quote:MissMillicent schreef op 20 oktober 2016 @ 11:40:

[...]

Dat is hier ook zo! Vooral bij de concerten die wij bezoeken (vooral Barok). Daar zie je echt nauwelijks jongeren, is blijkbaar heel onsexy voor mensen beneden de 55. Nou, ik seks de boel op met mijn zwarte jurkje en stoere boots
quote:Hunniebunnie schreef op 20 oktober 2016 @ 11:41:

[...]

Nou, ik seks de boel op met mijn zwarte jurkje en stoere boots Pas maar op met al die oude heren, straks krijgt er nog één een toeval van zoveel sexiness. Of word je dat zaal uitgezet omdat je teveel afleidt van de muziek.
quote:MissMillicent schreef op 20 oktober 2016 @ 11:46:

[...]

Pas maar op met al die oude heren, straks krijgt er nog één een toeval van zoveel sexiness. Of word je dat zaal uitgezet omdat je teveel afleidt van de muziek. Gelukkig waren we bijna te laat en waren de lichten al aan het doven. Anders had er natuurlijk een heel interessante recensie in de krant gestaan vanochtend
quote:Hunniebunnie schreef op 20 oktober 2016 @ 11:48:

[...]

Gelukkig waren we bijna te laat en waren de lichten al aan het doven. Anders had er natuurlijk een heel interessante recensie in de krant gestaan vanochtend Goeie strategie!
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 oktober 2016 @ 18:37:

[...]

Geniet er maar van, als je niet meer verkouden bent is het weer over.

ik heb er van genoten hoor, nog nooit voor een verkoudheid zoveel beterschapswensen gehad.

het gaat alweer een stuk beter, komt door jullie.
very metal
quote:Oudblond schreef op 19 oktober 2016 @ 18:40:

[...]

Beetje kunnen slapen? Maaltje voor je klaar? Of slinger je de frituurketel naast je bed toch nog maar eens aan?ik heb gisteravond een broodje gegeten!
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven