Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
een nieuwe lp, wat kadootjes, een spijkerbroek en een overhemd
DaMNENNNNNNNNNDDD vleer komt leuke jongen tegen van vroegah .. vroeger was t een lelijk eendje maar hij is verdomdlekker opgedroogd hehe

Mee gezoend .. fuck liefde op t 1e gezicht na 15 jaar.. gezoend.. hij smst mij en ik vind m zoooooooooooooo leuk

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HELP
Niks help Vleer, you go girl. En fijne kerst trouwens.
Cum non tum age
En nog veel erger hij vind mij ook leuk !!

Hij wil me snel weer zien ..

FUCK FUCK wat moet ik hier mee ??

Soorrryyy voor mijn ego post. Vleer is nog nooit zo hotel de botel geweest van een vent op t 1e gezicht.. oke hij heeft rood haar maarrrrrrrrrrrrr zooo leuk lief en lekker ..

ENG ENG EG NOOD ALAARM >> ENG

oke nu slapen nuchter worden en hopelijk vind ie mij nuchter nog net zo lief..
NOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA /// jij ook een super fijne kerst !!! denk nog geregeld aan je heurrrr

MERRY CHRISTMAS NOA

En natuurlijk iedereen van t forum !!!

Shit .. rood haar maar hij zoent zooo olekker

Toen ik in de taxi zat heb ik de chauffeur om tips gevraagd zijn antwoord was :

Laat een man wachten maar niet te lang .. als ie jou ook leuk vind .. komt ie vanzelf we l

Met die kerst gedachte ga ik slapen ehehheheheheh

*vleer heeft te diep in glaasje gekeken maar voelt zich als een meisje van 15 nu hihihi*
Volgens mij is Vleer verliefd......?

Hoop dat ze het goede gevoel vasthoudt als ze straks wakker wordt met een kater!

En wat de taximeneer zegt klopt wel je kan ons laten wachten, maar niet te lang!!!

Nou ik ben gelukkig weer wat opgeknapt na een kort slaapje van een uur of 13. Voel me weer een stuk beter gelukkig.

En voor iedereen fijne kerstdagen!!!
Wow Vleer wat gaaf! Hoop dat je met een heerlijk gevoel in je buikje wakker bent geworden vandaag en dat ie al in je smsinbox zit! Genieten meid!

Verder iedereen hele fijne dagen!
Merry Xmas to you all!!!

Haha, Vleer is weer verliefd :-) Roodharigen zoenen het beste hoor (vraag mijn exen maar).

Hoop dat je kater strax meevalt!

BE: ik ben ook weer wat opgeknapt gelukkig. Nog niet topfit, maar denk niet dat mn kerstdagen verpest zijn (afkloppen...!)

Nou, ik ga even afwassen, opruimen, mn kerstjurkje aantrekken en dan tegen 3-en aan de scrabble :-)

Jullie oook allemaal veel plezier, maak er wat van!
gaat iets mis
ingelke_kepringelke wijzigde dit bericht op 25-12-2008 11:44
Reden: foutje
% gewijzigd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 december 2008 @ 11:42:

Goedemorgen allemaal !!!!

Voor degene die er nog zin in hebben; een lekker stukje kerstbrood. En speciaal voor Vleer:

Meisjes.....uuuhh Mannen met rode haren

Wat leuk Vleer; zo verliefd de kerst ingaan ! Goed hoor. Maaruh, hoe zit het met je buurman? Was die al van de baan? Anders is hij dat nu in ieder geval.....

En Erykah: een date! Volgens mij het ik de heft gemist, maar als je zin hebt mag je gerust nog even wat achtergrondinfo geven
Gister kerstavond hier thuis; was erg gezellig.

Gezellig gegourmet, kadootjes uitgedeelt en gekregen. Met wederom hilarische gedichten. Altijd leuk.

Mijn buit: een plakknuffelbeest voor in mijn nieuwe auto, een heel kitscherig notitieboekje, 'de schaduw van de wind' -boek, twee hippe slips, en voorraadbussen. !

Een grote domper op de avond was dat een vriend van mn ouders belden dat er op verschillende plaatsen in zijn hersenen tumoren waren gevonden...... Echt mega-shit.....
He Ingelke, wat naar. Jammer ook dat de vriend dat nare nieuws op kerstavond door gaf, is het heel stom van mij om te denken dat dat ook na kerst kan? Beterschap voor hem als dat mogelijk is en sterkte voor jullie!

Prachtig boek trouwens dat van Zafon...een van mijn favo's!
Vleer is wakker .. tjeetje wat een hilarisch gil bericht heb ik getypt vannacht ?

Naja inbox van telefoon staat vol met smsjes

Leuk ! Maar nu zie ik hem op hyves en misschien was ie met drank op toch leuker dan nuchter hahahahahaha

*gaat eerst ff goed wakker worden met koffie en de fotos nog eens 10x bekijken*
hahaha.................

ik vind mezelf ook knapper wanneer ik gedronken heb.
Willen jullie niet zo hard praten , ik heb hoofdpijn
[quote]Vleermuis28 schreef op 25 december 2008 @ 12:30:

Vleer is wakker .. tjeetje wat een hilarisch gil bericht heb ik getypt vannacht ?

Naja inbox van telefoon staat vol met smsjes

Zijn inbox waarschijnlijk ook..

Leuk ! Maar nu zie ik hem op hyves en misschien was ie met drank op toch leuker dan nuchter hahahahahaha

Klinkt als echte liefde

Hilarisch weer, blij dat je terug bent Vleer!
laten wij dan elkaar de hand schudden mevrouw vleer.

hier nog 1
Xenia haha ...nouwwww ehh hij is erg leuk heur... !! zijn smsjes zijn ook erg leuk en lief en erg grappig.

Ik ken hem van vroeger maar vroeger ging ik nooit met dat groepje jongens om want dat waren de christelijke mensen(hij is streng gereformeerd opgevoed).. Daar hoorde ik als klootjesvolk niet bij haha..Maar gister vertelde hij dat ie niets meer doet met t geloof.. Toen dacht ik ach why not ? Zoenen kan ie wel heeullll goed.
Boem boem boem boem .. nee dat is niet de autoradio van mijn broertje maar echt MIJN hoofd
quote:Vleer schreef op 25 december 2008

Klikbaar...
quote:datmeenjeniet schreef op 25 december 2008 @ 12:47:

laten wij dan elkaar de hand schudden mevrouw vleer.

hier nog 1Zeg, vind je me in het ochtendmiddaglicht niet meer leuk ofzo?
kindddddddddddddddddd, ik vind je zo leukkkkkkkkkk!!!!!!!

met die rare muts op.

sta je echt helemaal kicke
MissPoez hahahahahah zo ziet ie er niet uit hahahahaha

Vriendin doet heel stoer op mijn msn en hyves dat ze zo verstandig is geweest.. Terwijl zij diegene was die als 1e dronken was en ik haar op gegeven moment kwijt was.. Ik haar bellen en bellen nooit opnemen maar wel gewoon t geluid horen he !.. Kijk ik nog eens goed in mijn tassie , zit haar telefoon in mijn tas ! Had bellen ook weinig zin dus.

Heb haar hyves opgevrolijkt met deze foto , dat ze dus helemaal niet zo verstandig is geweest en dat ik haar vanmorgen naast de kerk heb gevonden op een picknicktafel.

msnen met LRM (leukerodeman) eindigt met :

En als je vanavond niets te doen hebt hoor ik het wel
Das goeddddd Vleer. Nou moet jij nog even denken of je niks te doen hebt he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven