zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Spannend, Dekentje! Ik duim voor je!

Chantilly Ik weet precies hoe je je voelt. Een week geleden voelde ik me ook zo en dat is gewoon echt even kut. Hier is het gelukkig nu gezakt en ben ik weer vol vertrouwen in deze nieuwe ronde. Maar die spanning is zwaar! Ik ga heel hard duimen voor je! Het is je zo gegund!
Dekentje en Chantilly: ik duim heel erg hard voor jullie!

Ikzelf zit momenteel in een dipje als het om het hele zwanger worden gaat. Ik ben nu 3x in (bijna) een halfjaar ongesteld geworden en heb hele lange cycli. Ik ben bang dat het gewoon nooit gaat lukken ofzo. Volgende week overleg met de huisarts en ben ook van plan om aan acupunctuur te gaan beginnen. Baadt het niet dan schaadt het ook niet...
Vandaag negatief getest, als menstruatie uitblijft test ik zaterdag denk ik nog een keer!
Balen zeg! Hopelijk even afwachten en dan alsnog een positieve test!
Balen Swirls, hopelijk kan de huisarts en / of de accupunctuur je helpen. Je bent dus een half jaar geleden gestopt met anticonceptie? En spannend Dekentje, was je normaliter stipt qua menstruatie (heb je misschien eerder hier wel verteld maar ik heb even geen overzicht meer )?
happiness = reality - expectations
Ja ben heel stipt! Zelf na m'n miskraam! Dus ik heb nog wel hoop ;)
Hoe gaat het Dekentje? Ik hoop dat je niet inmiddels ongesteld bent geworden! En Huisje hoe gaat het nu bij jullie?

Hier alles zijn gangetje, wel jeukende borsten dus soms een beetje awkward, haha. Maar verder so far so good gelukkig.
Ja gaat opzich wel goed, nog steeds geen menstruatie. Wel nog steeds last van m'n rug en buik.

Zal morgenochtend nog een testje wagen!
Spannend voor de meiden die tegen hun nod aanzitten, ik ga duimen!!

Hier alles wel z'n gangetje, uitslag van het syndroom van noonan komt volgende week pas, volgende week ook naar de verloskundige (waarschijnlijk voor de laatste keer) en dan door naar de gynaecoloog..

had van de week even een dipje (lees hormonen) met veel huilbuien..

gelukkig is dat nu allemaal wel weer gezakt..
@ Whoops: ik heb eind april mijn spiraal eruit laten halen ja. Ben benieuwd wat de huisarts woensdag te zeggen heeft
Fijn dat t nu weer goed gaat huisje!

Hier net nog getest weer negatief maar nog steeds niet ongesteld! Ben nu 3 dagen overtijd.
Goed dat je bij de huisarts terecht kan swirls, hopelijk heb je dan wat duidelijkheid. En spannend hoor huisje, is helemaal niet gek dat je een dipje hebt toch, de hormonen alleen al doen gekke dingen en dan hebben jullie er ook nog heel wat onzekerheid bij. Ik hoop op goed nieuws voor jullie komende week! En een positieve test voor dekentje (en de rest natuurlijk!).
Dankje whoops!

Ik hoop het ook, zolang ik geen menstruatie heb blijf ik nog hopen.
Hoe is het dekentje? Nog getest?

Vanochtend getest, maar negatief. En ik denk dat mijn krampen begonnen zijn, dus op naar de volgende ronde!

Moet zeggen dat ik niet eens zwaar teleurgesteld ben, het komt wel een keer goed. Misschien denk ik daar morgen heel anders over, maar voor nu is het goed zo
Ik heb nog niet weer getest. De vorige keer teste ik pas na 11 dagen positief en ik zit nu op 5 dus ik wacht nog even.

Nog geen menstruatie iig.

Jammer Chantilly op naar de volgende ronde dan maar ;)
Jammer chantilly! Fijn dat je nu niet zo teleurgesteld bent. Het gaat zeker een keer goed komen.

Dekentje, blijft spannend zo.. Succes met afwachten!
Op naar de volgende ronde Chantilly!

Dekentje, ik hoop voor je dat er alsnog een positieve test in zit!
He jammer chantilly. Is het alleen bij krampjes gebleven?

Spannend dekentje. Hoop dat er snel duidelijkheid is.
He jammer chantilly. Is het alleen bij krampjes gebleven?

Spannend dekentje. Hoop dat er snel duidelijkheid is.
Hoe is het met jullie dekentje en chantilly?

Sue, hoe gaat het eigenlijk met jou? Al lang niets meer van je gehoord.. hopelijk gaat alles goed!
Hier gaat het goed hoor ongesteld geworden, zoals ik gisteren al wel had gevoeld .

Moet zeggen dat ik het de vorige keer vervelender vond.

We zien het wel, ik blijf de ovu-testjes gebruiken en verder laat ik het wat meer los.

Moet zeggen dat ik sinds zaterdag ( op mogen passen op neefje van 12 weken) wel wat meer rust heb

Ik vond 4 uur al een behoorlijke onderneming, zeker omdat wij ons helemaal hebben laten leiden voor hoor schoonzusje en zwager het willen ( logisch ook, zou ik ook willen!) Man vond het geweldig, maar men...Wat een onderneming!

Nu weet ik zeker dat wij echt een totaal ander stel zijn en hele andere ideeen over opvoeding hebben.

En het scheelt denk ik ook wel dat we nu een drukke tijd tegemoet gaan, zowel op het werk als prive, met allerlei verjaardagen, uitstapjes etc.
Fijn dat je er nu zo in staat en het wat meer los kunt laten. En veel afleiding hebt

Wel bijzonder lijkt me om zo'n andere opvoedingsstijl te hebben dan je schoon familie. Maar goed om dan meteen te kunnen zien wat je zelf anders zou doen.
Ja daarom

Ik had zelf eerlijk gezegd gedacht dat schoonzusje best wel op mij zou lijken, maar dat is absoluut niet het geval.

We mochten neefje niet naar bed doen, dat wilden ze zelf. Prima!

Maar echt, vanaf 18:00 uur tot 23:00 uur hebben we dus met een baby, beneden, gezeten, die jengelde, dan weer sliep, dan brulde, de fles kreeg, dan weer wakker en aan het lachen was, dan weer brulde, dan weer een hazenslaapje deed etc.

En hij slaapt dus alleen maar op de arm.. Leg je 'm weg, dan is het binnen een minuut huilen geblazen.

Vreselijk vermoeiend, mijn arm is nog lam van het vele vasthouden, rondlopen. Ik heb nog nooit zoveel stappen gemaakt op een avond denk ik..

Echt, zwaar vermoeiend, niet alleen voor ons, maar zeker voor neefje. Al die prikkels..En kind is helemaal gewend dat hij op de arm in slaap valt en in de arm gehouden wordt. Want wil je 'm oppakken, dan stopt het huilen direct en begint ie te lachen. Maar leg je 'm 5 minuten later weer neer, dan is het weer heel erg huilen geblazen. Maar ligt hij in zijn bedje, dan slaapt ie dus wel lekker. En dat mochten we niet..

Dat is toch geen doen? Of ben ik nu zo'n vreselijk mens wat een bed de beste plek vind voor een baby om te slapen, zeker in de avond? . En niet in een wipper, op de bank, met de tv in z'n snufferd? :-)
Jeetje dat klinkt inderdaad als een pittige oppas-avond chantilly! En balen van je menstruatie maar fijn dat je er zo rustig onder bent.

Spannend dekentje, en gek hè dat je bij een regelmatige cyclus pas na zoveel dagen een positieve test kan hebben. Ik had het na 5 dagen en dat vond ik al enigszins zenuwslopend .
Ja duurt echt lang! Zit nu op dag 6 maar durf niet te testen haha.

Misschien dat ik morgen nog een poging doe ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven