Entertainment alle pijlers

Vlucht HS13

04-09-2016 17:26 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik las daarnet dit artikel op de site van het AD: http://www.ad.nl/tv-en-ra ... rie-vlucht-hs13~a146cb33/

Mij lijkt het een leuke serie. Het begint vanavond om 20.20 op NPO3. Wie kijkt er mee?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vlucht_HS13

Hier staat seizoen 1 2016 nu blijft de vraag hoe het gaat aflopen maar als er meerdere seizoenen komen ..
Ik vind het met de week minder worden, helaas.
Haha! Wat een verwarring hier.

Ik had overigens ook de verwarring van die 2 jongetjes die elkaar tegenkwamen in het bos.

Simon is na de dood van zijn ouders en tweelingbroer opgegroeid in het gezin van Erik en Haje.

Kevin is geen broer van Erik en Haje, maar een neef.
Maar simon is eigenlijk toch ook een neef van erik en haje? Alleen opgegroeid als broers.

Simon is ook een neef van Kevin.
quote:yogonaise schreef op 17 oktober 2016 @ 17:01:

Maar simon is eigenlijk toch ook een neef van erik en haje? Alleen opgegroeid als broers.

Simon is ook een neef van Kevin.

Ja, neef kan. Alleen is volgens mij de oorspronkelijke familierelatie tussen Simon en Haye/Erik nooit zo expliciet vermeldt.

Een familierelatie is echter aannemelijk omdat een wees bij voorkeur binnen de familie wordt opgevangen.

Simon is sowieso familie van Kevin (bleek ook uit de DNA overeenkomsten toen ze de hand gingen onderzoeken).

Misschien is Kevin wel een oudere broer van Simon, die al uit huis was toen het ongeluk gebeurde.

Is ook nog een optie. Maar laat ik het maar niet ingewikkelder maken dan het al is.
Nog 2 afleveringen. Kijkcijfer melt down...

Seizoen 1 (2016) Bewerken

Aflevering Titel Uitzenddatum Kijkcijfers

1 Crash 4 september 2016 774.000

2 Waar is Simon? 4 september 2016 774.000

3 Something I didn't tell you 11 september 2016 832.000

4 Het tweede kind 18 september 2016 938.000

5 Verzet 25 september 2016 1.003.000

6 Boos! 2 oktober 2016 797.000

7 De hand 9 oktober 2016 845.000

8 De prijs van jaloezie 16 oktober 2016 669.000

9 Verraad 23 oktober 2016

10 The end 30 oktober 2016
Die Kevin is uberhaupt een vreemd verhaal vind ik. Hij is familie van Simon, maar Liv en Erik lijken hem nauwelijks te kennen. Van Liv snap ik dat als hij bijvoorbeeld in de bak heeft gezeten. Maar Erik is met Simon opgegroeid als zijnde broers?
quote:Sugarbaby schreef op 17 oktober 2016 @ 22:52:

Die Kevin is uberhaupt een vreemd verhaal vind ik. Hij is familie van Simon, maar Liv en Erik lijken hem nauwelijks te kennen. Van Liv snap ik dat als hij bijvoorbeeld in de bak heeft gezeten. Maar Erik is met Simon opgegroeid als zijnde broers?

jaaahaaaaaa, dat staat hier echt nou al 10 keer, haha.

En dat was ook duidelijk te zien in de flashbacks van Haye toen hij aan zijn jeugd dacht.
quote:Baudolino schreef op 17 oktober 2016 @ 16:31:

Haha! Wat een verwarring hier.

Ik had overigens ook de verwarring van die 2 jongetjes die elkaar tegenkwamen in het bos.

Simon is na de dood van zijn ouders en tweelingbroer opgegroeid in het gezin van Erik en Haje.

Kevin is geen broer van Erik en Haje, maar een neef.

Nou dat van die jongetjes vond ik niet duidelijk hoor.

Dat hadden ze veel beter kunnen belichten.
quote:minnimouse schreef op 18 oktober 2016 @ 10:23:

[...]

Nou dat van die jongetjes vond ik niet duidelijk hoor.

Dat hadden ze veel beter kunnen belichten.

Dat had ik ook hoor die verwarring over die 2 jongetjes. Dacht ook dat ze elkaar tegenkwamen. Ik was er van overtuigd dat ze in een huisje vlakbij het huis van Liv en Simon zaten, en dat het daarom zo belangrijk was dat ze binnen bleven.

Ik vond het ook wel logisch, want Simon was voornemens om weer naar huis te gaan en dan kon hij makkelijk een oogje in het zeil houden.
Kevin (Ali Ben Horsting) is een neef van Simon en een echte einzelgänger. Kevin is het zwarte schaap van de familie en heeft een ietwat schimmig verleden. Daarom heeft hij weinig contact met zijn neven, alleen met Simon heeft hij een goede band. Kevin heeft een relatie met de Russische Ludmilla.

http://www.npo.nl/npo3/wie-is-wie-in-vlucht-hs13
Hmm ja. Kevin moet wel een neef van Simon zijn. De politie zei dat de hand die was opgestuurd niet van Simon was maar wel van een bloedverwant van hem in de mannelijke tak oid. Dat men toen doorhad dat die hand van Kevin wil dus zeggen dat ze familie moeten zijn. Dat raadsel is opgelost ????

Ik ben benieuwd hoe en wanneer Alex gevonden gaat worden
quote:niekchic schreef op 18 oktober 2016 @ 11:32:

Hmm ja. Kevin moet wel een neef van Simon zijn. De politie zei dat de hand die was opgestuurd niet van Simon was maar wel van een bloedverwant van hem in de mannelijke tak oid. Dat men toen doorhad dat die hand van Kevin wil dus zeggen dat ze familie moeten zijn. Dat raadsel is opgelost ????

Ik ben benieuwd hoe en wanneer Alex gevonden gaat worden

Ik heb het nog niet gezien dat bekend is dat de hand van Kevin is.

En ja Alex........... dat kan best wel een poosje duren.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 18 oktober 2016 @ 11:51:

[...]

Ik heb het nog niet gezien dat bekend is dat de hand van Kevin is.

En ja Alex........... dat kan best wel een poosje duren.....

Was gewoon zondag in de aflevering hoor! Het is van een mannelijk familielid van Simon en Erik komt dan met Kevin. Verderop zeggen ze dan dat de hand van Kevin is.

Kevin weet waarschijnlijk wel waar Leyla is en die oude man weet dat Leyla daar zit. Kans dus om Alex te vinden. En ik sluit ook niet uit dat Haje iets voor Leyla moet ophalen uit het huisje. Zou wel de meest dramatische optie zijn.
quote:Sugarbaby schreef op 18 oktober 2016 @ 12:10:

[...]

Was gewoon zondag in de aflevering hoor! Het is van een mannelijk familielid van Simon en Erik komt dan met Kevin. Verderop zeggen ze dan dat de hand van Kevin is.

Kevin weet waarschijnlijk wel waar Leyla is en die oude man weet dat Leyla daar zit. Kans dus om Alex te vinden. En ik sluit ook niet uit dat Haje iets voor Leyla moet ophalen uit het huisje. Zou wel de meest dramatische optie zijn.Oh dank je, dan heb ik weer niet goed opgelet.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Weet iemand waar dat kettinkje van liv vandaan komt? Heb al flink gegoogled maar kan t niet vinden. Misschien herkent iemand het?
Ik voel zo weinig sympathie voor alle karakters eigenlijk. Hebben jullie dat ook?
quote:*nightsky* schreef op 19 oktober 2016 @ 10:54:

Ik voel zo weinig sympathie voor alle karakters eigenlijk. Hebben jullie dat ook?Inderdaad stuk voor stuk " ellendelingen "
En dan moet ik weer opletten op die vreselijke " kip kont omhoog loop van Katja " geen wonder dat ik de draad kwijtraakt.....
quote:*nightsky* schreef op 19 oktober 2016 @ 10:54:

Ik voel zo weinig sympathie voor alle karakters eigenlijk. Hebben jullie dat ook?

Ja. Er zit ook zo weinig diepte in. Het lijkt wel een stel vage kennissen ipv een hechte familie. Niemand lijkt echt geraakt door de dingen die gebeuren en ze hebben onrealistisch snel de politie opgegeven. Lullig dat ze dachten dat Simon een terrorist was, maar zo'n rare gedachte is dat toch niet?

quote:Eindeloos schreef op 19 oktober 2016 @ 11:02:

En dan moet ik weer opletten op die vreselijke " kip kont omhoog loop van Katja " geen wonder dat ik de draad kwijtraakt..... Als ze op je af komt lopen, vind ik altijd dat ze een mooie houding heeft. Vanaf de zijkant is het inderdaad een kip kont omhoog loop. Die hou ik erin!
quote:Eindeloos schreef op 19 oktober 2016 @ 11:02:

En dan moet ik weer opletten op die vreselijke " kip kont omhoog loop van Katja " geen wonder dat ik de draad kwijtraakt.....

gecombineerd met lipjes getuit, borstjes vooruit.... ik vind het er altijd heel raar uitzien.
Nothing happens for a reason
Waarom schoten ze Alex nou dood? Ja, ze dachten dat zij Leyla was. Maar ik had toch wel gedacht dat die Iraniër haar terug wilde hebben, als moeder van zijn zoons, en om via haar te weten te komen waar dat zoontje in Nederland was, of desnoods om haar te straffen door als een overspelige hoer ofzo te laten stenigen in Iran. Wat schiet ie ermee op om haar dood te schieten?
.
Het was weer spannend
Wel een beetje gekke omslag van Haje naar Alex toe , zodra hij hoort dat Liv hem niet wil
quote:Eindeloos schreef op 23 oktober 2016 @ 21:13:

Wel een beetje gekke omslag van Haje naar Alex toe , zodra hij hoort dat Liv hem niet wil

Wat een onsympatieke mensen zijn het ook allemaal. Haje die ineens omslaat, erik die een kind wil opofferen...

Ik geloof dat ik Ludmilla de enige leuke vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven