Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hoho allemaal!

Ook weer uit de veren!

Scrabblen (met valsspelende moeder) en gourmetten was gezellig, veel te veel in huis gehaald natuurlijk, dus koelkast ligt nog vol.

We hebben gelachen en serieuze gesprekken gehad, met name over de breuken in onze familie en hoe daar mee om te gaan. Mn moeder heeft - net als ik - ook geen contact met mn zus en jongste broer. Kom dus niet bepaald uit een happy xmas-family.

Ik ga vandaag dus kroegen en eten met vriendinnetje, maar pas rond 5, nog een lekker lummeldagje voor de boeg dus.

Pop: wow klinkt goed! De vlinders zijn dus al volop aanwezig!

WM: hoe is het? en hoe was je avond met VM?

Vleer: fijn om zon leuke roodharige jongen te ontmoeten, maar sluit mij aan bij WM haar woorden, dat heb ik ook wel eens richting jou uitgsproken..Grote markt dus in Hoogeveen :-)

Erykah: spannend dagje! Hoop dat het irl net zo leuk als virtueel. Heeft ie toevallig een dubbele naam (omdat ik ook eens paiqdate had met wat overeenkomsten) en komt ie uit Z?

Veel plezier alvast! en morgen wel alles vertellen he?

BE: hoe was jouw dagje?
Vleer, uhhhh het is nog kerst hoor, dan ga je je boom er toch nog niet uitgooien?
Mijn avondje was gezellig met VM....totdat de wijn verkeerd ging vallen :puke: Hele genante vertoning. Echt van het één op het andere moment. VM was erg lief....maar toch...voelde de volgende ochtend en gister de hele dag als we contact hadden toch een afstand voor mijn gevoel. Hij sloot vannacht dan wel weer lief af op msn toen ik hem even sprak. Weltrusten lieve Winkelmandje en noemde mij bella..... dus tsja......

Verder gister 1ste kerstdag....nee was niet leuk. Vader en moeder hebben veel ruzie de laatste tijd. Tijdens het eten ook nietszeggend. Ik voelde me er heel ongelukkig door.....

En nu 2de kerstdag helemaal alleen thuis....ik weet niet, heb een dipje.
Goedemorgen,

Zooo lekker uitgeslapen na (toch nog gezellige kerst so far....Sjonge wat een emotiedag was die 24dec. Ik liep gewoon half te huilen in de AH en al die boodschappen in huis halen terwijl ik me zo zielig voelde....pff...bij het koelvak keek ik in spiegel naar m'n wit/rode huilgezicht om te zien of er make-up was uitgelopen. Ik draaide me om en een (leuke) man zei "niets meer aan doen"...haha, zo iemand kan dan je dag maken....

Eind vd dag naar m'n ouders gereden, daar gegeten en naar de nachtmis gegaan, is een traditie en ik vind het er ook nog steeds bij horen, die kerstgedachte, het is altijd erg sfeervol, een mooie kerk en ook jongerenmis (incl. drumstel) dus niet zo zwaar. In kapelletje met ma kaarsje opsteken voor diegenen die we moeten missen. En, toen we thuiskwamen had ik een hele lieve sms van TM, toch nog....ja...wel erg blij mee.

Gisteren kwamen ouders, broer en schoonzus hier eten, we moesten allemaal een andere gang maken (ik hoofdgerecht) en we hadden lootjes getrokken. Hilarische avond, erg gezellig allemaal. En een verrassing van pa en ma, vanwege huwelijksjubileum volgend jaar willen ze ons meenemen op reis.
Miranda.....klinkt als een uiteindelijk fijne kerst

Hoe gaat hij vandaag? Nog leuke plannen?
Oh lief Wmmetje:

Hoezo voel je die afstand dan? Omdat je dat vorige x ook voelde en toen was er uiteindelijk niets aan de hand. Hebben jullie het nog gehad over o&n? of is dat misschien de reden van je onrust/depri gevoel?

En tja overgeven is op dat moment misschien wat genant, maar je kunt er later altijd om lachen..

Ik d8 trouwens dat jij met de forummers van dat andere topic iets ging doen vandaag..of vergis ik me?
Jeetje, balen WM van het ziek worden...........!!

Kon je het toilet wel halen of ging het zo over de bank...;-)

Ja vandaag dus in principe bij de ene vriendin eten en daarna met de andere stappen (waarbij die ene dan niet meegaat omdat ze moet werken) maar we moeten nog bellen....
Xen, waar zijn je olijfjes !
Miranda: zei je niets terug tegen die leuke koelvakman? (haha, denk altijd dat dat mijn voorland is, een AH-koelvakontmoeting).

herken je gevoel heel goed en dat zwelgen in zelfmedelijden is af en toe helemaal niet erg.

Fijn dat je toch nog zon leuke kerst had, iig heb je een fijne familie (in tegenstelling tot die van mij en WM bijv.),, so count ur blessings.

Wat ga je vandaag doen dan?
mn olijfjes heb ik op de gourmet gegooid
Niets meer van gehoord xenia...dus ik denk het niet. Was een idee, maar de uitwerking bleef uit geloof ik.

Ik heb het er met hem nog niet over gehad.....hij had het gister ook errug druk met werk. Misschien moet ik daar ook wel leren mee om te gaan. Ik heb gewoon nu nog niet echt "zekerheid" Want ben nog steeds niet echt zijn vriendinnetje....dus tsja.

Ik weet niet, heb gewoon een dipje, kerst was niet zoals ik mij had voorgesteld.....gister was ook gewoon erg naar bij mijn ouders.....
Wat rot WM !

Ja tuurlijk I count my blessings....en KVM, Ik geneerde me een beetje dus was zelf niet zo adrem, lachte alleen maar en hij glimlachte leuk maar liep daarna alweer snel door en ben daarna tegen heel wat mensen aan gebotst met m'n kar maar niet tegen hem helaas...
Jammer WM dat je zo in die achtbaan zit van emoties.

En eigenlijk begrijp ik het niet zo goed, want hij geeft jou geen reden om aan zijn gevoelens voor jou te twijfelen? Het is alleen wellicht dat jij nu wel meer wilt van de relatie en hij niet omdat hij net uit een relatie komt?
quote:winkelmandje schreef op 26 december 2008 @ 11:59:

Mijn avondje was gezellig met VM....totdat de wijn verkeerd ging vallen :puke: Hele genante vertoning. Echt van het één op het andere moment.

Verder gister 1ste kerstdag....nee was niet leuk. Vader en moeder hebben veel ruzie de laatste tijd. Tijdens het eten ook nietszeggend. Ik voelde me er heel ongelukkig door.....

WM, ik zou me niet zo druk maken over het verkeerd vallen van de wijn hoor, mannen zijn wel wat gewend en kan me niet voorstellen dat hij dit als een afknapper zou gaan zien. Zeker als het van het één op het andere moment kwam.

Wel klote van je ouders, ik ken dat gevoel van niks zeggen, spanning voelen en daar ben je als kind behoorlijk vatbaar voor om dat je aan te trekken. Zeker als je enigskind bent dan, dan kan je geen steun zoeken bij broers of zussen. Vervelend zeg, in ieder geval een bosje bloemen ter verlichting.
Hmm.. Xen, ik zie og steeds je oude avatar. Das raar!

Miran, ik kan me voorstellen dat je die leuke man wel kon zoenen op dat moment dat hij zei: niks meer aan doen. Fijn dat je je al wat beter voelt en dat de avond zo leuk was!

WM, knuffel!!! Tja, als de wijn verkeerd valt.. het is mijn grootste angst om ergens te moeten overgeven als je ineens misselijk bent en niet weet waar je dat moet doen. Lijkt me verschrikkelijk!

Vleer, was dus leuk bij LRM? Mooi zo! Ik begrijp wel dat WM en Xen zeggen dat je 'hopt'. Je bent namelijk elke keer erg enthousiast en dat kan ineens over zijn. Nu komt dat natuurlijk ook door de drank dat je van die enthousiaste berichtjes schrijft!, maar goed; je ziet in elk geval nog steeds de positieve kanten van mannen!

RP2 heeft me gisteren nog een heeeeeeeeel lief smsje gestuurd, dus ik ga al vlinderend de 2e kd in! Straks naar mn zus en daar vanavond eten!

Fijne dag allemaal en Erykah, succes met je zenuwen!
WM; ik vind het echt heel naar voor je! En eerlijk gezegd vind ik dat VM beetje egoistisch is (nu). Als ik jou was, en om je nog meer kutdagen te besparen, zou ik hem rechtstreeks vragen wat zijn o&n plannen zijn. Lijkt me toch een moment voor een pril stel om samen door te brengen. Als hij niet wil/kan, weet je waar je aan toe bent. Is t ook lullig, maar onzekerheid is erger. Laat hem niet het scenario van jullie 'relatie' bepalen, want het lijkt idd dat je alleeen happy bent als je m ziet of als hij je heel veel aandacht geeft. Hij zou je voldoende zekerheid moeten bieden (vooral nu zijn ex weg is) om de tijd zonder hem ook goed door te komen. Daarmee bedoel ik niet een commitment, maar dat hij jou het juiste gevoel geeft...

Jij bent er ook nog he? it takes two to tango..
Pop, doe maar ctrl-F5..
Pop wat heerlijk voor je !!

WM, ik denk dat Xenia hier een heel goed advies geeft,

Erykah, als je dit nog leest. Spannend!

Veel plezier en ben benieuwd naar je verslag !
quote:matamata schreef op 26 december 2008 @ 12:18:

[...]

WM, ik zou me niet zo druk maken over het verkeerd vallen van de wijn hoor, mannen zijn wel wat gewend en kan me niet voorstellen dat hij dit als een afknapper zou gaan zien. Zeker als het van het één op het andere moment kwam.

Wel klote van je ouders, ik ken dat gevoel van niks zeggen, spanning voelen en daar ben je als kind behoorlijk vatbaar voor om dat je aan te trekken. Zeker als je enigskind bent dan, dan kan je geen steun zoeken bij broers of zussen. Vervelend zeg, in ieder geval een bosje bloemen ter verlichting.

Het was ook echt zomaar ineens....

Maar thanks voor je lieve reply!
quote:pop1980 schreef op 26 december 2008 @ 12:19:

Miran, ik kan me voorstellen dat je die leuke man wel kon zoenen op dat moment dat hij zei: niks meer aan doen.

nou......ik geneerde me echt, want ik voelde me zooo lelijk/moe/hooofdpijn

haha, lijkt wel bridget jones....
Xenia....
Xenia nee is niet dezelfde! Geen dubbele naam en hij komt niet uit Z. Nu je het zegt, wie weet dat de paiqers onder ons paar dezelfde mannen in ons lijstje hebben hahaha.

Hij is vriend van excollega van mij, via hem ben ik op Paiq gekomen. Dat is iets van 2 jaar geleden en ik deed er amper wat mee en hebben 1 keer toen heeeel kort gechat. En vorige week had hij me bericht gestuurd en zo is het gekomen En Xenia jij hebt me geinspireerd om weer in te loggen op Paiq dus eigenlijk is het dankzij jou. Hahahaha...
Allemaal een zalige 2e kerstdag hiero !

Vleer; fijn dat het zo goed klikt met LRM ! Ik denk dat wanneer je juist het minste verwacht, het meeste kan gebeuren. To be continued zou ik zeggen

Xen; ook leuk gehad zo te lezen? En ja; familieproblemen.... ieder huisje heeft zn kruisje. Al blijft dat onzettend vreselijk klote. << ook voor jou WM. Sterkte meis !

Miran; wat een flimscene; leuke reactie van die man ! Mooi dat zoiets je dag weer kan maken he?

Ben benieuwd hoe Mozza het heeft !

Gister enorm leuk op stap geweest! Weer enorm gedanst enzo. En het leuke is......vnvd ga ik weer !!!

Ik weet niet hoe het bij jullie is. Maar hier schijnt de zon enorm !

Voor iedereen met een dipje! Just look outside !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oh en Erykah; veel plezier op je date? Was dat vandaag?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ah, Xen ctrl+F5 werkte idd!

En wat verwoord je het weer mooi over WM en VM!

Nu moet ik echt een beetje gaan opschieten!

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven