Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nog mensen die zin hebben in gourmetten vanmiddag ?

Men hele koelkast nog vol met vlees en ander voedsel
Miran: i love u! hilarisch die paaldansende kerstman. Heb m zojuist geforwarded naar mn buitenlandse vrienden (zocht nog een leuk iets om mn mail mee op te fleuren).

Ik adviseerde WM om hem wel te vragen naar o&n, omdat hij een feest heeft met vrienden die zij ook kent (tenminste, dat begreep ik). En sorry hoor, maar als hij wekelijks bij haar slaapt, lijkt t mij dat t onderwerp ex niet zo zwaar beladen is. Ik denk dat WM alle recht heeft om toch iets meer duidelijkheid te vragen, zonder zich daarmee direct afhankelijk op te stellen.

Erykah: hero!
Erykah: niet toeslaan in de gang dan he? dan zien we door de bomen het bos niet meer. Doe maar in de keuken...
Toch maar per sms

Hij gaat waarschijnlijk het niet vieren bij de vrienden die ik ken. Wel net voorgesteld dat het miss gezellig is om ergens samen te vieren.....
had ie wel gereageerd op je 1e sms?
Erykah idd gewaagd hoor!

Andere mensen kunnen hem dan wel kennen, leuk vinden e.d., gevoel kan goed zijn, maar je moet nog maar zien in het eggie....echt spannend !!

Xen, ja leuk istie he?!

WM, wat nu?
Yup....en op 2de....nu 3de sms met de vraag die ik net heb neergezet hierboven....
ohwww vreselijk dat smsen.......toch?...waarom bellen jullie elkaar niet even?
Ja, dat snap ik ook niet, Miran.....
heeft het hele huis de op kop gezet en en bedenkt zich dat t toch niet zo leuk staat en de boel maar weer terug gaat zetten

Hoe zorg ik er voor dat al die kabels er weer netjes bij gaan liggen ?

Oja tairippies
sorry durf niet te bellen
Xen en WM .. ik heb denk ik t hele O&N verhaal met VM niet helemaal goed gevolgd.. Ik dacht dat er nog helemaal niet over gesproken was. Maar t balletje was al eens opgegooid.. Dan sluit ik mij aan bij Xenia der stukje.
Ik kan niet meer stoppen met

Hij gaat het btw niet bij die vrienden vieren die ik ken.....zijn plannen zijn nog onduidelijk.

Misschien meot ik wel gewoon met VM kappen....
En daarom moet je hem JUIST bellen WM....

Je zit je allerlei dingen in je hoofd te halen die er misschien wel niet zijn? Echt, bel hem nou, dan hoor je zijn stem, interactie, veel beter dan dit, hiervan word je toch gek? Knuffel !
Wm, heeft ie je gesmst dat zn plannen onduidelijk zjn?
Ja maar nu huil ik.....dus ook niet echt handig.....
Ja
WM je hoeft helemaal niet met WM te kappen..

Maar je zou eens kunnen beginnen met zelf duidelijker te zijn door o.a hem te bellen ipv te smsen en te zeggen wat je wil. Wanneer je zelf duidelijk bent , zal de ander ook duidelijk(er) tegen jou zijn.

Maar volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken , vind VM je echt heel erg leuk.

Zelf ben je erg onzeker en wil je alle duidelijkheid en zekerheid van de wereld.. Soms blijven dingen een beetje vaagjes , maar dat maakt het ook juist weer zo spannend.

Probeer dingen in een wat positievere zin te plaatsen , krijg het gevoel dat je veel dingen omzet in negativiteit en dan maar hard weg wil rennen. Want als je hard wegrent heb je al dat *gedoe* niet.(hier zit er nog 1 die dat vaak doet in prille beginnetjes)

Ik denk zelf dat je daar even dwars doorheen moet als het niet linksom wil dan maar rechtsom.

Dikke knufff meis..
Ok lieverd, kom even tot rust en dan bel je hem later.

Misschien heeft ie idd rust en ruimte nodig nu zijn ex weg is, maar dat mag hij je wel vertellen dan..
Een man kan niet raden wat jij voelt en denkt. Je kan en mag niet van hem verwachten dat hij je nu al door en door kent. En weet wanneer jij je er niet lekker bij voelt. Dat zal je moeten aangeven.
Ik ben gewoon niet voor de liefde geschikt.....
Lieve WM....niet huilen!! Inderdaad even weer tot jezelf komen, adem in en uit ....en dan ga je hem even bellen.
Ik ben het wel met je eens hoor Vleer, maar toch vind ik wel dat WM wat meer zekerheid mag hebben, mag weten hoe hij erin staat. Nu lijkt t 'alleen de lusten..' situatie. Hij zal toch ook weten dat wm wat onzeker is, als hij om haar geeft moet ie daar ook wat rekening mee houden (vind ik).
Ik ga mijzelf even uit bed slepen en even water over mijn gezicht gooien. Even een cracker eten en dan maar even bellen. Het is alles of niets.
Xenia .. ik ben t met je eens dat ze wel iets meer zekerheid mag hebben.. Maar misschien is WM zelf ook niet erg duidelijk en neemt VM automatisch ook een onduidelijke vage houding aan.

En dat kan je doorbreken door face to face of via telefoon duidelijk tegen VM te zijn en aan geven wat je wil.. Wil hij diezelfde kant niet op , tja dan is dat heel lullig en erg vervelend. Maar wel wetende waar je dan aan toe bent.

Wil hij wel dezelfde kant op als WM maar vind hij het eng , dan kan hij in dat gesprek dat aangeven. En samen naar een evt oplossing zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven