Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
lekker Yas!

Hoe gaat het met ons grote rooie vriendje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En ik lust alles. Dat scheelt. Man vindt broccoli niks aan dus dat eten we nooit.

Nou mooi pech, ik wil volgende week broccoli, krijgt hij wel een blikje boontjes of zo.

Vrede lust ie alles gewoon wel.
IT op tv vanavond
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 18:17:

IT op tv vanavond
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lust ook alles. Heerlijk is dat.

En mijn kinderen zijn toch behoorlijk opgevoed, ondanks hun niks lustende vader. Bij 'vreemden' eten ze alles, ook als ze het niet lekker vinden, dan nemen ze gewoon wat minder. Zoon weigert alleen ten enen male zuurkool te eten, zelfs in het revalidatiecentrum gooide hij toen de kont tegen de krib . Maar dat zeg ik dan ook gewoon als we bij mensen gaan eten, dat we alles best vinden behalve zuurkool. En als wij thuis een keer zuurkool willen eten krijgt zoon gewoon broccoli
Broccoli doet het hier altijd goed. Al zolang ik me kan heugen eten wij steevast op maandag broccoli. Dat eten de kinderen veel en graag en goed. De rest van de groente kost me meer "strijd".

Even een egopost van een trotse moeder; dochter heeft vandaag haar stage geëvalueerd en afgesloten met een 9!

Wij hebben gegrilde groente met een kippedijfiletlapje.

Later nog popcorn en booze
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:sssssst schreef op 22 oktober 2016 @ 18:25:

Even een egopost van een trotse moeder; dochter heeft vandaag haar stage geëvalueerd en afgesloten met een 9!

Ah, dat is mooi! Reden voor een feestje zou ik zeggen!
quote:sssssst schreef op 22 oktober 2016 @ 18:25:

Goed bezig dat kind van jou. Ik las net ergens dat intelligentie alleen via de moeder wordt doorgegeven. Dussss high five voor jezelf
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 18:27:

[...]

Ah, dat is mooi! Reden voor een feestje zou ik zeggen!Ze komt morgen pas om of na 22.00 uur thuis, dus dat schuiven we even door naar later.
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 18:17:

IT op tv vanavond

Ik ga 'm opnemen.

20 jaar geleden vond ik 'm doodeng.
iedereen!

Wij aten aardappeltjes uit de oven, sperzieboontjes en een schnitzel. Ik lust bijna alles (terwijl ik tot ongeveer m'n 16e echt een onwijze zeur was!!), man is hier ook de kieskeurige. En net als Bridgette word ik daar wel eens kriebelig van, omdat het dus of vaak hetzelfde eten betekent, of twee varianten koken. Gelukkig kookt man zelf regelmatig.
quote:Eleonora-1 schreef op 22 oktober 2016 @ 18:31:

[...]

Ik ga 'm opnemen.

20 jaar geleden vond ik 'm doodeng.

Ik ben er twee keer aan begonnen, maar heb 'm nooit af durven kijken! Wie weet ben ik inmiddels dapper genoeg
quote:SaveAngie schreef op 22 oktober 2016 @ 18:27:

[...]

Goed bezig dat kind van jou. Ik las net ergens dat intelligentie alleen via de moeder wordt doorgegeven. Dussss high five voor jezelf Het was vooral praktijk, maar dat heeft ze inderdaad van mij. Man is meer van de theorie.
quote:Nouschi schreef op 22 oktober 2016 @ 18:20:

[...]

Daar hou jij helemaal niet van zeg je net
Wij aten kippensoep met tortelinie. Heeft man gemaakt, en was goed gelukt. Ik zat als vraagbaak op de bank want is een receptloos gerecht.
quote:-Nienke- schreef op 22 oktober 2016 @ 18:33:

[...]

Ik ben er twee keer aan begonnen, maar heb 'm nooit af durven kijken! Wie weet ben ik inmiddels dapper genoeg Had geen idee wat het was, maar die hoef ik dus niet op te nemen dan.
ik kijk naar Brigitte Kaandorp vanavond
quote:-Nienke- schreef op 22 oktober 2016 @ 18:33:

[...]

Ik ben er twee keer aan begonnen, maar heb 'm nooit af durven kijken! Wie weet ben ik inmiddels dapper genoeg Ik vind 'm fantastisch. Maar ben sowieso groot fan van King. Ik vind het bijzonder knap hoe de boeken verfilmd worden en dat het plaatje bijna altijd klopt.
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 18:40:

ik kijk naar Brigitte Kaandorp vanavond Oh ik hartje Brigitte. Ze kan trouwens echt heel mooi zingen wist je dat? Maar dat houdt ze meestal geheim
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 oktober 2016 @ 18:42:

[...]

Oh ik hartje Brigitte. Ze kan trouwens echt heel mooi zingen wist je dat? Maar dat houdt ze meestal geheim Ik vind haar zelfs leuker als ze zingt.
ik heb een van haar shows in het theater gezien en echt blauw gelegen. En ook als ze op tv is. Als ik de voorstukjes mag geloven, is het een oudere show met het zware leven
quote:Star schreef op 22 oktober 2016 @ 18:41:

[...]

Ik vind 'm fantastisch. Maar ben sowieso groot fan van King. Ik vind het bijzonder knap hoe de boeken verfilmd worden en dat het plaatje bijna altijd klopt.Eens, ben razend benieuwd naar de verfilming van de donkere toren.
quote:rosanna08 schreef op 22 oktober 2016 @ 18:51:

ik heb een van haar shows in het theater gezien en echt blauw gelegen. En ook als ze op tv is. Als ik de voorstukjes mag geloven, is het een oudere show met het zware leven

Waar komt ie op? Dan gooi ik de TV ook even aan, dat ding staat er toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven