Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
vrijdag 26 december 2008 om 15:29
vrijdag 26 december 2008 om 15:35
vrijdag 26 december 2008 om 15:38
even een eerlijke en oprecht vraag van mijn kant.
waarom denken jullie vrouwen over van alles en nog wat na wat daten aangaat.
jullie bekijken het van duizend kanten, blijven er maar over lullen.
wat dit, wat dat...en als hij dat zegt, wat betekent dat dan?
waarom doen jullie dat?
is het niet veel makkelijker en leuker als je er wat spontaner mee omgaat.
of ben ik nou die simpele vent, die het verhaal niet doorheeft.
waarom denken jullie vrouwen over van alles en nog wat na wat daten aangaat.
jullie bekijken het van duizend kanten, blijven er maar over lullen.
wat dit, wat dat...en als hij dat zegt, wat betekent dat dan?
waarom doen jullie dat?
is het niet veel makkelijker en leuker als je er wat spontaner mee omgaat.
of ben ik nou die simpele vent, die het verhaal niet doorheeft.
vrijdag 26 december 2008 om 15:49
vrijdag 26 december 2008 om 15:56
datmeenjeniet.. Sorry vind je erg irritant !
We zitten hier in een hele serieuze woordenwisseling. Proberen WM te helpen in haar onzekere periode omtrent VM.. En jij loopt hier te raaskallen over van alles en niets..
Niet erg respectvol.
Als je nou iets zinnigs toevoegt ala , maar je komt uit het niets binnenvallen , raaskalt wat in de rondte en zoals je merkt wordt dat niet zeer op prijs gesteld !
We zitten hier in een hele serieuze woordenwisseling. Proberen WM te helpen in haar onzekere periode omtrent VM.. En jij loopt hier te raaskallen over van alles en niets..
Niet erg respectvol.
Als je nou iets zinnigs toevoegt ala , maar je komt uit het niets binnenvallen , raaskalt wat in de rondte en zoals je merkt wordt dat niet zeer op prijs gesteld !
vrijdag 26 december 2008 om 16:00
Vleer het is al goed....heb mail gehad van VM.
Het ligt niet aan mij, ook niet aan ons, maar hij heeft persoonlijk niets met kerst en o&n. Dat laatste wist ik eigenlijk al Verder wil hij gewoon wat ruimte omdat hij net uit een lange relatie komt. Logisch....Moest me ook niet te druk maken zei die
Ik mag ook niet klagen eigenlijk, we hebben elke dag contact en zie hem elke week.....
Het ligt niet aan mij, ook niet aan ons, maar hij heeft persoonlijk niets met kerst en o&n. Dat laatste wist ik eigenlijk al Verder wil hij gewoon wat ruimte omdat hij net uit een lange relatie komt. Logisch....Moest me ook niet te druk maken zei die
Ik mag ook niet klagen eigenlijk, we hebben elke dag contact en zie hem elke week.....
vrijdag 26 december 2008 om 16:03
WM : zie je niet druk maken t komt allemaal goed
Zo huisje is opgeruimd .. Palmboom gaat helemaal scheef groeien en nu maar bij t raam gezet in de hoop dat ie weer rechter gaat groeien..
Straks ff paar uurtjes slapen zodat ik mij vanavond uitgerust in t feestgedruis kan storten. 25euro entree en hele avond gratis drinken en eten.. Klinkt goed.. Maar wat moet ik toch aan doen ?
Heb niets leuks meer geloof ik
Zo huisje is opgeruimd .. Palmboom gaat helemaal scheef groeien en nu maar bij t raam gezet in de hoop dat ie weer rechter gaat groeien..
Straks ff paar uurtjes slapen zodat ik mij vanavond uitgerust in t feestgedruis kan storten. 25euro entree en hele avond gratis drinken en eten.. Klinkt goed.. Maar wat moet ik toch aan doen ?
Heb niets leuks meer geloof ik
vrijdag 26 december 2008 om 16:10
Lieve meiden, allemaal een fijne 2e kerstdagavond (wat een gek woord). Ik krijg de postings van jullie effe niet mee...sorry. Ik vind het zo spannend en hoop zo dat het helemaal leuk wordt! Uiteraard breng ik verslag uit!
Miran en Xenia fijne stapavond!! Heel veel plezier.
WM gaat het weer een beetje met je? Jij ook een hele fijne avond.
Vleertje jij natuurlijk ook en alle andere singlemensen hier!
X
Miran en Xenia fijne stapavond!! Heel veel plezier.
WM gaat het weer een beetje met je? Jij ook een hele fijne avond.
Vleertje jij natuurlijk ook en alle andere singlemensen hier!
X
vrijdag 26 december 2008 om 16:35
Heb nog nix hoor, zal mn mailadres even checken wat ik hier ingevuld heb. IIg klinkt het positief allemaal, maar dat jij niet happy bent met 1x per week zien en elke dag spreken is wel een feit. Ik snap dat je weer opleeft na zon lieve mail, maar denk aan jezelf en vraag jezelf af of je dit wel trekt. Als hij nog niet toe is aan iets vasts, had ie ook niet iets met je moeten beginnen.
(sorry ik zie dergelijke situaties nooit 100 procent positief, been there done that)
Ik heb mn oorlogsoutfit aan...voel me sexyyyyyy
zwarte strakke broek in grijze laklaarzen, zwart sexy topje en groen wikkelvestje..
Wat trek jij nu aan, Vleer?
Ik ga zo lieve meiden! was weer een verslavend dagje hier!
Tot later! Allemaal veel plezier!
(sorry ik zie dergelijke situaties nooit 100 procent positief, been there done that)
Ik heb mn oorlogsoutfit aan...voel me sexyyyyyy
zwarte strakke broek in grijze laklaarzen, zwart sexy topje en groen wikkelvestje..
Wat trek jij nu aan, Vleer?
Ik ga zo lieve meiden! was weer een verslavend dagje hier!
Tot later! Allemaal veel plezier!