Het Stamcafé XXIV
zondag 23 oktober 2016 om 19:42
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2016 @ 19:35:
[...]
Die van mij zijn wel blond, maar van de vrouwelijke soort. En ze mogen niet eten met hun mond open, ik ben nogal een trut in dat soort dingen. Maar dat je dan eindelijk in je auto zit en dan nog 2 uur en 15 minuten naar huis moet rijden, dat is best jammer.
Aan de andere kant, de bossen waren vandaag schitterend en ik heb een heel zakje Haribo Picoballa voor mezelf.
O ja, wat een eind he, naar bijvoorbeeld Schiphol.
Pffffff.....
Kees heeft me van het voorjaar 'even' weggebracht toen ik naar Spanje ging.
Zat 'ie bijna vijf uur voor in de auto.
[...]
Die van mij zijn wel blond, maar van de vrouwelijke soort. En ze mogen niet eten met hun mond open, ik ben nogal een trut in dat soort dingen. Maar dat je dan eindelijk in je auto zit en dan nog 2 uur en 15 minuten naar huis moet rijden, dat is best jammer.
Aan de andere kant, de bossen waren vandaag schitterend en ik heb een heel zakje Haribo Picoballa voor mezelf.
O ja, wat een eind he, naar bijvoorbeeld Schiphol.
Pffffff.....
Kees heeft me van het voorjaar 'even' weggebracht toen ik naar Spanje ging.
Zat 'ie bijna vijf uur voor in de auto.
zondag 23 oktober 2016 om 19:42
quote:Eleonora-1 schreef op 23 oktober 2016 @ 19:38:
[...]
Gezien hoor, alle sights gezien in de buurt.
Gevangenismuseum, veenmuseum, kaboutermannetje, huifkartochteb gemaakt etc.
Die kabouterdingen vind ik echt verschrikkelijk. Vond ik als kind al. Man ging er altijd met de kinderen heen, ik voelde me altijd zwaar bedonderd daar: zoveel betalen voor afgedankte, slecht onderhouden meuk.
Ik ga meestal een provincie noordelijker dan de jouwe lekker wandelen. Jetset spotten bij het Boschhuis
[...]
Gezien hoor, alle sights gezien in de buurt.
Gevangenismuseum, veenmuseum, kaboutermannetje, huifkartochteb gemaakt etc.
Die kabouterdingen vind ik echt verschrikkelijk. Vond ik als kind al. Man ging er altijd met de kinderen heen, ik voelde me altijd zwaar bedonderd daar: zoveel betalen voor afgedankte, slecht onderhouden meuk.
Ik ga meestal een provincie noordelijker dan de jouwe lekker wandelen. Jetset spotten bij het Boschhuis
zondag 23 oktober 2016 om 19:44
Dolfje wat gaaf! Hawai is zo'n bestemming waarvan je niet vaak hoort dat Nederlanders erheen gaan. Heerlijk weer daar nu, terwijl hier de donkere dagen voor kerst vanaf volgende week gaan beginnen.
Brie, ik tel ook altijd af naar vakanties. Maar de mijne is deze week pas begonnen, dus ik hoef daarna nog maar 8 weken te tellen.
Brie, ik tel ook altijd af naar vakanties. Maar de mijne is deze week pas begonnen, dus ik hoef daarna nog maar 8 weken te tellen.
zondag 23 oktober 2016 om 19:45
zondag 23 oktober 2016 om 19:45
quote:barbaracartland schreef op 23 oktober 2016 @ 19:42:
[...]
Kabouterland moest dat zijn.
Mijn autocorrect gaat er mee aan de haal.
Dat is inderdaad een stom parkje.
Maar mijn dochter vond het fántástisch.
[...]
Maar mijn dochter vond het fántástisch.
zondag 23 oktober 2016 om 19:47
quote:Eleonora-1 schreef op 23 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
Maar mijn dochter vond het fántástisch.Kabouterland heeft een zusje in mijn dorp. Ooit heel mooi opgezet, nu een tochtig, kierig naar hol. Ik kan het niet anders formuleren.
[...]
Maar mijn dochter vond het fántástisch.Kabouterland heeft een zusje in mijn dorp. Ooit heel mooi opgezet, nu een tochtig, kierig naar hol. Ik kan het niet anders formuleren.
zondag 23 oktober 2016 om 19:49
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2016 @ 19:45:
[...]
Jazeker bestaat dat nog. Leuk hoor!
Nog steeds met die twee reuzen bij de ingang? En plaggenhutten enzo? Die hebben diepe indruk op me gemaakt toen we daar met schoolreisje waren.
Ik heb trouwens niks echt Drents gezien. Geen hunebed, geen plaggenhut, geen ja-knikkers. Wel wat frisse boerenzonen maar die hadden weer zo'n gereformeerde kop dus daar hebbie ook niks aan.
[...]
Jazeker bestaat dat nog. Leuk hoor!
Nog steeds met die twee reuzen bij de ingang? En plaggenhutten enzo? Die hebben diepe indruk op me gemaakt toen we daar met schoolreisje waren.
Ik heb trouwens niks echt Drents gezien. Geen hunebed, geen plaggenhut, geen ja-knikkers. Wel wat frisse boerenzonen maar die hadden weer zo'n gereformeerde kop dus daar hebbie ook niks aan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 23 oktober 2016 om 19:51
zondag 23 oktober 2016 om 19:52