Hulp nodig bij puzzel

27-12-2008 00:22 58 berichten
Hallo allemaal!

Ik ben bezig met een puzzel waarbij ik moet weten hoe en aantal bekende muizen heten. Ik heb ze allemaal, behalve 1! Ik had dit topic ook bij ovrig geopend maar ik kreeg de tip dat de mensen onder de pijler kinderen het misschien wel weten.

Dus bij deze het plaatje. Ik heb me suf gezocht op internet maar kan het niet vinden.

Alle reacties Link kopieren
bekende muizen ? zijn er bekende muizen dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tuurlijk! Mickey Mouse, en ehm... die muis van die tekenares van de Libelle? En ehm...die witte muis van die film.

Nou ja, ik zou het ook niet kunnen oplossen, maar muizen zat, hihi

Deze weet ik niet trouwens...
Tuurlijk zijn er Bekende muizen

De muis hierboven ken ik niet.
Haha er zijn inderdaad genoeg bekende muizen :P Zoals gezegd is er Mickey Mouse, Stuart Little, Tom en Pieter van Assepoester, Maus, Willemijn Muis etc. etc. :P

Dit ene beestje is helaas wat minder bekend :P Maar wel super dat jullie meedenken :D

......te grijs ....

Nou heten de meeste muizen " Muis " heb ik ontdekt ...... zou dat kunnen ; gewoon " Muis " ?
Op dat plaatje heb ik ook zitten studeren

Haha ja dat ge-muis kwam ik ook steeds tegen maar die kan het niet zijn, dat is ook zo irritant. Wel super dat je helpt!
Wat een muizenissen....
Het lijkt op het eerste oog een Max Velthuis plaatje ......
http://www.zoekkinderboek.nl/over/Dieren.html
Als je op eigenschappen van het plaatje klikt, zie je al 2 keer beschuit in de naam staan.

www.xs4all.nl/~willf/imag...eschuit/beschuit%2011.gif

Beschuitmuis, misschien van Bolletje? Ik ken het beest trouwens niet.
Ik heb me suf gegoogled, maar vind die bruine muis niet.....
http://www.zoekkinderboek...f69c3ef523da3dbc13ca04b18
Milo, dat met beschuit en dat adres enzo, dat is van de plek waar alle muizenplaatjes staan waar ik de naam van moest weten. Aan die link heb ik dus niks, had ik ookal geprobeerd ;)

De anderen bedankt voor de tips! Ik zal ze eens bekijken :D

Haha Toet dat had ik dus ook :P heb zoveel combinaties geprobeerd..
Is het mejouffrouw Muis van Elle van Lieshout, daar lijkt t een beetje op?

Sjonge, zit ik nu echt om 2 uur 's nachts op Google te zoeken naar een muis???
Everytime you make a typo, the errorists win.
Heey infojunk,

ja mejuffrouw muis hebben we ook op zitten kijken maar dat is em ook al niet :P

Om je laatste zin moest ik erg lachen :P Volgens mij is "muis" het nr. 1 gezochte woord van deze 2 dagen, gisteren en nu heb ik er ook al zo naar zitten googlen :P
.
Die van Lieshout heb ik ook gevonden, was het niet volgens mij. En die Geronimo volgens mij ook niet.

Ben benieuwd wat het juiste antwoord is!
Hoi Milo,

Geronimo Stilton is het inderdaad niet zoals Toet ook al zei. Ik ben ook ontzettend benieuwd wat de naam is :P Mocht ik er achter komen dan horen jullie het natuurlijk van me.

Ik hou me ook aanbevolen voor al jullie suggesties. Super dat jullie zo helpen!

Heb nu een tijdje zitten googlen op Mouse. maar ook in het engels zie ik jouw muis niet
Ha hoef ik gelukkig niet naar de zolder. ROMMEL daar.

Ik ga er nog eens over nagoogelen, morgen of zo.
Niks op prentenboek-muis , niks op kinderboek-muis , niks op muis -in-hoofrol , niks op bekende-muis , niks op ........................... mijn leven is nóg sneuér-der-der.....ik zit om 4 voor half 3 nog te Googlen .
Ik verzamel muizen en alles wat met muizen te maken heeft en "ken" dus aardig wat muizen. Deze jammer genoeg niet, heb hem ook nog nooit gezien voor zover ik me kan herinneren. (Hij is wel heeeeel lief!!!)

Heb ook boekjes met muizen en daar zal ik morgen even in kijken. Misschien dat ik hem daar tegenkom. Als ik hem vind, hoor je het van me,OK?!!

Groetjes en welterusten!!!
Bianca, op al die dingen heb ik ook zitten zoeken :P onmogelijk heh :P mocht je je hierdoor beter voelen, ik geloof dat ik vanmiddag wel bijna 3 uur lang naar die rot muis heb gegoogled :P

en ook op mouse heb ik gezocht Toet, en die is net zo hopeloos. Mocht niemand eruit komen dan zal ik eens kijken of ik het antwoord van de maker van de puzzel kan krijgen :P

Wel zo fijn dat je niet voor niks de zolder op hoeft heh milo ;)
JAAAAAAAAAAA, tuurlijk wacht ik niet tot morgen. Ben nu al aan het kijken.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven