Hulp nodig bij puzzel

zaterdag 27 december 2008 om 00:22
Hallo allemaal!
Ik ben bezig met een puzzel waarbij ik moet weten hoe en aantal bekende muizen heten. Ik heb ze allemaal, behalve 1! Ik had dit topic ook bij ovrig geopend maar ik kreeg de tip dat de mensen onder de pijler kinderen het misschien wel weten.
Dus bij deze het plaatje. Ik heb me suf gezocht op internet maar kan het niet vinden.
Ik ben bezig met een puzzel waarbij ik moet weten hoe en aantal bekende muizen heten. Ik heb ze allemaal, behalve 1! Ik had dit topic ook bij ovrig geopend maar ik kreeg de tip dat de mensen onder de pijler kinderen het misschien wel weten.
Dus bij deze het plaatje. Ik heb me suf gezocht op internet maar kan het niet vinden.

zaterdag 27 december 2008 om 01:38
http://www.zoekkinderboek.nl/over/Dieren.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 27 december 2008 om 01:39
Als je op eigenschappen van het plaatje klikt, zie je al 2 keer beschuit in de naam staan.
www.xs4all.nl/~willf/imag...eschuit/beschuit%2011.gif
Beschuitmuis, misschien van Bolletje? Ik ken het beest trouwens niet.
www.xs4all.nl/~willf/imag...eschuit/beschuit%2011.gif
Beschuitmuis, misschien van Bolletje? Ik ken het beest trouwens niet.

zaterdag 27 december 2008 om 01:57
Milo, dat met beschuit en dat adres enzo, dat is van de plek waar alle muizenplaatjes staan waar ik de naam van moest weten. Aan die link heb ik dus niks, had ik ookal geprobeerd 
De anderen bedankt voor de tips! Ik zal ze eens bekijken
Haha Toet dat had ik dus ook
heb zoveel combinaties geprobeerd..

De anderen bedankt voor de tips! Ik zal ze eens bekijken

Haha Toet dat had ik dus ook

zaterdag 27 december 2008 om 02:26
zaterdag 27 december 2008 om 02:27
Ik verzamel muizen en alles wat met muizen te maken heeft en "ken" dus aardig wat muizen. Deze jammer genoeg niet, heb hem ook nog nooit gezien voor zover ik me kan herinneren. (Hij is wel heeeeel lief!!!)
Heb ook boekjes met muizen en daar zal ik morgen even in kijken. Misschien dat ik hem daar tegenkom. Als ik hem vind, hoor je het van me,OK?!!
Groetjes en welterusten!!!
Heb ook boekjes met muizen en daar zal ik morgen even in kijken. Misschien dat ik hem daar tegenkom. Als ik hem vind, hoor je het van me,OK?!!
Groetjes en welterusten!!!

zaterdag 27 december 2008 om 02:29
Bianca, op al die dingen heb ik ook zitten zoeken
onmogelijk heh
mocht je je hierdoor beter voelen, ik geloof dat ik vanmiddag wel bijna 3 uur lang naar die rot muis heb gegoogled 
en ook op mouse heb ik gezocht Toet, en die is net zo hopeloos. Mocht niemand eruit komen dan zal ik eens kijken of ik het antwoord van de maker van de puzzel kan krijgen
Wel zo fijn dat je niet voor niks de zolder op hoeft heh milo

en ook op mouse heb ik gezocht Toet, en die is net zo hopeloos. Mocht niemand eruit komen dan zal ik eens kijken of ik het antwoord van de maker van de puzzel kan krijgen

Wel zo fijn dat je niet voor niks de zolder op hoeft heh milo