Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Nee Nijn, ik ben jurist. Ik mag zaken bij het Hof en de Raad van State zelf doen maar zaken in de Rechtbank moeten helaas met behulp van een advocaat (die ik dan precies zeg wat hij of zij moet zeggen ).
Vandaag een heerlijk productief dagje gehad: ik heb bij Loods 5 een nieuwe bank, stoelen en een vloerkleed uitgezocht.

Nu nog een nieuw bed, want ik krijg het helaas aan mijn rug door mijn huidige matras en boxspring .
je kan het niet bedenken...

Die collega/vriend appt me net wanneer ik af wil spreken. Noem ik allemaal dagen waarop hij zegt 'oww ik dacht vandaag...'

Koppijm en werken morgen maar ach je leeft maar 1 x hahaha...

Nadeel is wel dak me nu weer aan moet kleden....

Nog wat mega spontaans gedaan vandaag, zie mislukte date topic.

It's a crazy world...
Hop aankleden en gaan
Ik ga gelijk over je date lezen .
Ooh geen date, maar wel super gaaf. You rock girlfriend!
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:15:

Hop aankleden en gaan

is gebeurd... ik ga zo...

Gevolg van in het centrum wonen in combinatie met veel allochtonen, die niet aan nederlandse tijden doen is veel spontane acties ...

Gekke vent ook...
fijn trouwens dat je er weer bent Ierepier... ik miste je...

Oww van dat zingen? Ja gaaf he!! Echt dat ik dat durf! Was meteen erg therapeutisch en nodig na actie van van de week, ff helemaal iemand loslaten. (I will always love you van withney .. lekker dramatisch hihihi...)
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 19:47:

Nee Nijn, ik ben jurist. Ik mag zaken bij het Hof en de Raad van State zelf doen maar zaken in de Rechtbank moeten helaas met behulp van een advocaat (die ik dan precies zeg wat hij of zij moet zeggen ).

aha, okki ja bij rechtbank denk ik meteen aan advocaten

ooh Alice leuk hup gaan have fun darling

ik ga met een vriendin cocktails drinken ze is alleen laat wat geen verassing is
Het is fijn om weer terug te zijn Alice, maar ik ga wel drastisch snoeien in mijn forumuren, want het liep de spuigaten uit en ik heb nu ook geen tijd meer. Gewoon soms wat losse flodders dus .
Cocktails, zo zo chic hoor.

Lullig dat ze laat is maar om haar nu gelijk te verassen
nh is voor de morele steun, hahha ze is altijd laar reken er altijd 15 min als we afspreken
Ik was vroeger altijd stipt op tijd maar de laatste tijd echt hopeloos. Ik lijk wel chaotischer met de dag te worden .

Is ze ook zo'n chaoot?
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:14:

je kan het niet bedenken...

Die collega/vriend appt me net wanneer ik af wil spreken. Noem ik allemaal dagen waarop hij zegt 'oww ik dacht vandaag...'

Koppijm en werken morgen maar ach je leeft maar 1 x hahaha...

Nadeel is wel dak me nu weer aan moet kleden....

Nog wat mega spontaans gedaan vandaag, zie mislukte date topic.

It's a crazy world... Hup hup gaan!
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:41:

Het is fijn om weer terug te zijn Alice, maar ik ga wel drastisch snoeien in mijn forumuren, want het liep de spuigaten uit en ik heb nu ook geen tijd meer. Gewoon soms wat losse flodders dus .Ons niet in de steek laten he
quote:Keukenkast schreef op 23 oktober 2016 @ 21:01:

[...]

Ons niet in de steek laten he Nee zeker niet, zeurtjes united
Opstaan!!
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:41:

Het is fijn om weer terug te zijn Alice, maar ik ga wel drastisch snoeien in mijn forumuren, want het liep de spuigaten uit en ik heb nu ook geen tijd meer. Gewoon soms wat losse flodders dus .

Dat zou voor mij ook een goed idee zijn, minder forummen

Mjah heb net leuke topics lopen....

He neeee ik wil niet opstaaaaahaan... meeeehhh.... (niet rete laat geworden maar wel laat. Collega gister al geapt dat ik vandaag later ben )
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 21:09:

[...]

Nee zeker niet, zeurtjes united
Minder forummen.. hmz.. is mijn daginvulling

Wat moet ik anders doen?
hoezo minder forummen, is veels te gezellig

@ Iris mwah is ook beetje door mij gekomen ik was altijd laat dus in de loop der jaren heeft ze het een beetje overgenomen
Meuhhhh... ikke zielig...

Ik ben zelden ziek, maar voel me niet erg lekker.... niet heel erg hoor... beetje koppijn, misselijk, moe.

Hoop wel dat het morgen over is want dan ga ik eindelijk naar Inferno. (Film)

Ik kook mooi niet vandaag... geen honger...

Maak wel een soepje warm...
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:11:

Meuhhhh... ikke zielig...

Ik ben zelden ziek, maar voel me niet erg lekker.... niet heel erg hoor... beetje koppijn, misselijk, moe.

Hoop wel dat het morgen over is want dan ga ik eindelijk naar Inferno. (Film)

Ik kook mooi niet vandaag... geen honger...

Maak wel een soepje warm...

Das balen zeg! Inderdaad.. lekkere kop soep erbij. En een lekkere warme douche ofzo nemen en dan lekker op de bank met een dekentje en kop thee.

Hoop voor je dat je je morgen beter voelt
Meeehhhh geen trek in soep....

(Mn moeder zou zeggen 'oww dat hoeft ook niet, je hoeft het alleen maar op te eten ')

Ja dat hoop ik ook.... ziek zijn is stom....
Je moet ook een klein beetje eten he. Al is het maar een beschuit ofzo.

Ziek zijn is ook stom. Nog nooit het nut van ingezien, zonde van de tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven