Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
zondag 23 oktober 2016 om 20:14
je kan het niet bedenken...
Die collega/vriend appt me net wanneer ik af wil spreken. Noem ik allemaal dagen waarop hij zegt 'oww ik dacht vandaag...'
Koppijm en werken morgen maar ach je leeft maar 1 x hahaha...
Nadeel is wel dak me nu weer aan moet kleden....
Nog wat mega spontaans gedaan vandaag, zie mislukte date topic.
It's a crazy world...
Die collega/vriend appt me net wanneer ik af wil spreken. Noem ik allemaal dagen waarop hij zegt 'oww ik dacht vandaag...'
It's a crazy world...
zondag 23 oktober 2016 om 20:34
zondag 23 oktober 2016 om 20:34
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 19:47:
Nee Nijn, ik ben jurist. Ik mag zaken bij het Hof en de Raad van State zelf doen maar zaken in de Rechtbank moeten helaas met behulp van een advocaat (die ik dan precies zeg wat hij of zij moet zeggen ).
aha, okki ja bij rechtbank denk ik meteen aan advocaten
ooh Alice leuk hup gaan have fun darling
ik ga met een vriendin cocktails drinken ze is alleen laat wat geen verassing is
Nee Nijn, ik ben jurist. Ik mag zaken bij het Hof en de Raad van State zelf doen maar zaken in de Rechtbank moeten helaas met behulp van een advocaat (die ik dan precies zeg wat hij of zij moet zeggen ).
aha, okki ja bij rechtbank denk ik meteen aan advocaten
ooh Alice leuk hup gaan have fun darling
ik ga met een vriendin cocktails drinken ze is alleen laat wat geen verassing is
zondag 23 oktober 2016 om 21:00
quote:Alicemorgan82 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:14:
It's a crazy world... Hup hup gaan!
It's a crazy world... Hup hup gaan!
zondag 23 oktober 2016 om 21:01
maandag 24 oktober 2016 om 08:33
quote:iris1969 schreef op 23 oktober 2016 @ 20:41:
Het is fijn om weer terug te zijn Alice, maar ik ga wel drastisch snoeien in mijn forumuren, want het liep de spuigaten uit en ik heb nu ook geen tijd meer. Gewoon soms wat losse flodders dus .
Dat zou voor mij ook een goed idee zijn, minder forummen
Mjah heb net leuke topics lopen....
He neeee ik wil niet opstaaaaahaan... meeeehhh.... (niet rete laat geworden maar wel laat. Collega gister al geapt dat ik vandaag later ben )
Het is fijn om weer terug te zijn Alice, maar ik ga wel drastisch snoeien in mijn forumuren, want het liep de spuigaten uit en ik heb nu ook geen tijd meer. Gewoon soms wat losse flodders dus .
Dat zou voor mij ook een goed idee zijn, minder forummen
Mjah heb net leuke topics lopen....
He neeee ik wil niet opstaaaaahaan... meeeehhh.... (niet rete laat geworden maar wel laat. Collega gister al geapt dat ik vandaag later ben )
maandag 24 oktober 2016 om 18:11
maandag 24 oktober 2016 om 18:25
quote:Alicemorgan82 schreef op 24 oktober 2016 @ 18:11:
Meuhhhh... ikke zielig...
Ik ben zelden ziek, maar voel me niet erg lekker.... niet heel erg hoor... beetje koppijn, misselijk, moe.
Hoop wel dat het morgen over is want dan ga ik eindelijk naar Inferno. (Film)
Ik kook mooi niet vandaag... geen honger...
Maak wel een soepje warm...
Das balen zeg! Inderdaad.. lekkere kop soep erbij. En een lekkere warme douche ofzo nemen en dan lekker op de bank met een dekentje en kop thee.
Hoop voor je dat je je morgen beter voelt
Meuhhhh... ikke zielig...
Ik ben zelden ziek, maar voel me niet erg lekker.... niet heel erg hoor... beetje koppijn, misselijk, moe.
Hoop wel dat het morgen over is want dan ga ik eindelijk naar Inferno. (Film)
Ik kook mooi niet vandaag... geen honger...
Maak wel een soepje warm...
Das balen zeg! Inderdaad.. lekkere kop soep erbij. En een lekkere warme douche ofzo nemen en dan lekker op de bank met een dekentje en kop thee.
Hoop voor je dat je je morgen beter voelt