Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Regelmatig een heerlijke stiekeme zoen! Maar als het zo druk is als momenteel zit dat er zelfs niet in ben ik bang.... Soms zit het mee en soms zit het tegen, maar gelukkig kunnen we regelmatig even vurig zoenen op het werk en kan ik voelen hoe lekker hij dat ook vindt

Laatste keer eerste week van november...

Pfew, da's lang geleden, dan mag ik niet klagen!
Oei dat is wel heel sneaky!!! Zoenen op het werk! Wel lekker spannend. Gaaf hoor. Ben jaloers op je.....

Ja ik weet ook niet hoe ik het volhou. We zien elkaar maar 1x per maand en het zag er naar uit dat we december moesten overslaan maar gelukkig toch nog net op het randje

Je hebt zeker heel veel zin om weer aan het werk te gaan Maakt het werk wel leuk op deze manier!
Dat maakt het werk zeker wel leuk ja, haha

En mijn werk is zonder dat al leuk, kun je nagaan

Nu lekker dromen over alles wat nog komen gaat, morgen weer een lange drukke (werk)dag!
Tja, hier zit ik dan op 2e kerst 's morgens vroeg.

Het is me nu wel heel erg duidelijk. Ik ben toch verliefd geworden. Ik heb hem na de borrel vrijdag niet meer gezien en ik mis hem. Ik slaap ontzettend slecht.

Wat voor mij een week of 6 geleden als lust begonnen is is een serieuze verliefdheid geworden.

Af en toe krijg ik nog een lief smsje van hem maar ik merk nu dat ik geen 2 weken zonder hem kan.

Hoe heb ik het zover kunnen laten komen?????
stom
Dat heet menselijk DMJN... maar gut, dat kun jij natuurlijk niet weten...
Tsja het is niet zo slim. Maar gevoelens heb je nu eenmaal niet in de hand. Maar ja wat is verliefdheid he? Ik vind hem ook heel aardig, lief en zou zoooooo graag weer in z'n armen willen liggenen en met dit soort dagen zonder enig contact maken me gek. Maar ik zou mijn vriend bv nooit voor hem verlaten. Het liefst zou ik ze gewoon allebei willen maar dan wel legaal. Want steeds die smoesjes verzinnen is ook niet erg fijn.

Sterkte ermee lini hopelijk zie je hem snel weer!
Lini, verliefd worden is menselijk en heerlijk. Geniet er gewoon van en mocht je je er vervelend bij voelen...mij helpt het om afstand te nemen en veel afleiding te zoeken.
quote:stewardess schreef op 26 december 2008 @ 10:57:

Lini, verliefd worden is menselijk en heerlijk. Geniet er gewoon van en mocht je je er vervelend bij voelen...mij helpt het om afstand te nemen en veel afleiding te zoeken.Aha.... vandaar dat ik zo weinig van je hoor....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Het zal mijn straf wel zijn en zal het lijdzaam dragen maar toch even mijn verhaal kwijt. Omdat sv1 ver weg woont en we daarom elkaar heel weinig zien op zoek gegaan naar een sv voor erbij. Tijdens de eerste date niet echt een chemische reactie maar bij de tweede date tot bloedens toe geneukt. En nu zegt meneer er niet mee te kunnen doorgaan ivm schuldgevoelens naar vrouw en kids. Maar ondertussen wel op een datingsite opnieuw contact zoeken met vrouwen... Wie weet een klooster voor me waar nog plaats voor een non is?
nee geen klooster, gewoon niet zo stom zijn om op foute mannen te vallen.

neem mij
Meneer leeuw?..kunt u ons dan misschien uitleggen hoe we dan op de goede mannen kunnen vallen behalve uit bed dan ?
Sorry DMJN ik heb het er even helemaal mee gehad. Denk er zelfs over om mijn sv1 te bedanken voor zijn bewezen diensten. Het begint er op te lijken dat vroeg of laat elke man een foute man blijkt te zijn.
ja hallo moet ik alles dan voorkauwen LL

trouwens LL.........zullen jij en ik weereens neuken?

gezellig bijpraten
quote:Alina08 schreef op 26 december 2008 @ 13:03:

Sorry DMJN ik heb het er even helemaal mee gehad. Denk er zelfs over om mijn sv1 te bedanken voor zijn bewezen diensten. Het begint er op te lijken dat vroeg of laat elke man een foute man blijkt te zijn.

kijk hier baal ik altijd zo van

komen jullie een keer een foute man tegen, is gelijk elke man fout

en weet je wat zo kut is............ik ben er steeds de dupe van.

als er eentje niet fout is, dan ben ik het wel.

en doordat ik niet fout ben, vis ik steeds achter het net.

verdomme!
Als het nou één foute man was DMJN. Maar ik ben tijdens mijn zoektocht naar een sv alleen maar foute mannen tegengekomen. De enige die (nog) niet fout is ben ik hier op het forum tegengekomen maar die woont heel ver weg. Ik heb vaker dan 1 keer in de 6 weken een beurt nodig.

Waar woon jij DMJN?
Tja... maar eigenlijk weet je van tevoren dat een SV een foute man is he? (tenminste, als voor beiden geldt dat je gebonden bent). Net zoals de meeste mij ws dus een foute vrouw zouden vinden

Je weet dus waar je aan begint, en kan het (meestal) prima handelen, juist dat foute maakt hem zo lekker.
Een gebonden SV is een foute man, dat klopt. Maar na een vrijpartij zeggen dat je het de kids niet kunt aandoen en dan wel op zoek gaan naar een ander slachtoffer is wel heel erg fout.
quote:datmeenjeniet schreef op 26 december 2008 @ 13:05:

ja hallo moet ik alles dan voorkauwen LL

trouwens LL.........zullen jij en ik weereens neuken?

gezellig bijpratenJe weet toch dat ik altijd in ben voor een goed gesprek?
quote:Alina08 schreef op 26 december 2008 @ 13:52:

Een gebonden SV is een foute man, dat klopt. Maar na een vrijpartij zeggen dat je het de kids niet kunt aandoen en dan wel op zoek gaan naar een ander slachtoffer is wel heel erg fout.

das niet fout, das laf.

dan ben je geen foute man, maar een klootzak.

maar dat schept voor mij weer een opening.

ik ben toch ook veel te goed voor deze wereld, en dan met name voor de inwoners van vivaland

ik maak toch veel kilometers, dus laat maar weten waar je woont, kom ik je wel ff helpen.
Precies leeuw: het is een klootzak. En als jij die kilometers maakt heb ik wel een opening voor je.

Ben jij single en zonder kids? Heb geen zin om eerst weer suf geneukt te worden en dan te horen dat je toch wel erg veel om je vrouw en kids geeft namelijk.
Als hij aangegeven zou hebben dat hij met jou verder zou willen en dan na een goede vrijpartij zou zeggen dat hij wel erg veel om vrouw en kinderen geeft dan is het een klootzak, mee eens.

Mijn sv en ik hebben het juist na een intieme ochtend/middag over dat we elkaar geweldig vinden, maar nooit en te nimmer thuis weg zouden gaan, juist omdat we om onze eigen partners en kinderen geven.

Dus verwacht jij misschien niet te veel van hem, wat hem angst aanjaagt en dat hij daarom 'verder kijkt'? Vraag het hem anders op de man af.. weet je waar je aan toe bent.
Oroblue ik verwacht helemaal niks van hem. Ik ben single en daarmee happy, mis alleen intimiteit en sex en daarvoor zocht ik een SV. Niet met de bedoeling een relatie aan te gaan en dat weet hij ook. Krijg nu de indruk van hem dat ie even ergens zijn zaad kwijt moest en dat ik op dat moment beschikbaar was. Hem vragen gaat niet, heb na wat nietszeggende mailtjes van zijn kant hem geblokkeerd en wil in hem geen tijd en energie meer steken. Maar mijn zelfvertrouwen heeft hiermee wel een behoorlijke deuk opgelopen.
ach ja.. die dingen gebeuren nou eenmaal he.
quote:datmeenjeniet schreef op 26 december 2008 @ 13:08:

en doordat ik niet fout ben, vis ik steeds achter het net.

Dan heb ik een idee: beginnen we samen de Achter-Het-Net-Vis-Club, gaan we een prachtige pier met dito terras bouwen aan de rand van de Nieuwe Visvijver en dan mogen er alleen maar Niet Foute Mannen lid worden. Vrouwen: geen toegang.

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd ongeveer op 6 jaar uit zal komen

Naja, dat was ik toch al dusseh...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven