Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Grinnik Ingel, dronken smsjes zijn erg...

fijn dat iedereen het leuk had gister. Vleer, geen pijn gedaan verder bij het schaatsen en vriend niets overgehouden, qua kou?

Mijn verhaaltje: Mijn kinderen zijn sinds gistermiddag bij hun biopapa. Ik was met een meneer die ik alleen virtueel ken en waarmee ik de afgelopen twee maanden veel gebeld heb op stap gistere. Ik vond het héél eng want ik wil écht niks meer dan alleen gezellig op stap. Gelukkig vertelde mijn broertje dat hij ook in de stad zou zijn dus ik had met hem afgesproken rond middernacht. Eerst met die meneer naar een restaurant op zoek (leuk man, zonder reservering op tweede kerstdag! De meneer verzon een verhaaltje dat we het kerstverhaal deden, dat hij pas gister terugwas uit het buitenland ( is wel waar) en dat hij niet eerdrer wist of hij het zou halen, en dat er daarom niet gereserveerd was. Werd er speciaal een tafeltje bijgezet, helemael leuk), daar lekker gegeten en gekletst, daarna de nacht weggedanst in allerlei foute tenten. Erg gelachen. De meneer is blijven slapen - alléén slapen. En nu is ie net weg. Gelukkig, ik vind het niks, zo'n meneer in huis. Haha!
Hey Mizz Poez, naughty woman! en ons nix vertellen he? Je gaat toch niet zeggen dat die virtuele mijnheer degene is die hier binnen kwam vallen he (de stalker zeg maar)?
Nee zeker niet, die meneer ken ik eigenlijk niet. Deze meneer ken ik van L@L, maar onder ons gezegd en gezwegen, virtueel is ie wel okay, maar in het eggie vind ik 'm niks...
LaL??? maar gezellige avond gehad, dat is belanrgrijkste en je wilde toch ook even manloos door het leven..?
Ja klopt. Was heel gezellig, en manloos it will be! Mannen ... *neeschud*, doe maar even niet!
Vleer werd net gebeld door vriendin hoe t kan dat haar broek zo stinkt ? *lol*
OOh errug Vleer...
quote:Xenia66 schreef op 27 december 2008 @ 13:03:

Hey Mizz Poez, naughty woman! en ons nix vertellen he? Je gaat toch niet zeggen dat die virtuele mijnheer degene is die hier binnen kwam vallen he (de stalker zeg maar)?

das helemaal lekker zeg............ben ik hier twee keer geweest, heb ik gelijk de bijnaam van stalker.

heb al veel naar mijn kop gekregen maar dat nog nooit.

joh ben ik veel te lui voor, al dat gedoe om in de bosjes te gaan liggen enzo.

schei ff lekker uit, zeker met dit weer is dat geen optie.

maar bedankt voor het welkom heten mevr X
Ignore status aan

MissPoez ja echt erg hehehe.. we gaan straks kijken of we weer op het ijs kunnen staan.. Geloof dat er in Haaksbergen morgen geschaatst wordt .. Gaaf !!
Ga je je nog voorstellen, DMJN? of mogen we jouw lijstje invullen?
Goedemiddag,

Ik meld mij ook weer !

Leuk dat iedereen zo'n gezellige avond heeft gehad !

En Erykah??

Ik heb gezellig gegeten bij vriendin 1 met vriendin 2 en 3 en daarna met vriendin 2 lekker gedanst en gesjanst in de kroeg. Was leuk, waren om 4 uur thuis. Verder geen bijzonderheden, nergens aan blijven hangen, haha. Wel smsjes van TM die in Londen zit en kennelijk nu wel tijd heeft om aan mij te denken

heb maar even een bestelling gedaan voor als hij naar de GAP gaat

WM, ik bedoel het goed en leef met je mee maar vind het ook wel een beetje makkelijk hoe het nu weer ok is voor jou met VM. Hier op het forum heb je nu al een paar keer zo in zak en as gezeten mbt hem. Wij proberen je dan te helpen, adviseren om je onzekerheden met hem te bespreken, ik snap echt wel dat dat niet makkelijk is, maar 1 lieve mail van hem en het is weer goed. Terwijl jij toch teleurgesteld bent dat hij oud/nieuw niet bij jou is toch? En je toch nog niet echt je hart bij hem hebt gelucht? of wel?
quote:Xenia66 schreef op 27 december 2008 @ 15:11:

Ga je je nog voorstellen, DMJN? of mogen we jouw lijstje invullen?

ja dat had ik beloofd om te doen he, even voorstellen.

heb ik nu helemaal geen zin in, en ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het lijstje er uit gaat zien als jij het gaat invullen.

sorry hoor vleermuis als ik te lelijk tegen je gedaan heb.

ben nu eenmaal ( soms ) wat te bot en onbehouwen.
quote:datmeenjeniet schreef op 26 december 2008 @ 15:40:

hee LL, nee laat me even hier spelen.

sla afentoe even met een grote klauw door de kippenren, en hup daar vliegen ze allemaal weer in het gaas. ben zo weer weg, maar stelde net een serieuze vraagsorry, van dit soort teksten word ik wantrouwig. Heb geen zin om op jou te reageren als dit je insteek is. Als het grappig bedoeld is moet je dat maar zeggen, maar zo kwam je gisteren niet over.
Veel plezier met schaatsen Vleer !

Grappige actie weer vannacht....
Ik wil deze!!

Hi,

Was gezellig gister maar geen klik. De deur ging open en spanning viel meteen weg...gek he? Voor de rest wel leuke avond gehad hoor, leuk gepraat en gelachen met elkaar. Voel toch wel effe teleurstelling maar goed het is zoals het is, je kan het gevoel toch niet afdwingen dus move on. We hebben het er nog wel over gehad en hij voelde het net zo. We zullen vast nog wel afspreken want we hadden het wel gezellig.

Xenia, Misspoez, Miran en Vleer zo te lezen hebben jullie gezellige avond gehad :-)
he eryk ah alles naar wens?
Nouja een leuke avond is ook nooit weg toch Erykah!
LRM was hier ff bakkie koffie doen.. was leuk en gezellig..
Hee BM heb je nog leuke muzieklink? Ik heb gister nog wel 2 leuke cds van hem gehad... Tashas World, Giovanka en nog artieste uit Rotterdam....Sabrine Stark.
Help eens meiden;

... de kers op de taart, het neusje van de zalm, de naald inde hooiberg ... wat nog meer?
Hi all!

Ohhh wat jammer Erykah! Zo zie je maar weer he, dat er virtueel nog zon klik kan zijn en dat dan in 1 seconde weg kan zijn. Hopelijk hou je er een leuke vriendschap aan over.

Miran: klinkt als een hele leuke avond! blij voor je dat er nog spontane vriendinnen waren.

DMJN: ik heb me al heel lang geleden voorgesteld hier, moet je maar even terugscrollen! Weet niet wat je insteek is om bij ons aan te sluiten, maar mannen zijn altijd welkom, mits ze zich vrouwvvriendelijk gedragen....je hebt nog wat goed te maken dus :

Ik heb vanmiddag R gebeld, nadat hij smste met sorry, ik wil je niet somber maken...(onder andere). Hij draait de wereld dus om, hij was somber, ik moet t voelen en daarom ben ik boos.

Dat weer even haarfijn uitgelegd. Gezegd dat ie op moet houden met die kleffe smsjes (echte mannen gebruiken geen verkleinwoordjes) en mij al helemaal niet opzadelen met een schuldgevoel. Hij begrijpt dat ook en bood excuses aan. Ik heb gezegd dat ie mij mag bellen als ie zich kut voelt, want ik kan hem een spiegel voorhouden, zegt ie, maar geen wanhopige smsjes meer.

Verder had mn kat een adhd aanval, gordijnen zijn naar beneden gekomen, heb zon staalkabel. Dus net maar nieuwe kabel gekocht.. ook vaas om, maar die is nog heel. Pff wat enerverend dagje weer. Vriendinnetje kwam koffie drinken en uithuilen over vader die alcoholist is en andere famileperikelen. Die heb ik ook genoeg, dus dat schept wel een band

Nu proberen de gordijnen weer op te hangen, anders zit ik in aquarium vanavond...
leuk shirt Mizz Poez!
Sterk Xenia, goed van je.

Kusje daarvoor!
stark? ken ik niet! past die in dat rijtje?

zal zo even een muziekje opzoeken voor u

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven