Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Ja, dat is heel lastig.

Hij is er inmiddels aan gewend.

Maar het blijft surrealistisch hoor.

Zijn vader is politieagent en zegt altijd dat het hier beter is, hoe men met elkaar omgaat, de samenleving, de wetgeving, alles, maar ze blijven ook Irakees, een volk wat geweld, onderdrukking en leven met de dood nabij gewend is. Niet meer persoonlijk maar de familie wel en de familie is ondanks de afstand heel close.

Ik ben gewoon in shock over de foto's en filmpjes en dan heb ik nog niet eens het ergste gezien.

Geen woorden voor eigenlijk.
Leo

We kunnen ons niet voorstellen hoe dat moet voelen.
quote:MissMillicent schreef op 25 oktober 2016 @ 11:54:

Haha Elfje, ik ga je maar geen tips geven in jouw beuf bourginon topic. Waarom niet? Je weet nu toch hoe het niet moet?
Leo Wij mogen idd heel blij zijn dat we hier geboren zijn. Wat moet dat voor Kees lastig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier, iedereen op vakantie?

Heftig Leo, wij kunnen ons dat inderdaad gelukkig niet voorstellen.

Ik at pasta met gebakken Turkse worst en tomaten en had nog een beetje saus in de diepvries en dat er ook bij gedaan.
Kees is er heel cool onder eigenlijk, die vindt het allemaal barbaars wat daar gebeurt, hoe lief hij zijn familie ook vindt.

Ik heb geen honger, twee rijstwafels met kaas gegeten, klaar.

Mijn dochter wilde een tosti, een bruine.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 oktober 2016 @ 18:38:

Kees is er heel cool onder eigenlijk, die vindt het allemaal barbaars wat daar gebeurt, hoe lief hij zijn familie ook vindt.

Ik heb geen honger, twee rijstwafels met kaas gegeten, klaar.

Mijn dochter wilde een tosti, een bruine.

Heftig hoor, dan is ver weg ineens heel dichtbij.

Wij hadden spaghetti bolgnese. Laatste maaltje uit de vriezer. Nog zes nachtjes en dan kan ik weer op twee benen staan en zelf iets koken.
Ik had kipstoofpot op werk. Heerlijk als er voor je gekookt word

Verder hoop ik dat de pech voor mij op is na vandaag.
Heftig Leo. Ik moet er niet aan denken; voortdurend zoveel ongerustheid over familie en vrienden.

Ik had scampi's in roomsaus met pasta. En nu ben ik misselijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 25 oktober 2016 @ 10:17:

Heeft iemand van hier me op FB een vriendschapsverzoek gestuurd?

Ik ontvang er een van een mij onbekende dame met wie ik twee vrienden gemeen heb, ik dacht forumsters.

Anybody?Naj, je hebt mij al
When they go low, we go high. (M.Obama)
Leo, wat een triest verhaal van de familie van Kees. Laatste tijd sta ik er veel meer bij stil hoe goed we het hebben hier en hoe gelukkig je bent zonder noemenswaardige problemen.

Mijn middelste kind kwam mij net vertellen dat de moeder van zijn klasgenootje afgelopen zaterdag aan kanker is overleden Hij heeft me een knuffel van zeker 5 minuten gegeven en gezegd, ik hou van jou mama
quote:Eleonora-1 schreef op 25 oktober 2016 @ 10:17:

Heeft iemand van hier me op FB een vriendschapsverzoek gestuurd?

Ik ontvang er een van een mij onbekende dame met wie ik twee vrienden gemeen heb, ik dacht forumsters.

Anybody?Ik heb niet eens Facebook
Ik had stamppot zoete aardappel/knolselderij/spinazie met braadworst.
quote:Philae schreef op 25 oktober 2016 @ 19:11:

[...]

Ik heb niet eens Facebook

Ik ook niet!
Ik heb vandaag friet, frikandel en knakworst gehaald bij de friettent. Was lang geleden, maar heb smaakte best. Morgen weer gewoon koken.
Ik heb wel facebook, maar heb de indruk dat ik per dag meer advertenties zie en reacties van mensen die ik niet ken etc. etc. Wordt steeds onoverzichtelijker. En pas telkens reacties van iemand die niet mijn vriend was, dacht ik. Het duurde even voor het kwartje viel dat een lieverd haar naam had veranderd

Eigenlijk vind ik facebook nog steeds wel stom.
quote:Philae schreef op 25 oktober 2016 @ 19:11:

[...]

Ik heb niet eens Facebook Mijn hij ook niet en nu wordt mijn relatie met hem nooit echt. Ik neem het hem erg kwalijk.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 19:29:

[...]

Mijn hij ook niet en nu wordt mijn relatie met hem nooit echt. Ik neem het hem erg kwalijk.

Facebook official
Save Angie, is dat spannend: narcos? Hij staat op mijn lijstje, maar trekt me niet zo heel erg.

Ik kijk nu The Code. Tweede reeks van een serie uit Australia (nu op bbc 4) Spannende, je kunt niemand vertrouwen, zeker je overheid niet, thriller met verschillende verhaallijnen. Ik vind hem echt goed.
quote:SaveAngie schreef op 25 oktober 2016 @ 19:11:

Leo, wat een triest verhaal van de familie van Kees. Laatste tijd sta ik er veel meer bij stil hoe goed we het hebben hier en hoe gelukkig je bent zonder noemenswaardige problemen.

Mijn middelste kind kwam mij net vertellen dat de moeder van zijn klasgenootje afgelopen zaterdag aan kanker is overleden Hij heeft me een knuffel van zeker 5 minuten gegeven en gezegd, ik hou van jou mama

Wat ontzettend heftig zeg. Ook voor je zoon.

Arm kind, dat klasgenootje, tragisch, je moeder zó vroeg verliezen.

Ja, ik vind het ook tragisch wat er in Irak gebeurt. Ik snap best dat het mensen hier rauw op hun dak valt trouwens, dat deed het mij ook. Het staat allemaal zo ver bij ons vandaan maar voor anderen is het dagelijkse kost, hoe bizar is dat.
In heb wel facebook en mijn man ook maar hij liked dus gewoon nooit iets wat ik post. Ik denk tijd voor een goed gesprek. Of ik ga er een topic over openen
quote:SaveAngie schreef op 25 oktober 2016 @ 19:11:

quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 19:43:

In heb wel facebook en mijn man ook maar hij liked dus gewoon nooit iets wat ik post. Ik denk tijd voor een goed gesprek. Of ik ga er een topic over openen Als jullie maar een relatie hebben volgens fb.
Getrouwd zelfs volgens mij. Even checken
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 19:50:

Getrouwd zelfs volgens mij. Even checken Dan heb je niets te klagen. Mijn relatiestatus wordt nooit erkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven