Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, nou wordt het alleen maar mysterieuzer Compu! Nou ja, belangrijkste is dat jij lekker kunt nagenieten. Vriend zorgzaam, het gaat. Maar denk dat het hem toch zwaar is gevallen. Gisteren viel 'ie gelijk met Mare als een blok in slaap. En vanavond is 'ie naar z'n oude appartement vertrokken.
Leuk Juud, een loopfiets! Heb je er al 1 gespot?

Wij gaan w.s. een poppenhuis kado doen, even zoeken naar een mooie+betaalbare.

We hebben van de speelotheek nu een poppenhuis van Little People, Hel.
http://www.joba-ol.nl/com...fcae3a124c91d025246f9.jpg

Ik kan geen plaatjes plakken maar het is deze.

Poppenhuis is ook leuk. Mart speelt eindelijk met z'n littlepeople spullen. Hij speelt alles na wat hij beleeft dus dat is wel grappig om naar te luisteren.
Ik kan plaatjes plakken , alleen is ie nu megagroot. Weet iemand hoe ik die kan verkleinen?
Wat een stoere! Ik ken alleen de houten.

Ze kunnen er trouwens heel snel op fietsen (lopen) he!

Oeh, wat zal hij er blij mee zijn!

Heeft hij daar nog spullen dan, Hel? Tandenborstel en onderbroek?

Ik zat trouwens vandaag erg te denken aan jouw verlaten van de stad. Wij gaan in de toekomst buiten het centrum wonen en dat vind ik al een stap. Dus een bewonderenswaardige stap van je.
Hieperdepiep hoera voor Ties!

Compu zijn jullie alweer naar huizen aan het kijken?

Ja hij zal er heel snel op zijn maar dat moet ook wel want ze doen altijd wedstrijdje fietsen en met z'n driewieler (waarvan ie de trappers ook niet gebruikt) kan hij de grote meiden niet bijhouden. Hij moet natuurlijk wel een beetje indruk blijven maken op de meisjes .

Ik ga naar bed, slaap ze allemaal!
Nee, helemaal niks heeft 'ie daar meer. Maar met dat ik het tiepte stond ie aan de achterdeur te morrelen. Had zich bedacht. He better.

Is 'ie echt leuk, dat poppenhuis van LP? Speelt CG er veel mee?

Mm, ja, ik had me een jaar of twee geleden ook niet kunnen voorstellen, de stad uit. Zijn jullie allebei erg aan het centrum verknocht?
Bam, jij had toch veel van little people? Speelt Julian er tegenwoordig wel mee? Ik weet anders nog wel iemand Of heb je het al op mp vcerpatst, haha?
Ik moet erg glimlachen om hem, Hel. Hij had de neiging om naar zijn eigen plek te gaan, maar die is er niet meer! Hij moet afkicken. :-) Misschien een eigen kamer in huis creeren (geen zin in puntjes zoeken)?

Het poppenhuis is leuk, maar...te weinig poppetjes (3). Wel leuke muziekjes (of irritant haha).

Ze speelt er bijna niet mee, eigenlijk bijna met niets! Ze staat nu steeds op een nieuw Ikea krukje in de keuken en wil met alles helpen.

Wij zijn erg verknocht ja. Met een minuutje in het centrum. Maar de buurt is niet echt fijn.

Ik zal een keer op de groep uitleg geven over de huizenjacht. Op dit moment is er trouwens erg weinig op de markt.

Trusten!
Morgen!

Na aantal keren wakker vannacht werd manneke om 7 uur wakker. Warm. Hangerig Dus eerst weer tegen mij. Molletje erin en rond kwart over 9 knapte hij weer op. Nu is hij aan het spelen dus hopelijk houdt dat even aan. Denk dat het een dagje op molletjes wordt... Meisje ook spoken, last van verkoudheid en 28.000 tanden die in ene doorkomen. Vriend wel weer wat opgeknapt, maar we hebben allebei een rare buik. Ik werd gisteravond niet lekker. Voel me nu redelijk hoor. Alleen een dikke keel. Lekker binnenblijf dagje vandaag!

Hel: fijn dat jullie goed opknappen daar!

Juud: jouw berichtje op onze website is niet gelukt, is blijven hangen zie ik en ik krijg hem niet bevestigd. Moet via een mail die jij moet hebben gehad... Gave loopfiets! Ties heeft er ook een en vindt hem erg leuk hoor!
Ik had nog geen mailadres ingevuld Bridge. Maar ik zal het eens opnieuw proberen.

Beterschap voor jullie! Wij hebben ook een lekkere pyjamadag
Ooooh, ik klapte gisteren mijn laptop dicht, lief kwam beneden van de kinderen in bed leggen en ik vroeg hem een emmer mee te nemen. die zette hij neer en dat was net op tijd....

gatver

Nu gaat het weer. Ik heb vannacht gee last gehad maar lopen draaien, bah. Ben toch nog in slaap gevallen want ik werd om 10 uur wakker. Ik dacht al, wat is het stil beneden. Ik ging snel douchen enzo. Hoor ik iets op Laurens' kamer (10.15) ga ik kijken, is het de kleine mol! Tsss. En daarna kreeg hij de hik, dus ik denk dat hij ook ziek wordt.

Hel, moeilijk hoor, voor jullie. Gelukkig heeft hij zijn appartement nog... Knuffel.

Cin, wat fijn dat je 6-1 al mag!!! Mooi begin vna het nwe jaar!

Bridges, sterkte met je zieke ventje van 3 alweer!
Hieperdepiep!!! Hoera (en Julia gooit de armen in de lucht, zie het voor je!)

Ties, nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag! Zo te zien was je taart toch wel lekker . Nu lekker opknappen en een dagje fluffen.
zo, werd ik weer afgeleid door de telefoon.

Een hoop zieken hier zag ik snel: beterschap allemaal!!!

Cin, wat fijn dat er een datum staat en dat het zo lekker snel al is. Hoe sta je er nu in? Qua angst voor de operatie zelf bedoel ik? Heeft de chirurg je nog een beetje gerust weten te stellen? Het komt allemaal goed meis! Waarschijnlijk ben je straks blij dat het eindelijk weer een beetje beter met je gaat.

Amalia, lekker nachtje achter de rug dus... Maar wie had er nou gekookt?

CD, hoe gaat het nu bij jou thuis is de eerste vraag die bij me opkomt. Qua steun van je man bedoel ik dan dus. Er was een tijd dat het niet zo lekker liep allemaal, gaat dit nu beter? Ik heb toch het idee dat er nog iets anders zit achter het feit dat je niet naar de uitvaart geweest bent, klopt dat?

Hellus, fijn dat je lichamelijk de goede kant op gaat! Ik ga je deze week even uitgebreid bellen en dan spreken we gelijk even af met de kabouters in jullie nwe paleis. Die van mij wil Mare dolgraag weer zien!

Star, hoest met bekkie van je moppie? Wat minder pijnlijk hoop ik?

Ik ga even shoppen in Utrecht. Wil bepaald vest aan maar zitten geen knopen meer op dus moet nwe kopen...
Goeiemorgen!

Te laat maar niet minder gemeend: Ties van harte met je verjaardag! En Bridge en as man en Fieke natuurlijk ook van harte met jullie zoon en broertje. Zoooo cliche maar meeeeeeeeeen wat gaat het toch snel?! 3 JAAR! Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad?

Hel wist niet dat je naar het zkh moest? Plotseling begrijp ik? En Mare ook al ziek? Hoe bevalt jullie huis? Al wat gewend? En gaat t goed met vriend en jou?

Compu fijn dat je zo'n geslaagde kerst hebt gehad, waren die 20 man bij jullie?

Cin, fijn dat je nu een datum hebt! Snap dat je ertegenop ziet zeg! Hoop dat die weken voorbij vliegen en dat je gauw weer op de been bent

Wat een zieken zeg, beterschap allemaal!

Hier gaat t wel. Morgen naar de advocaat. Thuis praten we veel over hoe straks. Soms heibel, soms wel vredig. Ik probeer hier een huisje te vinden. Helaas ben ik alweer ontslagen vorige week! Echt heel klote. Lag niet aan mij maar aan de slechte tijd waar we inzitten. Fijn dat ze dat niet wat eerder bedacht hadden. Baal er natuurlijk erg van, gezien de situatie. Er is hier wel werk maar das allemaal full time.

Met de meissies gaat t goed, hoewel Shanna van de week ook errug ziek is geweest en nog niet opgeknapt is. Dinsdag en woensdag heeeeeeeeeel veel over gegeven, niet normaal. Zo zielig! Kerstdagen waren wel oke, 1e bij mijn moeder geweest met kids en broer. Man niet mee, een zorg minder. Hij is ook naar zijn fam geweest zonder mij. Tja, t is zoals het is.

Hmmm ik laat t hier ff bij. Ga wat opruimen in huis en wat spullen bijelkaar zoeken voor morgen!

Heppie sundee verder!
Balen Noos, dat je bent ontslagen. Kan je nu idd helemaal niet gebruiken.

Waarom zoek je neit een huisje in de buurt van je moeder? Ik had toch het idee dat je nou niet echt op je plekkie zat in U, of vergis ik me?

Suze!!! Halodie!

Tja, wie had er gekookt.. hmmm. Ik had 2e kerstdag wat happen gemaakt en mijn achterbuurvrouw (dat klerenwijf ) soep en sla. Maar mijn moeder heeft hetzelfde als ik, en dat zou duiden op 1e kerstdag. Toen hebben we allemaal iets gemaakt.

Ik hou het maar op het griepvirus wat over het land raast, en niet op verkeerd eten.

Gatver zeg, ik heb echt lang niet gekotst, ben er niet zo goed in zeg maar. Ik zou ook nooooit boulimia kunnen krijgen, ha ha! Of anorexia, bij welke kots je nou?
ENKA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG
Hé meiden,

Even snel, we gaan zo naar broer en schoonzus, babykamer bewonderen en blijven daar eten.

Star, ik las net over Ciara. Balen zeg.

Hel, alweer online, jeetje. Wel rustig aan doen hè?

Cin, fijn dat er een datum is geprikt. Buurvrouw van mijn ouders liep na de operatie weer als een kievit.

Nog een fijne dag meiden!
Jaaaaa Enka, gefeliciteerd!!!!

Kokos, heb je nog met je broer gesproken over dat ze zo laat wat tegen jullie hadden gezegd van de zwangerschap, of laat je het erbij?
Oh ja Enka: gefeliciteerd!!!!!!! Ook al vier je het niet vandaag, toch een fijne dag!!!!
Ooooh Hel, wat naar! Beterschap!!!!

Star, arme Ceetje (en mamma uiteraard). Beste klap is dat geweest.... Ik ga snel naar de foto´s kijken.

Bridges, beterschap voor Ties! en nog van Harte!!

Cin, een datum is wel fijn om naar toe te leven. Sterkte alvast...

Gossie, kindjes zijn en worden alweer drie jaar! En mijn kleine menneke wordt alweer één volgende week! Slik.
Aaaaah Jin, wat zijn we sentimenteel hier ha ha! Nee, gaat idd snel. Volgend jaar waaien ze al uit naar school. Gelukkig is er nog eentje thuis. Lief wil geloof ik niet aan een 3e, snik. Hier moet nog goed over gesproken worden.....
Hallo allemaal!

Ik zie dat Hel weer lekker thuis is, heerlijk hoor, wat een schrik joh! Hoe voel je je nu?

En Cin die 6 januari de operatietafel onveilig gaat maken, en dan lekker het nieuwe huis in. 2009 wordt jouw jaar!

En een voor iedereen die ziek is en een dikke felicitatie voor Enka!

Wij hadden een beetje een rotweekend, best wel stom want met Jonathan gaat het eigenlijk best fijn en dan komen de spanningen er misschien extra uit zei mijn zus, omdat de boog dan even niet gespannen staat. We hebben ook verder niks gehoord van Hugo B, dan vond ik wel jammer. Het zal wel niet gelukt zijn op de redactie. Maar ja vanmiddag met zus en neefje naar Madagascar geweest en net even in het bos gewandeld met Jonathan. Het was wel koud zeg, brrrrrrrr!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven