Het Stamcafé XXIV
donderdag 27 oktober 2016 om 12:12
Eerst spekblokjes bakken, dan reepjes vlees erbij. Dan gooi je wat je ook maar aan groente hebt, erbij. Ik doe er ook altijd wat klapper en mais, door dat maakt het wat zoetiger. Mie koken en erdoor. Op het laatst twee eieren erdoor roeren. Lekker met katjangsaus, seroendeng en natuurlijk kroepoek (mijn hemel, voordat onze kinderen dát konden uitspreken!)...
donderdag 27 oktober 2016 om 12:13
donderdag 27 oktober 2016 om 12:14
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 12:12:
Eerst spekblokjes bakken, dan reepjes vlees erbij. Dan gooi je wat je ook maar aan groente hebt, erbij. Ik doe er ook altijd wat klapper en mais, door dat maakt het wat zoetiger. Mie koken en erdoor. Op het laatst twee eieren erdoor roeren. Lekker met katjangsaus, seroendeng en natuurlijk kroepoek (mijn hemel, voordat onze kinderen dát konden uitspreken!)...Klinkt smakelijk.
Eerst spekblokjes bakken, dan reepjes vlees erbij. Dan gooi je wat je ook maar aan groente hebt, erbij. Ik doe er ook altijd wat klapper en mais, door dat maakt het wat zoetiger. Mie koken en erdoor. Op het laatst twee eieren erdoor roeren. Lekker met katjangsaus, seroendeng en natuurlijk kroepoek (mijn hemel, voordat onze kinderen dát konden uitspreken!)...Klinkt smakelijk.
donderdag 27 oktober 2016 om 12:31
donderdag 27 oktober 2016 om 12:35
donderdag 27 oktober 2016 om 12:36
quote:MissMillicent schreef op 27 oktober 2016 @ 12:29:
Hunnie, hier geen oplossing, heb net de woningbouwvereniging gebeld, maar ze vinden een pony 6-hoog op het balkon niet zo'n goed idee!
Succes met het vinden van een oplossing.
Blond, succes met het vinden van nieuwe sprekers.Wat een schijtlijsters zeg!
Hunnie, hier geen oplossing, heb net de woningbouwvereniging gebeld, maar ze vinden een pony 6-hoog op het balkon niet zo'n goed idee!
Succes met het vinden van een oplossing.
Blond, succes met het vinden van nieuwe sprekers.Wat een schijtlijsters zeg!
donderdag 27 oktober 2016 om 13:48
Ik hoop dat het lukt met de pony Hun.
Zo zijn wij vroegah aan onze 2e pony gekomen. Die was zelfs al een stukje verder in het proces want stond al bij de slager met 2 kapotte knieën na een val. De eigenaren kregen geld van de verzekering + wat vlees zou opleveren, doei pony
Die slager was mijn oom en die was niet zo dom. Zo stond dezelfde dag het dier bij ons in de stal en na een aantal weken rust deed hij het weer helemaal goed.
Jaren lang met heel veel plezier op gereden.
Zo zijn wij vroegah aan onze 2e pony gekomen. Die was zelfs al een stukje verder in het proces want stond al bij de slager met 2 kapotte knieën na een val. De eigenaren kregen geld van de verzekering + wat vlees zou opleveren, doei pony
Die slager was mijn oom en die was niet zo dom. Zo stond dezelfde dag het dier bij ons in de stal en na een aantal weken rust deed hij het weer helemaal goed.
Jaren lang met heel veel plezier op gereden.