Entertainment alle pijlers

The voice 2016

21-10-2016 19:24 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nog geen topic vinden. Wie kijkt er vanavond?

Ben wel benieuwd hoe Waylon het doet als jury. Denk dat hij best streng is
quote:nimmie2007 schreef op 28 oktober 2016 @ 21:45:

[...]

Volgens mij is het die gast die tweede werd bij dat musucalprogramma op zoek naar "joseph en de tovermantel" of zoiets...Freek won toen

De titel is me niet meer bij gebleven...hij wel.Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sabeltandcavia schreef op 28 oktober 2016 @ 21:52:

Volgens mij is het slimmer om voor Guus te kiezen. Niemand wil hem dus maak je meer kans tussen de overschotjes om wat verder in de wedstrijd te komen.Klopt + dat je nog eens in een stadion kunt optreden.
Ik vind het niet super.
Ah dit vind ik wel lief
Volgens man ben ik te negatief , of ik ook iets positiefs over 1 van de deelnemers kan zeggen.
Ah, dat was leuk met Ali
Only dead fish go with the flow.
Ik had eerst niet eens door dat ze Nederlands zong, zo onduidelijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Leuke liedkeuze.
Ik vind hier dingen van.
Vriendlief hier is nog negatiever dan ik haha
quote:avianflu schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Volgens man ben ik te negatief , of ik ook iets positiefs over 1 van de deelnemers kan zeggen.Daarom zit ik hier Ik krijg dat ook altijd van man te horen.
quote:sannennas schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Ah, dat was leuk met Ali+1
quote:avianflu schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Volgens man ben ik te negatief , of ik ook iets positiefs over 1 van de deelnemers kan zeggen.Jouw man is gewoon te positief of doof dat kan natuurlijk ook Jij hebt gewoon smaak.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Waylon zoekt de Heilige Graal. Lijkt me ook echt zo'n vent die helemaal verliefd wordt, maar dan na 3 dagen teleurgesteld is omdat iemand niet perfect blijkt te zijn. Maar wellicht denk ik er te veel over na.
Lichtelijk vals. Jury is dovig.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Wat een bijzonder elfje is dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lucifer1983 schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Vriendlief hier is nog negatiever dan ik haha

Volgens mij is het slimmer om voor Guus te kiezen. Niemand wil hem dus maak je meer kans tussen de overschotjes om wat verder in de wedstrijd te komen.
quote:Mutsje78 schreef op 28 oktober 2016 @ 21:56:

Lichtelijk vals. Jury is dovig.Alle fans van Ali zijn dat ook hoor. Ik snap echt niet wat hij nou goed kan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Volgens mij is het slimmer om voor Guus te kiezen. Niemand wil hem dus maak je meer kans tussen de overschotjes om wat verder in de wedstrijd te komen.Yup
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lucifer1983 schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Vriendlief hier is nog negatiever dan ik haha Hier ook.
Ze is slimmer dan men zou vermoeden.
Nou, heeft Guus ook iemand.
Ik vond er niks aan.
Ja Martijn haal het zielige verhaal er maar weer bij.
quote:sannennas schreef op 28 oktober 2016 @ 21:55:

Ah, dat was leuk met Alilekker "spontaan" hoor, zij wilde vast iets van aretha franklin en dan moet ze deze draak zingen omdat ali ook even moet laten zien dat hij kan praten in een ritme

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven