zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
vrijdag 28 oktober 2016 om 17:38
Ik zou wel heel graag, wanneer mogelijk thuis willen bevallen. Wij wonen straks ongeveer 5 min rijden van het ziekenhuis vandaan.
Maar goed ik weet niet of ik dat de meest doorslag gevende reden vind. Heeft meer met gevoel te maken denk ik.
babyname app lijkt mij ook leuk. Maar daar wacht ik nog maar even mee. Vriend zie me daar nog niet mee aankomen denk ik.
Maar goed ik weet niet of ik dat de meest doorslag gevende reden vind. Heeft meer met gevoel te maken denk ik.
babyname app lijkt mij ook leuk. Maar daar wacht ik nog maar even mee. Vriend zie me daar nog niet mee aankomen denk ik.
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:50
Ik wil eigenlijk heel graag thuis bevallen. Maar ergens lijkt het mij heel fijn om ook artsen in de buurt te hebben als er iets mis gaat. De stress van alsnog naar het ziekenhuis gaan lijkt me echt verschrikkelijk! dus ik weet het niet zo goed. Ik ga me iniedergeval wel heel goed verzekeren ook voor ziekenhuis bevalling, zodat ik wel de keus blijf houden! verder neem ik sowieso dit jaar een hele goede verzekering met veel fisio therapie ook! Door wat lichamelijke mankementen heb ik meer kans op bekken instabiliteit etc. Dus iets om over vooruit te denken !
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:53
Mijn vriend kwam gisteren ineens met de vraag wat ik van een bepaalde naam vond... Schrok daar op positieve manier best wel van, hij is dus blijkbaar ook al over namen aan het nadenken.. Vandaag heb ik helaas weer een baby-obsessiedag (en dan begint one born every minute ook ineens weer ) en dan heeft hij het er absoluut niet over... heel apart
vrijdag 28 oktober 2016 om 19:08
@Koekiemonster, wat leuk dat hij je op een positieve manier heeft verrast.
@kaartje, apart dat hij er niets over zegt als jij erover begint. Maar daarintegen wel leuk, dat hij er soms zelf over begint.
Dat van mij is nog niet zo. Waarschijnlijk zal dat wel zo zijn zodra hij weet dat er echt een zwangerschap is. Hij is echt een type, eerst zien, dan geloven!
@kaartje, apart dat hij er niets over zegt als jij erover begint. Maar daarintegen wel leuk, dat hij er soms zelf over begint.
Dat van mij is nog niet zo. Waarschijnlijk zal dat wel zo zijn zodra hij weet dat er echt een zwangerschap is. Hij is echt een type, eerst zien, dan geloven!
zaterdag 29 oktober 2016 om 09:57
@ashykla ja het staat er misschien niet zo goed omschreven. Ik bedoel meer als ik veel over baby's praat heeft mijn vriend niet zo'n behoefte om er serieus over te praten.Wanneer ik het onderwerp een tijdje niet aansnijd wil hij dat wel. Ook als ik er om vraag.
Maar doe ik het een dag later dan nog eens dan heeft hij echt zoiets van dit hebben we gisteren ook besproken en mijn antwoorden blijven hetzelfde.
Maar doe ik het een dag later dan nog eens dan heeft hij echt zoiets van dit hebben we gisteren ook besproken en mijn antwoorden blijven hetzelfde.
zaterdag 29 oktober 2016 om 10:03
Ohh wat kunnen die mannen soms toch allemaal hetzelfde zijn! Daarom is dit forum zo'n fijne uitlaatklep. Kunnen we toch alles bespreken wat we willen zonder dat ze er last van hebben Hier ook zo'n exemplaar die pas over namen e.d. wil nadenken wanneer het zo ver is. Al moet ik zeggen dat het nu bij een tweede al iets beter gaat haha. Sowieso vind ik het leuk dat van hem de pil een paar maanden geleden al wel weg mocht maar dat ikzelf graag nog even wilde wachten. Geeft in ieder geval aan dat hij er klaar voor is 
Oehh wat goed dat je het noemt dat one born every minute weer is begonnen koekiemonster! Vind ik altijd geweldig om te kijken!
Oehh wat goed dat je het noemt dat one born every minute weer is begonnen koekiemonster! Vind ik altijd geweldig om te kijken!
zaterdag 29 oktober 2016 om 10:47
Hmm.. Bij deze ben ik vanaf vandaag gestopt met de pil. Heb nog 2 pillen maar heb nu ineens een doorbraakbloeding. Dus ik stop nu maar, anders slik ik nog 2 pillen en ben ik volgende week nog een keer ongesteld en daar heb ik geen zin in.
Alleen een beetje lastig om m'n NOD te bepalen. Maargoed dat is het een eerste ronde sowieso natuurlijk aangezien ik nog niet weet wat mijn cyclus gaat zijn. Ik zet hem maar op 30 november, uitgaande van een cyclus van 30 dagen (Had ik bij eerste kindje ook in t begin) plus 2 dagen extra 'voor de zekerheid'.
Maar dan is het nu dus officieel! We zijn begonnen
Alleen een beetje lastig om m'n NOD te bepalen. Maargoed dat is het een eerste ronde sowieso natuurlijk aangezien ik nog niet weet wat mijn cyclus gaat zijn. Ik zet hem maar op 30 november, uitgaande van een cyclus van 30 dagen (Had ik bij eerste kindje ook in t begin) plus 2 dagen extra 'voor de zekerheid'.
Maar dan is het nu dus officieel! We zijn begonnen
zaterdag 29 oktober 2016 om 12:01
Oh Yes spannend Ri88!!! Bijna starten! Lijkt me alleen al heerlijk om te stoppen met AC (in ons geval condooms). Klinkt misschien heel stom maar ik hoop stiekem dat het niet ronde 1 raak is wanneer we beginnen. Want vorige keer daalde mijn libido enorm snel toen ik zwanger was. Maar zo voel ik het nu, is vast anders wanneer we echt beginnen, dan wil je gewoon zwanger worden natuurlijk.
zaterdag 29 oktober 2016 om 12:05
Ik kan me er iets bij voorstellen Vlammetje!
Jouw libido was dus ook heel laag? Bij mij was het inderdaad ook om van te janken.
Is overigens daarna ook niet meer zo hoog geworden als voor m'n zwangerschap. Dus vriend zal wel blij zijn dat we weer gaan starten, dan willen we allebei weer vaker seks haha
Jouw libido was dus ook heel laag? Bij mij was het inderdaad ook om van te janken.
Is overigens daarna ook niet meer zo hoog geworden als voor m'n zwangerschap. Dus vriend zal wel blij zijn dat we weer gaan starten, dan willen we allebei weer vaker seks haha
zaterdag 29 oktober 2016 om 14:58
zaterdag 29 oktober 2016 om 16:37
@ri88, ik merk heel goed mijn vruchtbare periode, heb dan veel meer zin. Maar dat komt vooral omdat ik niet aan de pil ofzo ben, dat is echt heel slecht voor mijn libido. En ja tijdens de hele zwangerschap een stuk lager geweest, had echt bijna nooit zin. Dus ik hoop voor mijn lieve man dat het even duurt voordat het raak is ????????
zaterdag 29 oktober 2016 om 22:09
Hopelijk bij mij ook zo dat m'n libido in ieder geval rond de eisprong weer omhoog gaat. Fijn dat het bij jou wel zo is vlammetje!
Haha JBL je weet dus wat je deze keer dagelijks moet doen vanaf de 37wk ongeveer Zal je je man vast erg blij mee maken haha.
Lalameme, de vorige keer was het de 2e ronde raak maar dat werd een miskraam. In de ronde daarna was ik weer gelijk zwanger en daar is ons zoontje uit geboren.
En fijn dat jouw libido ook weer terug is! Kan me voorstellen dat je dan niet graag weer terug wil aan de pil. Wat zou dan jouw voorkeur voor een alternatieve ac zijn? Altijd condooms lijkt mij namelijk ook niks.
Haha JBL je weet dus wat je deze keer dagelijks moet doen vanaf de 37wk ongeveer Zal je je man vast erg blij mee maken haha.
Lalameme, de vorige keer was het de 2e ronde raak maar dat werd een miskraam. In de ronde daarna was ik weer gelijk zwanger en daar is ons zoontje uit geboren.
En fijn dat jouw libido ook weer terug is! Kan me voorstellen dat je dan niet graag weer terug wil aan de pil. Wat zou dan jouw voorkeur voor een alternatieve ac zijn? Altijd condooms lijkt mij namelijk ook niks.