Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Yep.. nachtdienst gehad en het was verrekte koud op de gangen.. Op kantoor van de afdeling gaat gewoon om 23 a 24uur de verwarming uit !!!!! Om 5uur smorgens springt ie pas aan..

Dat wordt vanavond geen wit zusterpakkie aandoen maar spijkerbroek met dikke trui..

Ga nu ff snel douchen, tanken en sigaretten halen tis op en dan wordt ik altijd beetje onrustig als er geen sigaretten in huis meer zijn haha
Kusjekroel voor LM. Je bent echt leuk, en hij is een oen! Toevallig!
Zo is oliebollenmeisje weer....wij zijn idd goed uit de AD gekomen! Met een 8!

Ik ruik nu naar oliebollen dus ik stink Dus ga eerst even douchen

Ik ga zo even reageren op iedereen....maar wil eerst zeggen, ik zie VM weer vanavond. Voor de eerste keer dat ik hem in 1 week 2 keer zie!

Ik heb dus bijna hele dag in bed gelegen - onder het mom van uitzieken, maar stiekum dus geen zin om er uit te komen -. Net ff gebankiert, paar mensen gebeld en nu ff forummen dus.

WM: fijn dat je hem ziet. Surprisesurprise dus, of wist je het allang? Ga je nog wat aankaarten?

LM: wat een hufter zeg, zijn geen woorden voor! Al heb je geen bereik, je telefoonlijst is altijd beschikbaar natuurlijk. Echt heel lullig voor je, harde les maar time to move on dus! Veel sterkte lieverd!

Ingelke: al iets gehoord?

BE: haha, vind het wel grappig eigenlijk, zolang je er niemand mee kwetst natuurlijk. Toch 3 bezette avonden voor de boeg! Hoop dat je prinses er tussen zit!
http://nl.youtube.com/watch?v=dWvw6ZpK1j4
Is Erykah al langsgeweest??
Mooi nummer, Vleer!
Nee wist het net pas, net voordat ik jullie op de hoogte ging stellen......... weet niet of ik wat ga aankaarten. Ik bedoel het is al weer heel wat nieuws dat ik hem vanavond zie en dus voor de 2de keer in de week. Ik heb hem zijn mail ook beantwoord, dat hij ook rekening moet houden met mij, dat ik ook bevestiging nodig heb etc. Misschien hebben het er wel over maar ga het zeker niet te zwaar maken.

LM: Jeetje wat naar, echt die man is jouw niet waard! Ik snap dat het moeilijk is, maar vanuit hier een hele grote knuff en sterkte!

BE: Lekker bezig, 3 dates Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Leuk Blue eyes....

Xenia..Heerlijk he zo'n bed dagje! Voel je je verder wel goed?

Pop...veel plezier met RP2!! Maar dat gaat zeker lukken!

Indi....ik ben benieuwd hoe het verder gaat met je rp avonturen!!
WM .. heb eigenlijk dezelfde vraag als Xenia .. Ga je nog dingen aankaarten bij VM ?

LM : strange hoor dat ie niets van zich laat horen. Oke de kerstdagen zit ie bij fam en vrienden.. Maar dit is gewoon weekend en had ie best wat van zich kunnen laten horen.

Je staat duidelijk niet in prioriteitenlijstje.. Lul de behanger !
19.00 natuurijs schaatsen in haaksbergen.. Jammer dat Veenoord de primeur niet heeft
Vleer zie vorige post....
Hee Xenia...ik heb hetzelfde als jij gedaan. Lig al de hele dag op de bank onder een dekbed. Ik ben niet in best humeur eigenlijk. Feestje was niets aan gister, baal ik alweer dat ik gegaan ben want ik had van tevoren al gevoel dat niet veel was.

Voel je je wel wat beter Xenia?
Ik ga vette patat eten vanavond bij een vriendin.

Fijne avond allemaal en tot later
WM; ik vind het heel fijn voor je hoor, dat je hem straks weer ziet en wil je humeur ook niet verpesten, maar ik vind wel dat je je erg door hem laat leiden en hem het scenario laat bepalen. Je wilt t niet verpesten door te veel te praten, moeilijke onderwerpen aan te snijden etc. maar eigenlijk doe je jezelf daarmee te kort. Want je zit wel met zijn afstandelijkheid, dat hij geen o&n wil vieren etc.

Waarom zeg je niet een keer nee tegen hem?
dank jullie wel, word eigenlijk alleen maar verdrietiger als ik erover nadenk (zal er ook wel aan liggen dat ik ziekjes ben)

WM, leuk een 2e afspraak in 1 week!

Xenia, ben je ook ziek of gewoon lekker lui?!

Erykah, jammer van het feestje. Waarom ben je niet happy nu?
Hallo!

@WM: Oliebollenlucht al weg gewassen? Was het erg druk? Leuk dat je VM vanavond ziet! Veel plezier..

Op RP gaat het wel goed. Had 14 reacties toen ik inlogde vanmorgen..en de hele dag kwam er wel het een en ander binnen..

@Erykah en Xenia: Lekker zo'n dagje in bed! Heb ook vrij lang in pyjama gelopen, maar ben toch maar aan gaan kleden en even naar buiten gegaan.

Knuf voor Erykah. .misschien helpt het tegen je slechte humeur...

Ik heb net andijviestamppot gemaakt voor een heel weeshuis, dus als er nog iemand een bakje wil???
LM; denk je dat je kunt leven met de antwoorden die je nu hebt gekregen van hem via de mail?

Ben stiekum meer lui dan ziek...gewoon baaldagje net als Erykah..mail wel heel gezellig met die man van Paiq trouwens. Heel lief dat hij bewust geen vragen zet in zn mail, om mij niet te pushen te antwoorden. Maar als ik terugmail, zit er ie er gelijk bovenop. 1 maart is ie de eerste denk ik!

En verder, zo aan het eind van het jaar, toch wat emo herinneringen enzo, met name aan mijn Grote liefde (de allergrootste), die ik al 5,5 jaar niet gezien heb. Gelukkig dat ik geen tel.nr. en mail meer van hem heb, woont ook in buitenland (nee niet Griekenland, maar hij is wel half-Grieks)
Ik moet nog stimpstamp maken Indi! maar helemaal geen zin, lees: nog steeds in hangmodus....
@WM - Xenia haalt de woorden uit mijn mond en vingers..

@LM - leuk is het niet nee !! Dikke knufff , gewoon erg jammer dat hij nu zo doet.. Verheug je je ergens op , verwachting van hem weer zien en te spreken.. Hoor je niets.. grr zou ik ook heel verdrietig van worden.

@Ery- lekker vette hap , af en toe mag dat best have fun
Indi lekker .. doe maar in een bakkie eet ik t vannacht wel op in de nachtdienst
Zal ik het dan even komen brengen, Xenia??

Vleer..bakje staat klaar. Ik heb zelf ook nog een bakje voor in de vriezer...hoezo ik kook teveel eten
Xenia, de antwoorden die ik heb gekregen via de mail voelen op deze manier niet meer zo oprecht als ze leken. Krijg daar nu een raar gevoel bij, en ook het hele verhaal over hoe speciaal ik wel niet voor hem ben geweest en nog steeds ben. Ik ben op dit moment wel erg boos, en sta ook niet voor mezelf in als hij straks wel voor de deur staat... (zal niet fysiek worden hoor maar hij haalt wel weer veel woede & verdriet in me naar boven). Heb er ook over gedacht hem te mailen dat het voor mij niet meer hoeft om af te spreken, maar de vraag is of hij die dus leest.

Tja zo werkt dat altijd he rond deze tijd van het jaar... je gaat je leventje nog eens extra evalueren... misschien ook dat ik daarom niet heel erg dol ben op deze periode. Jammer dat het voor jou niet positief heeft uitgepakt met je grote liefde, Xen!

Maar nu leuk mailcontact dus?
Ik ga niet het hele verhaal rond GL (grote liefde) hier neerzetten hoor, zou boek worden (alhoewel we elkaar eigenlijk maar 3-4 x gezien hebben, ja heeel raar). Maar hij was de enige man in mijn hele (best wel lange dus) leven, bij wie ik op slag verliefd was (en hij dus ook bleek achteraf). 1 handdruk en DE HEMELZONSTERRENMAAN. En dat je weet dat t niet lust is, maar liefde..

We kenden elkaar van een forum (over Griekenland) en ik dacht dat het een 60jarige man zou zijn of zo. De klik in discussies en gesprekken was er dus al, en toen ik hem zag en hij een woest aantrekkelijke Ben Affleck lookalike bleek te zijn...

Ik hoop echt dat ik dat nog eens mee mag maken, alhoewel ik toch bang ben dat zoiets once in a lifetime is..
Tnx Vleer! Ja onbewust heeft hij toch weer bepaalde verwachtingen gecreeerd, en wederom word ik teleurgesteld, terwijl ik me nog zó had voorgenomen dit niet meer te laten gebeuren.

Succes met je nachtdienst!
Wij konden door onze persoonlijke (leef)omstandigheden niet bij elkaar zijn, het is dus niet aan geweest en ook niet uit dus. De situatie was te moeilijk en onze gevoelens te heftig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven