Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 28 december 2008 om 19:08
Omdat ik iemand ben Xenia, die niet zo snel nee zegt. Dat heeft niet alleen met VM te maken....maar dat heb ik met allees. Ik denk daar niet bij na. Het kost mij meer moeite om tegen iemand (dus ook VM) nee te zeggen dan dat ik ja zeg.
Dat is misschien ook wel mijn makke. Ik kan geen nee zeggen. Ik heb het er toevallig met mijn moeder net over gehad. Dat wij (mijn moeder heeft er ook last van) nooit nee kunnen zeggen, alles altijd goed vinden en leuk, gezellig etc. Maar dat wij daarmee soms wel eens tegen de lamp aan lopen. Want niet iedereen is zo.....
Indi...Lekker hoor, ik heb net hele kom met pasta,kip, pesto en cherrytomaatjes op. Heb eigenlijk teveel op, ben een beetje misselijk!
Xenia...jeetje, wat is dat toch altijd het einde van het jaar. Ik snap je gevoel goed hoor. Hoop dat je je snel wat vrolijker voelt!
LM....Beterschap...en sterkte nogmaals.
Erykah...Mmmm lekker hoor een vette hap! Hoop dat je een beetje opknapt bij je vriendin!
Dat is misschien ook wel mijn makke. Ik kan geen nee zeggen. Ik heb het er toevallig met mijn moeder net over gehad. Dat wij (mijn moeder heeft er ook last van) nooit nee kunnen zeggen, alles altijd goed vinden en leuk, gezellig etc. Maar dat wij daarmee soms wel eens tegen de lamp aan lopen. Want niet iedereen is zo.....
Indi...Lekker hoor, ik heb net hele kom met pasta,kip, pesto en cherrytomaatjes op. Heb eigenlijk teveel op, ben een beetje misselijk!
Xenia...jeetje, wat is dat toch altijd het einde van het jaar. Ik snap je gevoel goed hoor. Hoop dat je je snel wat vrolijker voelt!
LM....Beterschap...en sterkte nogmaals.
Erykah...Mmmm lekker hoor een vette hap! Hoop dat je een beetje opknapt bij je vriendin!
zondag 28 december 2008 om 19:12
zondag 28 december 2008 om 19:16
Een jaar na de ontmoeting heb ik m weer gezien en toen is alles verwoord zeg maar..hij heeft mij laatste zetje gegeven om einde aan mn relatie te maken (niet voor hemzelf, maar omdat mn ex mij niet verdiende en zo was t ook). We hebben toen 1 avond en nacht samen doorgebracht en daarna besloten om t daarbij te laten, omdat we beiden lange afstandsrelatie niet zouden aankunnen en ik pas uit 9-jarige relatie was.
zondag 28 december 2008 om 19:22
en t grappige was dat mn ex - heel lang na onze breuk- zei dat hij t moment dat ik GL ontmoette (hij was daar ook bij nl.) wist dat hij mij kwijt zou raken, hij zag wat er gebeurde tussen ons. Niet helemaal waar, want ik ben niet bij hem weggegaan vanwege GL, Gl heeft mij alleen t laatste zetje gegeven (een jaar na die ontmoeting dus).
Nu hou ik op met mn memories verhaal hoor (of zal ik me daarvoor opgeven?)
Nu hou ik op met mn memories verhaal hoor (of zal ik me daarvoor opgeven?)
zondag 28 december 2008 om 19:29
I know...ik zie namelijk niet alles terug wat ik doe voor mensen. Tuurlijk is het niet altijd voor wat hoort wat, maar ja het is een gevoel.....
Daarom vind ik het ook heel moeilijk om tegen VM nee te zeggen, te meer ook omdat ik het heel fijn vindt als we samen zijn.
Ik snap jouw reactie ook wel hoor Xenia.....maar het is zo moeilijk...
Daarom vind ik het ook heel moeilijk om tegen VM nee te zeggen, te meer ook omdat ik het heel fijn vindt als we samen zijn.
Ik snap jouw reactie ook wel hoor Xenia.....maar het is zo moeilijk...
zondag 28 december 2008 om 19:32
ik heb hier maar een fractie verteld, maar het blijft een bijzonder verhaal. Hij ging ook eerder weg (was op vakantie op mijn eiland zeg maar), omdat hij niet meer voor zichzelf instond (mn ex vermoorden en mij ontvoeren
en ik suffe trien dacht dat het alleen van mijn kant was, omdat ik me niet kon voorstellen dat zo iemand mij leuk zou vinden. En daarnaast ben ik zo trouw als een hond in relaties.
Heb m in augustus 2002 ontmoet, in juli 2003 weer (in Ned. we onderhielden vriendschapeplijk emailcontact en zouden lunchafspraak maken) toen was daar dus de openbaring zeg maar. en sindsdien niet meer gezien/gesproken dus op wat sms en mailcontact na juli 2003 na.
Heb m in augustus 2002 ontmoet, in juli 2003 weer (in Ned. we onderhielden vriendschapeplijk emailcontact en zouden lunchafspraak maken) toen was daar dus de openbaring zeg maar. en sindsdien niet meer gezien/gesproken dus op wat sms en mailcontact na juli 2003 na.
zondag 28 december 2008 om 19:32
zondag 28 december 2008 om 19:45
Xen; wat een verhaal indd.
Een klein hersenspinsel wat hier opsteekt: je zegt 'het was de liefde van mijn leven omdat het enorme liefde op het eerste gezicht was'. Kan er dan nu niet meer een liefde van je leven zijn, als je daar niet op het eerste moment verliefd op wordt?
Ingel gaat vnvd met twee vriendinnetjes bankhangen.
Deze week twee dagen werken en dan 5 (!) vrij .
Een klein hersenspinsel wat hier opsteekt: je zegt 'het was de liefde van mijn leven omdat het enorme liefde op het eerste gezicht was'. Kan er dan nu niet meer een liefde van je leven zijn, als je daar niet op het eerste moment verliefd op wordt?
Ingel gaat vnvd met twee vriendinnetjes bankhangen.
Deze week twee dagen werken en dan 5 (!) vrij .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 28 december 2008 om 19:49