Zalig zondagtopic

30-10-2016 11:06 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.

Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.

Wat zijn jouw plannen vandaag?

Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?

Ga je iets speciaals doen of lekker niks?

Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
Google heeft een Halloween spelletje. Damn

Ik moet het einde halen
quote:Daremanda schreef op 30 oktober 2016 @ 13:55:

Ik moet nu eigenlijk aan school werken maar ben met mijn zus aan het what's appen en serie aan het kijken. Ik heb echt even geen zin. Werkontwijkend gedrag. Heb ik ook last van
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 14:07:

Ik moet het einde halen Waar kan ik dat vinden?
Gewoon op je google homepage. Ik kom met touchpad op de laptop voorlopig tot lever 3 en 19000 punten.
Oke zal eens kijken.
Ik ben tot level 4 gekomen
HA!!

Volgens mij heb ik hem uit!

63860 punten.
Ja ik heb hem ook uitgespeeld. Helemaal vol adrenaline figuurtjes tekenen hahaha
Hier niks bijzonders, gewoon lekker rommelen, wasje draaien, radio aan en wat foto's gemaakt van dingen en op FB ruil- en verkooppagina gezet. En ben de hele dag al aan het snoepen, zelfschep en schuimpjes van Kruidvat. Straks van m'n eten nog een foto maken voor een andere FB pagina.
Beide FB dingen gelijk al gereserveerd voor iemand. Leuk!
Lekker!

Ik had gisteren iemand die iets op kwam halen, tussen 1 en 2.

Om half 3 moest ik weg en had ik niemand gezien, dus ik stuurde een berichtje dat ik helaas niemand gezien had en dat ik nu vertrok.

Man was toevallig nog wel thuis. Kwart over drie staat er iemand voor de deur om het op te halen.

Andere persoon dan die zou komen en ook nog eens op een heel ander tijdstip. Laat dan gewoon even iets horen dat je de tijd niet haalt...
Gezet. Viel mee qua pijn.
Foto!

Ik ben bezig aan mijn nuttigste activiteit van vandaag; chocoladekoekjes bakken.
Ik voel me helemaal niet lekker, mijn man wil dat ik help met klussen in huis en we moeten straks naar mijn moeder en ik wil niet afbellen want ze had er zo'n zin in
Vanmorgen sliep dochter van 1 tot 8 uur, dat was fijn. Lekker ontbeten met zijn drieën en daarna nog even gespeeld. Om 10 uur weer een dutje gedaan t ot 12 uur en lunch daarna. druk druk.... net lekker gewandeld met zijn drieën en nu even niksen, man moet nog even werken straks en voor het eten heb ik een makkie. Prima dagje dus????
Ik kan nu al niet wennen aan de wintertijd. Het is hier nu al donker door het uurtje terug
Hier schijnt de zon nog straaaalend. Heerlijk.

Mijn eerste lading koekjes is uit de oven, lading 2 zit er in.

Troesj, even kort gaan dan?
Nu wil ik ook koekjes
Ik ook
Kom maar langs hoor, ik heb er meer dan genoeg.
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 14:07:

Ik moet het einde halen En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 15:43:

Kom maar langs hoor, ik heb er meer dan genoeg.Helaas is het een beetje ver vliegen
quote:Josjaa schreef op 30 oktober 2016 @ 15:46:

[...]

En bedankt, ik moest nog van alles doen maar nu zit ik streepjes te trekken Vanochtend eerst les gegeven, daarna zelf op mijn mat, nu streepjes trekken dus tot ik hem uitgespeeld heb, en ik wil zo meteen nog even mijn dropbacks oefenen. En daarna heel heet douchen, insmeren met kokosolie en met een boek en een wijntje op de bank.

Omdat mijn man het spelletje ontdekt had zit het halve forum nu als een debiel streepjes te trekken
Ik zit het nu ook te doen ja. Had er vanochtend al op geklikt maar dacht dat het een filmpje was.
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 15:47:

[...]

Helaas is het een beetje ver vliegen

Ik stuur ze met liefde op hoor.

Zat jij niet in het hoge noorden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven