zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Wat naar een miskraam Ri88. Was je toen je weer zwanger was niet heel bang dat het weer mis zou gaan?
Matroesjka ik was vreselijk bang inderdaad. Durfden in het begin allebei totaal niet blij te zijn of ons te verheugen. Zeker omdat de miskraam zo kort daarvoor was geweest. Echt genieten durfde en kon ik pas toen ik hem voelde schoppen. Toen had ik dagelijks bevestiging dat hij nog lekker op z'n plek zat. Zo'n miskraam hakt er wel in zeg maar. Ik denk dat je daarna nooit meer zo onbezorgd als anderen een zwangerschap kan meemaken. Daarentegen heb ik wel het gevoel dat ik nog intenser kon genieten van alle bewegingen in mijn buik. Heb dat nooit als vervelend ervaren, zelfs niet midden in de nacht of als hij flink (pijnlijk) van zich af aan het schoppen was. En ik had (heb!) een nogal beweeglijk exemplaar haha. Ik was dan gewoon blij dat hij het naar zijn zin had in mijn buik. Vond het zo bijzonder!
Alle reacties Link kopieren
@Rii

Wat naar! Snap inderdaad goed dat je dan in het begin niet zo kan genieten! Lijkt me echt wel heel heftig om dat mee te maken. Gelukkig heb je daarna je mooie kindje op de wereld mogen zetten!
quote:kaartje1 schreef op 29 oktober 2016 @ 09:57:

@ashykla ja het staat er misschien niet zo goed omschreven. Ik bedoel meer als ik veel over baby's praat heeft mijn vriend niet zo'n behoefte om er serieus over te praten.Wanneer ik het onderwerp een tijdje niet aansnijd wil hij dat wel. Ook als ik er om vraag.

Maar doe ik het een dag later dan nog eens dan heeft hij echt zoiets van dit hebben we gisteren ook besproken en mijn antwoorden blijven hetzelfde.Dat is heel herkenbaar, volgens mij zijn de meeste mannen zo!
@rii, vervelend om te horen dat je, je eerst ronde een miskraam was. Wel fijn dat je 2e ronde meteen raak was en je er ook van hebt kunnen genieten.

Gefeliciteerd met het feit dat jullie officieel zijn gestart! Have fun
@Rii wat naar dat je eerste zwangerschap een miskraam werd. Extra onzekerheid kan ik mij dan zeker voorstellen.
@Ri88 dat lijkt me allemaal extra spannend inderdaad
Oké een vraag:

Vorige maand dus met de pil gestopt. Ben nu op dag 22 van mijn cyslus. En volgens mij ongesteld, al is het alleen maar bruin al 1,5 dag. Het lijkt mij wat vroeg. Teld dit als menstruatie? Of is dit normaal?

Sorry voor de ranzigheid
Vandaag al de hele dag steken rechts onderin. Ik zeg eisprong of blinde darm
Lalameme ik denk dat daar zo snel na het stoppen met de pil weinig over te zeggen is.
Geen idee lalameme, ik zou bij een menstruatie meer bloed verwachten.

Hier nu 3 weken geleden met pil gestopt, maar nog geen tekenen van een menstruatie.
Oehh rii gaaf zeg! Nu is t echt spannend en leuk !
@ri88, wat naar dat je eerst een miskraam hebt gehad. En wat spannend dat jullie er nu weer voor gaan!

Hier ook weinig libido tijdens de zwangerschap en laatste tijd komt het er ook niet zo van.. hopelijk hier dus ook meer libido tijdens de eisprong straks weer.
Qua libido wil ik echt nooit meer aan de pil.
Ja die pil verpest je libido echt heel erg!

Ik heb geen idee we gaan het zien! heb ook nergens last van.. behalve knallende koppijn! Word wel steeds erger dus denk dat ik wel ongesteld word! Mag hopen dat mijn cyclus volgende maand langer duurd! Anders dan ben ik straks wel heel vaak ongesteld haha..
@lalameme misschien lichaam nog iets in de war? Moet nu zelf zijn weg weer zoeken i.p.v. dat de pil dat bepaald.

Lijkt me wel vervelend.
Vind het wel bijzonder dat zoveel dames hier ook ervaren dat de pil echt libidoverlagend werkt. Ik was echt verbaasd over hoe groot die impact was. Merkte ik pas toen ik helemaal stopte. Wel een heftige bijwerking vind ik dat je minder geniet van sex. Als ik dat had geweten was ik eerder gestopt.

@Rii88, heftig hoor een miskraam. Kan me voorstellen dat je dan heel anders een zwangerschap ingaat. Spannend, bijna zover!
@de pil, toen ik de pil slikte, had ik niet echt last van een laag libido. Mijn libido werd wel lager op het moment dat de samenstelling van mijn pil werd aangepast. (die werd vergoed door mijn zorgverzekering). Door de andere samenstelling, was ik ook vaak moe en had ik last van hoofpijn.

Omdat we (lees man) nog niet toe was aan kinderen, heb ik een jaar geleden een Mirena spiraal genomen. Mijn libido was terug, vermoeidheid en hoofdpijn waren weg.

Het plaatsen is even pijnlijk, maar meer dan waard.

Daarnaast ben ik 3 weken na het verwijderen van de spiraal ongesteld geworden, dus dat is ook fijn!

Voor degene die geen pil meer willen, zou ik echt een Mirena spiraal aanraden.
Mijn libido is inderdaad met de pil ook dramatisch.. Ben door schildklier problemen tussentijds even met de pil moeten stoppen en toen schoot m'n libido omhoog. Nu nog 3 pillen te gaan en dan hopelijk weer genieten van een hoog libido

Ik wil hierna inderdaad ook niet meer aan de pil, neem waarschijnlijk een spiraal dan.
Ik ben ook wel benieuwd hoe mijn libido is na stoppen met de pil. Vooral nadat jullie bijna allemaal zo'n verschil ervaren.

@koekiemonster nog 3 pillen en dan je pilstrip op. Dat is bijna.
@vlammetje ik ben er ook wel verbaasd over. Niet alleen heb ik meer zin maar alles voelt ook intenser.
Ik vind het eigenlijk best sneu. Je wordt er idd slecht door voorgelicht en zelf was lager libido voor mij geen reden geweest om niet aan de pil te gaan. Ik was jong en wilde gewoon goede AC. Maar als ik dit geweten had was ik misschien wel eerder met de pil gestopt.
Spannend koekiemonster! Eindelijk is het dan bijna zover!! Nu nog maar 2! Denk ik haha.

Inderdaad matroesjka! Eigenlijk krijg je bij de pil helemaal geen uitleg van de werking of bijwerkingen die het heeft.
Ik weet niet wat me nog te wachten staat. Maar ondertussen echt wel ongesteld en echt helemaal geen buikpijn. Normaal sla ik dubbel van de pijn! Heerlijk dit haha.
Inderdaad best wel slecht. Ik heb echt een poosje gedacht dat er iets mis met me was ofzo, terwijl het dus gewoon bijwerkingen van de pil zijn.

@lala inderdaad nog maar 2! Vanaf dan kan ik tenminste ook m'n normale cyclus eens gaan volgen. Wat fijn dat jouw menstruatie meevalt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven